Hur är Crusader i season 5? Jag nådde lvl 70 igår med min Crusader och det är första gången jag spelar klassen och den känns lite seg och klumpig men vill ändå ge den en chans.
Hur ska jag "specca" till en början för att få till bra flyt med bra skada för att börja samla gear / paragon.
Jaha gott folk, hur summerar ni starthelgen för S5 då?
Själv valde jag att börja med DH för att testa Shadow-setet. (satan vilken dps)
Fick det mesta på plats och blev paragon +400 under söndagen.
Efter det så valde jag att dra ner på tempot då jag kände mig rätt mosig efter lunch, så hjälpte till med boost och lite smålallande. Passade även på att dra upp en Babbe och geara honom. (väldigt kul char, länge sen jag lirade babbe)
Allt som allt blev det väl ca 25h gameplay denna helg, vilket man väl får säga är allt för mycket tid framför datorn.
Behövde jobba en dag under helgen så nötte inte så mycket som jag hoppats på men para 500+ och GR65 på farm med barben iaf
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Hur är Crusader i season 5? Jag nådde lvl 70 igår med min Crusader och det är första gången jag spelar klassen och den känns lite seg och klumpig men vill ändå ge den en chans.
Hur ska jag "specca" till en början för att få till bra flyt med bra skada för att börja samla gear / paragon.