2017-07-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Du tror allts Showtime kommer ge mer pengar till detta? Det var en lng utdragen process innan detta blev av, och lynch hoppade av fr att han inte fick tillrckligt med pengar och tillrckligt med avsnitt..

Hade det hnt ngot av vrde i serien s skulle det kanske gtt bra med tanke p hypen i brjan.. men det har mest varit avsnitt som varit extremt tlamodsprvande och med nya (i varenda avsnitt) karaktrer som man inte bryr sig ett skit om.

Skulle bli vldigt frvnad om Showtime vill ha en till ssong av detta.

Det kommer inte bli flera ssonger, inte enligt Lynch
Citera
2017-07-17, 22:17
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Du tror allts Showtime kommer ge mer pengar till detta? Det var en lng utdragen process innan detta blev av, och lynch hoppade av fr att han inte fick tillrckligt med pengar och tillrckligt med avsnitt..

Hade det hnt ngot av vrde i serien s skulle det kanske gtt bra med tanke p hypen i brjan.. men det har mest varit avsnitt som varit extremt tlamodsprvande och med nya (i varenda avsnitt) karaktrer som man inte bryr sig ett skit om.

Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Det kommer inte bli flera ssonger, inte enligt Lynch
Blir det inga fler ssonger, d knns det hr som en rejl besvikelse.
Citera
2017-07-17, 22:46
Tnkte se om hela serien, nr hela ssong 3 har slppts o jag har alla avsnitt, inklusive FWWM. Men i vilken ordning? Filmen kom ju efter serien, men utspelar sig fre. Men vad sger ni om detta;
Twin Peaks - Fire, walk with me
Twin Peaks - Fire, walk with me, the missing pieces
Ssong 1
Ssong 2
Ssong 3

Har jag missat ntt? De DVD-boxarna jag har (ssong 1 o 2) s finns det en introduktion i avsnitten av "the Log Lady", de har jag inte sett. Jag vet att mrdaren avsljas i FWWM, men s mycket vet jag ju redan, s det gr inget.

Finns det mer av typ "the missing pieces" som kan vara vrt att se?
Citera
2017-07-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Tnkte se om hela serien, nr hela ssong 3 har slppts o jag har alla avsnitt, inklusive FWWM. Men i vilken ordning? Filmen kom ju efter serien, men utspelar sig fre. Men vad sger ni om detta;
Twin Peaks - Fire, walk with me
Twin Peaks - Fire, walk with me, the missing pieces
Ssong 1
Ssong 2
Ssong 3

Har jag missat ntt? De DVD-boxarna jag har (ssong 1 o 2) s finns det en introduktion i avsnitten av "the Log Lady", de har jag inte sett. Jag vet att mrdaren avsljas i FWWM, men s mycket vet jag ju redan, s det gr inget.

Finns det mer av typ "the missing pieces" som kan vara vrt att se?

Ska finnas en bok ocks kommer inte ihg titlen men den ska vara viktigt fr ssong 3 enligt "ultra fansen" har du redan kollat p ssong 1-2 och filmerna s kvittar det igentligen vilken ordning ..
Den nya ssongen r mer lik Filmen Fire, walk with me som jag tycker r synd gillar humorn ven bakgrunds musiken.
Citera
2017-07-17, 23:05
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Ska finnas en bok ocks kommer inte ihg titlen men den ska vara viktigt fr ssong 3 enligt "ultra fansen" har du redan kollat p ssong 1-2 och filmerna s kvittar det igentligen vilken ordning ..
Den nya ssongen r mer lik Filmen Fire, walk with me som jag tycker r synd gillar humorn ven bakgrunds musiken.
Aaah! En bok, ska genast infrskaffa den! Jag skulle nog kalla mig ett ultra-fan
Tack fr tipset!

EDIT: Hittade den som talbok, o jag som r ledig hela veckan! Sknt att slippa P3 ett par dagar!
Senast redigerad av Mulla Krekar 2017-07-17 kl. 23:09.
Citera
2017-07-17, 23:13
Medlem
visegrads avatar
Citat:

Har David Lycnh hoppat av? Nr gjorde han det? 17-18 avsnitt r ju annonserade.
Citera
2017-07-17, 23:14
Medlem
visegrads avatar
Citat:
Tack fr tipset!

EDIT: Hittade den som talbok, o jag som r ledig hela veckan! Sknt att slippa P3 ett par dagar!

Maila grna lnk till talbok.
Citera
2017-07-17, 23:16
Medlem
Citat:
Tack fr tipset!

http://www.bokus.com/bok/97814472938...FR2JsgodlQwNIw

tyvrr s finns den inte p svenska, sprk r inte min grej s det hade inte varit lnt fr mig att lsa den. Men dom flesta svenskar som har gtt ut hgstadiet borde kunna ok engelska
Citera
2017-07-17, 23:18
Medlem
bringeroflights avatar
Brjar uppskatta det mer och mer. Hrlig sjlvdistans i serien, mrks att man gr parodi p sig sjlv. S mnga hjrnskada mnniskor p samma gng.
Citera
2017-07-17, 23:19
Tack fr tipsen!
Det fr g bra med engelska. Frstr ju det mesta i.a.f.
Citera
2017-07-17, 23:44
Medlem
JayGatsbys avatar
Allts, jag kollar sklart p avsnitten, men herre jsses vad mnga storys.

Har jag frsttt det rtt att...

Senast redigerad av JayGatsby 2017-07-17 kl. 23:46.
Citera
2017-07-18, 01:46
Medlem
hagsatras avatar
Alla scener med Richard r fantastiska, klar intressantaste karaktren. Hans storyline blev nnu intressantare nu nr vi fick reda p hans slktskap. Finns ju ngra alternativ vem som kan vara frlder d men mest troligt r det vl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in