Citat:
Ursprungligen postat av
Fenjal888
Både ros och ris från mitt håll.
Ros:
Set dungeons är skit skoj. Massa nya items, skitskoj. Att man börjar med ett helt set är väl lite sisådär men det blev en skön introduktion för en ny klass så det blir faktiskt en ros.
Ris:
Samma som tidigare säsonger. Levla 1-70 är bara ett dött race utan syfte annat än bli level 70. Och det är lite löjligt med paragons att man får en level varje minut, känns inte så speciellt. Jag tycker man skulle göra något i stil med att man måste köra genom story mode, eller att rift unlockas på typ 30, GR på 70 och bounties på 10. Jag vet inte, någon sorts progress i content i alla fall. Super-XP-bonus första gången man dödar bossarna (även uberbossarna) i storymode skulle kunna vara en morot.
Ja jag är beredd att hålla med dig.
Tycker det dessutom har blivit för enkelt att komma igång.
Dingar 70 på några timmar, hämtar ut alla tre bags och boom, man har hela setet 10min efter man dingat. Efter det är det farm av ringar, vapen och sen kan du köra T10.
Känns som om den progressionen går allt för fort nu. Min DH är i det stora hela "klar" och klarar utan problem +60 grifter. Självklart finns det småpill som ska fixas och en del gear saknar ancient roll.
Men jag kan tycka att man inte borde kunna lira T10 redan första kvällen/natten!