Vlkommen till den knda alkohol-benso blandningen ven kallat benzombie

Man gr alltid ngot dumt som man ALDRIG minns... en av mina vrsta sna var nr jag blandat xanor och alkohol p nn nyrsfest i 20-rs ldern. Blev utslngd frn festen, ramlade ner fr trappan och slog av en halv framtand samt tappa bort min jacka och gick i bara skjorta runt i ca 15 minusgrader. Vakna dagen efter utan varken en hel tand, jacka eller ngot minne frn kvllen.
Detta r bara en av hundratals ggr. Konstigt nog var det liksom en favorit att se hur borta man kunde bli p det man fick tag i fr tillfllet. Skulle nog sga att jag klara av att bli helt vck varje dag typ men nu i efterhand fattar jag inte hur man orkade.
Sist hade jag dock sdan tolerans att varken 2 mg rohypnol eller iktorivil bet p mej.
Det kar iaf fyllan med typ gnger 3 s ska man blanda gller det att minska kraftigt p alkoholen (tnk att 1 piller motsvarar typ 1 l eller 1 shot ven om man inte riktigt kan jmfra s.) Undvik blanda med sprit och undvik fr fan imovane och stilnoct, det tror jag inte ngon har gldje av att blanda med alkohol. Till slut vaknar man bara utan mobil och vrdesaker, snderslagen och med vrldens fetaste minneslucka.
Min lngsta minnesluckor var p 3 jvla dygn efter att ha blandat alkohol med enorma mngder Stilnoct (smnpiller)- Inget att rekommendera. "Rkade" ocks ta upp sammanlagt 75+ st piller ensam hemma en kvll. Tappade helt enkelt rkningen s t upp 45 st ikto och 30 st stilnoct och detta UTAN tolerans. Var nog pverkad 5 dagar i strck.
Benso har nog varit mitt strsta missbruk frutom subutex och hallucinogena droger r det nog den drog det hnt mest dumma saker p och nda kan jag inte sluta ta det

varnar alla som r ovana att inte brja med det fr det r inte vrt det i slutndan. Har hllt p med de jvla pillren i ver 15 r nu.