2014-09-15, 15:24
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
hahaha du har verkligen haft tur, bara att säga grattis

Lite sugen på min wiz som nästa, har alla Firebird, dock är jag inte säker på vad jag ska köra mer än det.

Gig ligger (låg) på topp 20 us på g-rifts med sin wiz. Helt ok

http://us.battle.net/d3/en/profile/GoodIdea-1513/hero/51704664

Build mm finns på hans twitch. Goodideagaming heter han på twitch.

mvh B
Citera
2014-09-15, 15:31
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Gig ligger (låg) på topp 20 us på g-rifts med sin wiz. Helt ok

http://us.battle.net/d3/en/profile/GoodIdea-1513/hero/51704664

Build mm finns på hans twitch. Goodideagaming heter han på twitch.

mvh B

Hm, Blackthorne, varför inte en HF.

Det visar förövrigt hur trist det är med just Furnace, gearet han har är bra, men inte extremt bra, t.ex ingen skilldmg osv.

Jag vägrar köra Furnace på min wiz, då jag vill att min klass ska equippas efter min klass så att säga, wand/staff på wiz osv.
Citera
2014-09-15, 22:38
Medlem
chullans avatar
Citat:
Hm, Blackthorne, varför inte en HF.

Det visar förövrigt hur trist det är med just Furnace, gearet han har är bra, men inte extremt bra, t.ex ingen skilldmg osv.

Jag vägrar köra Furnace på min wiz, då jag vill att min klass ska equippas efter min klass så att säga, wand/staff på wiz osv.
Wizards har inte precis ett överflöd av bra passives. Han kanske precis som jag resonerar att det inte är värt att jaga en bra rollad HF som även sen ska rolla en av de få bra passives som wizards har.
Citera
2014-09-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Wizards har inte precis ett överflöd av bra passives. Han kanske precis som jag resonerar att det inte är värt att jaga en bra rollad HF som även sen ska rolla en av de få bra passives som wizards har.
Är bara värt om man får en bra rollad ammy med 5 primaries eller en fin Eye of Etlich.
Själv använder jag en HF med Illusionist, fire dmg, int och chd tills jag hittar något bättre.
Citera
2014-09-16, 01:04
Medlem
h4xors avatar
Ska man ha Pain enhancer eller Bane of the Powerful som ett tredje gem? Jag spelar holy monk.
Citera
2014-09-16, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maurodax
Sådär ja!

Nu har min Wiz, hela Firebird set bonusen (tack vare ringen) och en Furnace med 46% elite damage. Nu skulle jag vilja ha en bra HF amulett, istället för coldblood bonusen... gjort 3st HF amuletter, 2 gav coldblood och den tredje Paralyzie. Sjukt irriterande, och andra sidan har jag haft bisarr tur då jag drog 70 i lördags... Så jag har väll ingen rätt att klaga...

Om man bara skulle kunna få en jäkla portal av goblisarna så skulle pengar bekymren upphöra också

Nästan lust o ge dig en smocka!! *jk*
Har letat efter Furnace ny i 70 timmar.... Aktivt letande då alltså.. Jag är medveten om att man inte ska leta efter saker för då blir man psykiskt instabil (hähä) men jag vill ha en Wow eller Furnace.. . . .

Grattis till dig dock!
Citera
2014-09-16, 09:28
Medlem
Azchateros avatar
På en dag så har jag fått 6-piece Akkhan och Unrelenting Phalanx. Vilka är de bästa vapnen för mig? Använder just nu Warmonger, då jag inte har hittat/fått bättre.

Tacksam för hjälp!
Citera
2014-09-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azchatero
På en dag så har jag fått 6-piece Akkhan och Unrelenting Phalanx. Vilka är de bästa vapnen för mig? Använder just nu Warmonger, då jag inte har hittat/fått bättre.

Tacksam för hjälp!

furnace
Citera
2014-09-16, 14:25
Medlem
Citat:

Jo, jag förstår, jag är lite likadan.. vill att det ska vara "rätt".. eller snarare se rätt ut :P

Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga
Har letat efter Furnace ny i 70 timmar.... Aktivt letande då alltså.. Jag är medveten om att man inte ska leta efter saker för då blir man psykiskt instabil (hähä) men jag vill ha en Wow eller Furnace.. . . .

Grattis till dig dock!

Haha, tack!

Hade själv aldrig sett vapnet förut, hört o läst om det men aldrig hittat skiten själv. Så som sagt, tur ska man ha ibland :P
Citera
2014-09-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga

Grattis till dig dock!
Har också letat efter Furnace eller Woh i evigheter utan resultat.. Nu har ju viljan att spela Diablo i stort sett försvunnit.
Citera
2014-09-16, 17:19
Medlem
Tänkte höra med tips då jag funderat på att ha 3olika set på min crusader (Roland's,Akkhan och Blackthorne) har även Ring of royal grandeur

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tjocker-2825/hero/38465650

Vill gärna ha tips /Mattias
Citera
2014-09-16, 17:54
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Ska man ha Pain enhancer eller Bane of the Powerful som ett tredje gem? Jag spelar holy monk.

Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in