2020-01-23, 20:54
Medlem
Festa på benzo och alko är en lifehack för min del. Gjort det i två år nu och har inga blackouts eller några negativa erfarenheter- tvärtom. Benzot gör att jag kan dricka mindre men ändå bli lika påverkad- och slipper därmed nämnvärd bakfylla.
Benzot tar bort den toxiska känslan alkohol ger mig.
Den tar även bort ångesten cs kan ge mig.
Man får va smart bara. Brukar bara ha me mig 1 mg xanor tex som jag delar upp i två 0,5or som jag petar i mig vid olika tillfällen. Jäkla fint.
Citera
2020-02-01, 02:08
Medlem
BensoSs avatar
Fyfan vad dum skit man hittat på under årens gång på den kombon... Total blackout och man vaknar i en buske eller på den lokala McDonalds med blodiga knogar och random saker i fickorna som inte ens är ens egna... Stulit kreditkort/telefoner ifrån vänner, snott en bil för att senare köra rakt in i grannens bil. Skämt ut mig själv för vänner, grannar och familj, i tonåren benzade man ner sig så hårt att farsan trodde man fått en hjärnblödning och ringde ambulansen. Nej fyfan vad jag skäms över det beteendet idag, dock tryckte jag väl i mig 15st blå tillsammans med 6st 7.5or varje gång så det var väl inte så konstigt att man blev en jävla grottman. Rätt nice kick i mindre mängder om man kan hantera det men jag kan verkligen inte det...
Citera
2020-02-21, 21:42
Medlem
LyssnaSvampenTalars avatar
Har druckit och råkat peta i mig xanor

Hej, jag har druckit 3 liter stark öl 5,2 och utan att tänka på det råkade jag peta i mig 2,5mg xanor, borde jag vara orolig? Uppskattar svar!
Citera
2020-02-21, 21:44
Medlem
LyssnaSvampenTalars avatar
Ska tillägga att jag inte har tolerans mot någon av substanserna
Citera
2020-02-21, 22:08
Medlem
För liten mängd av båda. Det som kan hända är att alkoholen slår ut medicinen och du får lite extra ångest i morgon.

Ha det bra!
Citera
2020-02-21, 22:12
Medlem
Det värsta som händer är att du petar i dig flera, annars är det lugnt
Citera
2020-02-22, 09:22
Medlem
Glock31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyssnaSvampenTalar
Hej, jag har druckit 3 liter stark öl 5,2 och utan att tänka på det råkade jag peta i mig 2,5mg xanor, borde jag vara orolig? Uppskattar svar!

Ingen större fara mer än du kommer ha brutala minnesluckor . . .
Citera
2020-02-22, 17:17
Medlem
Tar man benzo innan man dricker så blir man mycket mer lättpåverkad och full snabbare är min erfarenhet. Kan väl vara ok om man har dåligt med tabletter och behöver ångestdämpning att inta några starköl.

Att inta stora mängder och dricka starka grejer gör att spärrarna släpper. Ryker man ihop med någon då så slutar det nästan alltid med slagsmål.
Citera
2020-05-08, 14:06
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Flummar på lite alprozalam 1mg o lite alkohol.

Inledde med 2 små blå och en 3-4 cl tequila. Och sippar på en stark starköl nu. Intaget av de små blå va för ca en timme sen. Hur länge ungefär är det värt att vänta innan man kan börja fundera på påfyllning. Vill inte fylla på för tidigt så att allt kommer på en gång plötsligt o släggar mig o förstör eftermiddagen..

Måttlig tolerans.. Ätit mellan 2-4 blå vid varje tillfälle med några dagars uppehåll emellan under ca 3 veckor
Citera
2020-05-08, 14:36
Medlem
Farlig mix, drick bara istället, ta 1 till sen max
Sen ta ett par när du ska sova
Citera
2020-05-08, 14:39
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe30
Farlig mix, drick bara istället, ta 1 till sen max
Sen ta ett par när du ska sova

Mixade budskap... Jag är medveten om vad andningdepression är.

Har du något slags mentalt problem?
Citera
2020-05-27, 13:01
Medlem
Stilnoct är läskigt?

Tog en tablett igår klockan 20.00. I morse vaknade jag efter att ha haft sjuka drömmar i natt. Men så kollade jag på kontoutdragen. Jag hade tydligen åkt till stan i taxi. Druckit massa öl. Skrivit till en kompis att jag blivit utkastad ifrån en krog. Härjat till 02.00 och minst 5 tabletter till är borta.

Har inget minne av detta alls.

Någon som varit med om något liknande?

Sånt här händer mig aldrig på imovane. Måste be läkaren om att få byta tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in