Välkommen till den ökända alkohol-benso blandningen även kallat benzombie

Man gör alltid något dumt som man ALDRIG minns... en av mina värsta såna var när jag blandat xanor och alkohol på nån nyårsfest i 20-års åldern. Blev utslängd från festen, ramlade ner för trappan och slog av en halv framtand samt tappa bort min jacka och gick i bara skjorta runt i ca 15 minusgrader. Vakna dagen efter utan varken en hel tand, jacka eller något minne från kvällen.
Detta är bara en av hundratals ggr. Konstigt nog var det liksom en favorit att se hur borta man kunde bli på det man fick tag i för tillfället. Skulle nog säga att jag klara av att bli helt väck varje dag typ men nu i efterhand fattar jag inte hur man orkade.
Sist hade jag dock sådan tolerans att varken 2 mg rohypnol eller iktorivil bet på mej.
Det ökar iaf fyllan med typ gånger 3 så ska man blanda gäller det att minska kraftigt på alkoholen (tänk att 1 piller motsvarar typ 1 öl eller 1 shot även om man inte riktigt kan jämföra så.) Undvik blanda med sprit och undvik för fan imovane och stilnoct, det tror jag inte någon har glädje av att blanda med alkohol. Till slut vaknar man bara utan mobil och värdesaker, sönderslagen och med världens fetaste minneslucka.
Min längsta minnesluckor var på 3 jävla dygn efter att ha blandat alkohol med enorma mängder Stilnoct (sömnpiller)- Inget att rekommendera. "Råkade" också äta upp sammanlagt 75+ st piller ensam hemma en kväll. Tappade helt enkelt räkningen så åt upp 45 st ikto och 30 st stilnoct och detta UTAN tolerans. Var nog påverkad 5 dagar i sträck.
Benso har nog varit mitt största missbruk förutom subutex och hallucinogena droger är det nog den drog det hänt mest dumma saker på och ända kan jag inte sluta ta det

varnar alla som är ovana att inte börja med det för det är inte värt det i slutändan. Har hållt på med de jävla pillren i över 15 år nu.