Arbetarbroder|62055601]Svar på
detta inlägget och jag tror du missförstår CAKARIM, eller gör jag det möjligen.
Citat:
Det beror inte på min intelligens, "du är en av de få som händer här" .. "men kan du inte heller se som vissa ett mönster" - Nej precis, jag har helt missat detta mönster, det är därför jag frågar, inte som en del i en argumentation att du har fel eller nått, jag vart bara nyfiken
(Jag har sett dina inlägg och vet att du inte är helt tappad bakom en motorbåt eller hur ordspråket nu går)
Ibland skriver man fel, jag ser i dina alla inlägg fel, ska jag anmärka det din pajas?
Vafan, jag la ner 5 min (nåja, inte riktigt men ändå) för få fram en karta (
länk imgur) med två frågor
Dessa frågor var 100% genuina och inte del av någon argumentation
Citat:
😔-sry
..det balkas mot en balkanisering av Syrien, Oded Yinon Plan in i minsta detalj. USA misslyckades med att splittra landet via ISIL, så nu använder man sig av kurderna. Bildandet av Kurdistan i ruinerna efter "Iraqi Op Freedom" som de hade Chutzpah nog att kalla kriget i Iraq är en del av detta tex.
Balkas? Du vet säkert inte vad barkar betyder, istället säger du balkas- balkanisering. Din jävla kommunist!
Citat:
YES!! Exakt! Jag har svårt att förstå vikten av att nå havet, spot on! (vilket INTE betyder att de är helt oviktigt att nå eller nått sånt)
Du hade rätt mycket tid på att söka det men gjorde inte, du ska få länk.
Citat:
Jag ifrågasatte dig inte, jag blev nyfiken på hur du menade och därav frågan (eller två frågor var det)
[/quote]
Hur jag menade? Jag menar inget jag bara tar upp sann fakta om vad som är planerat. Du borde också då och då läsa viktiga saker istället för att skrynkla det lilla hjärna du har kvar.