2010-07-30, 21:57
Medlem
toonyys avatar
Du kan lugnt ta ett par starköl till. Det värsta som kan hända är att du somnar.
Citera
2010-07-30, 22:16
Medlem
botten e nådds avatar
10mg.. Ja har du aldrig tagit detta förut så kommer du definitivt känna av det, särskilt med ölen. Tippar på att du somnar gott. Jag tar benso kanske någon eller ett par gånger/månad. 10mg plus några öl är perfekt.

Kör hårt!
Citera
2010-07-30, 22:25
Bannlyst
Ingen fara om du är en fotbollspelare, ta ett par öl till sätt dig framför datorn/tv:en och slappna av och du vaknar kockan07.00! dock utan en "bakfykylla". Kanske lite slö i kropen men ingen större faara.

Jag svalde en burk 5mg stesolid 25stycken och levde gott ändå!

Gjorde likadantt på xanor och då blev det magpumpning som jag inte tyckte vvar trevlig. De räknade de osmällta till 27 stycken!

Fick stanna kvar psykiskt i 3 vveckor. Dock en öppen avde.
Citera
2010-07-30, 22:26
Medlem
jollebergbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botten e nådd
10mg.. Ja har du aldrig tagit detta förut så kommer du definitivt känna av det, särskilt med ölen. Tippar på att du somnar gott. Jag tar benso kanske någon eller ett par gånger/månad. 10mg plus några öl är perfekt.

Kör hårt!

Nu har det gått 2 timmar o 4 öl till, inget händer...ska man ta en par 5:mg till eller vad tror ni?
Citera
2010-07-30, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jollebergby
Nu har det gått 2 timmar o 4 öl till, inget händer...ska man ta en par 5:mg till eller vad tror ni?
går du på antidepresiva eller liknande, det kan slå ut effekten. peta i dig 25mg, det är mysigare!
Citera
2010-07-30, 23:03
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollebergby
aa kör några till men för många = minnesluckor och antagligen kommer du göra dumma saker.
Citera
2010-07-30, 23:28
Medlem
jollebergbys avatar
aa fan nu kör vi på men de känns som att man bara känner av ölen o de känns ju inte så skoj..
Citera
2010-07-30, 23:41
Medlem
jollebergbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
går du på antidepresiva eller liknande, det kan slå ut effekten. peta i dig 25mg, det är mysigare!
Äh, stess och alkohol, 7 starköl verkar ju kasst, har kört på i 4 timmar nu, känns som en vanlig salonsgsberusning, inget av stessen. besvikelse. first time på detta. inget skit heller, hämtades på apoteket idag så det är riktiga saker....buhh
Citera
2010-07-31, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Är det bara jag som blir väldigt hungrig av kombinationen benso+alkohol?

Måste verkligen ha nått att äta när jag är påverkad av benso och alkhol.

Det tror jag inte. Det är ju väldigt vanligt med såkallad "fyllehunger", och jag kan bli extra sugen på mat eller godis när jag t ex bara käkat flödder, så jag antar att en kombination av dem båda såklart också ger den effekten. Jag kan även bli flum hungrig av opiater.
Senast redigerad av Oupi 2010-07-31 kl. 00:49.
Citera
2010-07-31, 01:51
Medlem
AntiAliass avatar
Alkohol är det ju väldigt vanligt att man blir hungrig av.. angående benzo så har jag aldrig upplevt märkbart ökad hunger men en vän till mig brukade alltid hävda att han kunde äta enorma mängder mat när han tog benzo..

Som föregående talare så kan jag dock helt klart bli väldigt hungrig/sugen på saker när jag är opiatpåverkad..
Citera
2010-07-31, 15:18
Medlem
Jozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Är det bara jag som blir väldigt hungrig av kombinationen benso+alkohol?

Måste verkligen ha nått att äta när jag är påverkad av benso och alkhol.

Har hänt några ggr att jag blandat alkohol med benso och känt mig hungrig och sugen.
Men om jag enbart slänger i mig benso så blir jag otroligt sugen på choklad och smågodis. Utöver det känner jag absolut inget sug på nåt annat i matväg.
Citera
2010-07-31, 15:40
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Precis som 10mg:are sa "aptiten kommer tillbaka då ångesten försvinner".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in