2016-01-09, 21:06
Avslutad
Vilken build brukar ni monks lira när ni har mycket dps i eran grupp? Static charge i grupp suger ju stjärtgosse.

Läste lite om denna.

http://www.diablofans.com/builds/58143-quin69s-ep-explosion
Citera
2016-01-09, 21:27
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Man tröttnar ganska snabbt på levla paragon. Jag har paragon level 450. Går dock snabbt att levla. Längtar dock till season 5.

Vad behöver man göra för att börja levla paragon?
Är det bara att man behöver uppnå en viss level eller måste man köra Rifs för att få paragon
Citera
2016-01-09, 21:45
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Vad behöver man göra för att börja levla paragon?
Är det bara att man behöver uppnå en viss level eller måste man köra Rifs för att få paragon
När du blir level 70 så går all exp du får till din paragon. Du får mycket mer exp när du kör torment 1+ så kom upp dit om du inte redan kör på det. Alltså så kan du inte börja levla din paragon före level 70. Din paragon-level gäller för alla dina gubbar. Så om vi säger att du har levlat till paragon 100 på en witch doctor t.ex så gäller den paragon-leveln för alla dina gubbar (fast season och non-season funkar inte så)
Senast redigerad av Andersson93 2016-01-09 kl. 21:47.
Citera
2016-01-09, 21:53
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChelseaFC1
Hej. Har nyss köpt och börjat spela diablo 3 på ps4. Kanske en dum fråga men hur / var hittar jag killen som gör så man kan sätta in gems i items?
Det beror på i vilken act du är i men han heter "Artisan" och det är en gammal gubbe men ett par bord runt sig. Hos han här tillverkar du gems/tar bort gems från items samt kan du tillverka ringar och amuletter. När du tillverkat dina gems du vill ha så är det bara att dra gemmet till det item du vill sätta in den i och släppa musknappen.

Precis som enchantern och smith så kan du levla upp artisan för att kunna tillverka bättre gems/ringar/amuletter. Den högsta leveln är level 12 och du levlar upp dessa tre med guld. Det är såhär på PC i alla fall och jag kan inte tänka mig att det skulle vara annorlunda på PS4.
Citera
2016-01-10, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChelseaFC1
Hej. Har nyss köpt och börjat spela diablo 3 på ps4. Kanske en dum fråga men hur / var hittar jag killen som gör så man kan sätta in gems i items?

Det finns ett item som gör att du kan få socket på vapen. Hyffast ovanligt dock.
Sen kan man använda Mystic för att rolla om stats på items och få socket den vägen.
Finns ingen npc som direkt ger dig sockets på items och gems kan man sätta in i sockets utan att göra något.

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vilken build brukar ni monks lira när ni har mycket dps i eran grupp? Static charge i grupp suger ju stjärtgosse.

Läste lite om denna.

http://www.diablofans.com/builds/58143-quin69s-ep-explosion

Static Charge är ju överlägset bästa speccen atm så hur menar du?
1sc monk
1sup monk
1sup barb
1sup sader
Alla hjälper att procca.
Citera
2016-01-10, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HerrOsocial

Static Charge är ju överlägset bästa speccen atm så hur menar du?
1sc monk
1sup monk
1sup barb
1sup sader
Alla hjälper att procca.

Har inga pojkvänner att spela med så det är enbart randoms. Det finns ju två sc builds en solo och en grp men då gäller det ju att man inte har nötter med, förstår du hur jag tänker?
Citera
2016-01-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Har inga pojkvänner att spela med så det är enbart randoms. Det finns ju två sc builds en solo och en grp men då gäller det ju att man inte har nötter med, förstår du hur jag tänker?
Ja, men de communities jag är med i söker då specifika speccs hela tiden så kör man nå annat blir man utan grupp.

Har aldrig spelat public games om det är vad du gör. Har dock hört att det är ett helvete.
Citera
2016-01-11, 07:38
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrOsocial
Ja, men de communities jag är med i söker då specifika speccs hela tiden så kör man nå annat blir man utan grupp.

Har aldrig spelat public games om det är vad du gör. Har dock hört att det är ett helvete.

på de lägre nivåerna är public ett helvete ja, men när du kör på t7+ så tycker jag faktiskt att det flyter på mycket bra 90% av gamesen.
Citera
2016-01-11, 08:04
Medlem
Fenjal888s avatar
Finns det någonting man missar in-game om man spelar non-season på season 5? Förutom season-journey då vill säga. Tidigare säsonger har det varit items/funktioner som bara funnits i season, men till season 5 har det varit lite snack fram och tillbaka. Någon som kan bekräfta?
Citera
2016-01-11, 08:41
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Finns det någonting man missar in-game om man spelar non-season på season 5? Förutom season-journey då vill säga. Tidigare säsonger har det varit items/funktioner som bara funnits i season, men till season 5 har det varit lite snack fram och tillbaka. Någon som kan bekräfta?

Du missar en del cosmetic rewards som hör till season journey samt en stash-tab men inga items är specifika för season den här gången.
Citera
2016-01-11, 14:59
Medlem
Yamals avatar
Smartaste sättet att få en bra Yang's Recurve? vad bör jag satsa på för main stats? har 15+ socket items så jag kan lägga till socket på den.
Citera
2016-01-11, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Smartaste sättet att få en bra Yang's Recurve? vad bör jag satsa på för main stats? har 15+ socket items så jag kan lägga till socket på den.

Snabbast är nog cuba rares, yangs är ganska vanligt förekommande, så det blir nog billigare än reforga leg.

Generellt sett vill man ha +12 max disc, +10% dmg, 7% ias, 1000 dex, 50% rcr samt maxad ele dmg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in