2014-09-24, 15:12
Medlem
swebarbs avatar
Eaz det är rätt värdelöst att på 100 bloodshards i en rift på t6 kunna ha råd med att gambla 1 sketen amulett... inte så kul
Citera
2014-09-24, 15:15
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Eaz det är rätt värdelöst att på 100 bloodshards i en rift på t6 kunna ha råd med att gambla 1 sketen amulett... inte så kul

Nej håller med om det, 5x var lite väl att ta i, speciellt på amuletter.

Men, iom att dropchansen ökar så ska mängden totala legs iaf bli större.

Lite tidigt att skrika oss hesa över det riktigt ännu.
Citera
2014-09-24, 15:25
Bannlyst
Nu ska jag köra lite Adventure mode med min Barbarian, samt lite senare få upp min Demon Hunter på en bättre level.
Citera
2014-09-24, 16:27
Medlem
Kan någon förklara vad den nya effekten ifrån firebird dotten hur den ser ut?
För jag var inne o testade och jag kunde inte se någon märkbar skillnad. De brinner ju fortfarande liksom..

Jag förväntade mig en dödskalle på dem eller något..
Citera
2014-09-24, 16:37
Medlem
Lanoos avatar
tack för det blizz!
äntligen kan jag förhoppningsvis gå tillbaka till min gamla pet doc igen och lira honom utan att bara behöva tänka på toughness.
Citera
2014-09-24, 16:51
Bannlyst
Skorn droppade för mig. Nu kanske jag kan vara lite lycklig. Körde på Master och klarade spelet hyfsat okej ändå, dock så är fienderna som sprider is riktigt jobbiga.
Citera
2014-09-24, 19:58
Medlem
Nu har pets äntligen lite survival.
Klarade precis greater rift 36 hc seasonal med min pet wd.

Blev förövrigt top 1 wd world
http://oi62.tinypic.com/1549iwy.jpg
Citera
2014-09-25, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Nu har pets äntligen lite survival.
Klarade precis greater rift 36 hc seasonal med min pet wd.

Blev förövrigt top 1 wd world
http://oi62.tinypic.com/1549iwy.jpg

Grattis! =) Var nära 2 gånger på #1 på wizard igår, sen idag har dem gjort det nästintill omöjligt att farma 38-39 nycklar i Trial, bara för barbs kunde exploita och ha sig i GRift.

GG Blizzard, lycka till att slå han som är 1:a just nu.
Citera
2014-09-25, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Grattis! =) Var nära 2 gånger på #1 på wizard igår, sen idag har dem gjort det nästintill omöjligt att farma 38-39 nycklar i Trial, bara för barbs kunde exploita och ha sig i GRift.

GG Blizzard, lycka till att slå han som är 1:a just nu.
Tack!
Jepp, du får ropa på någon demon hunter..

Och ja greater rifts är riktigt broken atm, speciellt på softcore.. Hoppas dom bara tar bort alla pylons samt balanserar allt snart så man slipper se conduit farmers på toppen. Kan väl inte vara så svårt..

Edit : Och nu har någon redan gått om mig med sisådär 20 sekunder, kul att sova på.
Citera
2014-09-25, 12:50
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Tack!
Jepp, du får ropa på någon demon hunter..

Och ja greater rifts är riktigt broken atm, speciellt på softcore.. Hoppas dom bara tar bort alla pylons samt balanserar allt snart så man slipper se conduit farmers på toppen. Kan väl inte vara så svårt..

Edit : Och nu har någon redan gått om mig med sisådär 20 sekunder, kul att sova på.

Ja. Kan inte hålla med med mer.

Iom att conduit är gamechanger så klarar en person som farmar detta högre nivå än vad den egentligen ska klara.

Klarar man inte en GR utan conduit, så har man inget på leaderboard att göra.
Citera
2014-09-25, 12:57
Medlem
Karditsas avatar
Hur funkar pet WD?

alltid velat ha en gubbe som gamla necro summoner på d2 men har aldrig funkat då jag spelade d3 pga att pets dör direkt på högre svårighetsgrader..
Citera
2014-09-25, 13:24
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karditsa
Hur funkar pet WD?

alltid velat ha en gubbe som gamla necro summoner på d2 men har aldrig funkat då jag spelade d3 pga att pets dör direkt på högre svårighetsgrader..

Nu har de fixat pethälsan (i förrgår ) så ska vara bättre.

Kör inte "pet wd" själv (eller har pets, men kör en Grin Reaper build, dock inte hunnit testa den efter patchen).

Edit: Dock ska de sägas att jag saknar necron, massa skels och golems
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in