Citat:
Ursprungligen postat av
karnstan
Märkligt, men RNG är ju alltid RNG. Jag brukar få minst 1 och oftast 2 när jag gamblar 500 shards. Dock börjar jag fundera på om witching hour faktiskt existerar. Samtliga shards i över en månad har jag lagt på bälten och hade man kunnat trada 50 sash of knives för 1 witching hour hade jag nog haft 3-4 stycken. Kadala gör mig smått upprörd ibland.
Är det 33% mer för dig än tidigare?
Jag snittade nog minst 2 per 500 shards (om jag köpte billigaste sakerna) och har gått till att inte få ett skit.
Jag får däremot känslan av att när polarna ska gambla så får de samma sak hela tiden, Sash of Knives, Gladiator Gauntlets, Fire Walkers etc.
Hade en polare som fick 5x Sash of Knifes på sina 500 Blood Shards. Det är ju bara stört och jag tror fan i mig det är en fulhöjning av Blizzard. Skräpet är höjt 33%, items med kvalitet ligger kvar på den tidigare rate.
Ja, jag är en bitter jävel
Citat:
Ursprungligen postat av
^Eaz
Fast problemet är fortfarande att de sade att de inte ville att man skulle behöva springa fram och tillbaka som en galning mellan smith och kadala.
Gör det vendor only så måste man fortfarande springa runt som en galning.
Jag förstår inte det där heller, var det ens ett problem för folk?
Inte fan var det ett problem för mig, inte direkt så att min gubbe fick skoskav.