Du tror allts Showtime kommer ge mer pengar till detta? Det var en lng utdragen process innan detta blev av, och lynch hoppade av fr att han inte fick tillrckligt med pengar och tillrckligt med avsnitt..
Hade det hnt ngot av vrde i serien s skulle det kanske gtt bra med tanke p hypen i brjan.. men det har mest varit avsnitt som varit extremt tlamodsprvande och med nya (i varenda avsnitt) karaktrer som man inte bryr sig ett skit om.
Skulle bli vldigt frvnad om Showtime vill ha en till ssong av detta.
Det kommer inte bli flera ssonger, inte enligt Lynch
Du tror allts Showtime kommer ge mer pengar till detta? Det var en lng utdragen process innan detta blev av, och lynch hoppade av fr att han inte fick tillrckligt med pengar och tillrckligt med avsnitt..
Hade det hnt ngot av vrde i serien s skulle det kanske gtt bra med tanke p hypen i brjan.. men det har mest varit avsnitt som varit extremt tlamodsprvande och med nya (i varenda avsnitt) karaktrer som man inte bryr sig ett skit om.
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Det kommer inte bli flera ssonger, inte enligt Lynch
Blir det inga fler ssonger, d knns det hr som en rejl besvikelse.
Tnkte se om hela serien, nr hela ssong 3 har slppts o jag har alla avsnitt, inklusive FWWM. Men i vilken ordning? Filmen kom ju efter serien, men utspelar sig fre. Men vad sger ni om detta;
Twin Peaks - Fire, walk with me
Twin Peaks - Fire, walk with me, the missing pieces
Ssong 1
Ssong 2
Ssong 3
Har jag missat ntt? De DVD-boxarna jag har (ssong 1 o 2) s finns det en introduktion i avsnitten av "the Log Lady", de har jag inte sett. Jag vet att mrdaren avsljas i FWWM, men s mycket vet jag ju redan, s det gr inget.
Finns det mer av typ "the missing pieces" som kan vara vrt att se?
Tnkte se om hela serien, nr hela ssong 3 har slppts o jag har alla avsnitt, inklusive FWWM. Men i vilken ordning? Filmen kom ju efter serien, men utspelar sig fre. Men vad sger ni om detta;
Twin Peaks - Fire, walk with me
Twin Peaks - Fire, walk with me, the missing pieces
Ssong 1
Ssong 2
Ssong 3
Har jag missat ntt? De DVD-boxarna jag har (ssong 1 o 2) s finns det en introduktion i avsnitten av "the Log Lady", de har jag inte sett. Jag vet att mrdaren avsljas i FWWM, men s mycket vet jag ju redan, s det gr inget.
Finns det mer av typ "the missing pieces" som kan vara vrt att se?
Ska finnas en bok ocks kommer inte ihg titlen men den ska vara viktigt fr ssong 3 enligt "ultra fansen" har du redan kollat p ssong 1-2 och filmerna s kvittar det igentligen vilken ordning ..
Den nya ssongen r mer lik Filmen Fire, walk with me som jag tycker r synd gillar humorn ven bakgrunds musiken.
Ska finnas en bok ocks kommer inte ihg titlen men den ska vara viktigt fr ssong 3 enligt "ultra fansen" har du redan kollat p ssong 1-2 och filmerna s kvittar det igentligen vilken ordning ..
Den nya ssongen r mer lik Filmen Fire, walk with me som jag tycker r synd gillar humorn ven bakgrunds musiken.
Aaah! En bok, ska genast infrskaffa den! Jag skulle nog kalla mig ett ultra-fan
Tack fr tipset!
EDIT: Hittade den som talbok, o jag som r ledig hela veckan! Sknt att slippa P3 ett par dagar!
Senast redigerad av Mulla Krekar 2017-07-17 kl. 23:09.
Har David Lycnh hoppat av? Nr gjorde han det? 17-18 avsnitt r ju annonserade.
tyvrr s finns den inte p svenska, sprk r inte min grej s det hade inte varit lnt fr mig att lsa den. Men dom flesta svenskar som har gtt ut hgstadiet borde kunna ok engelska
Allts, jag kollar sklart p avsnitten, men herre jsses vad mnga storys.
Och hur lnge ska Cooper vara Dougie? Ganska antiklimax om det ska frbli shr.
Har jag frsttt det rtt att...
Krnvapentesterna kopplade ihop vr dimension med den frmmande s de hr demonerna kom hit?
Och de sysselstter sig med att antingen ta ver radiostationer med skumma meddelanden eller bli som Bob/Cooper och vara hnsynslsa kriminella mrdare? Eller som demonen i New York?
Senast redigerad av JayGatsby 2017-07-17 kl. 23:46.
Alla scener med Richard r fantastiska, klar intressantaste karaktren. Hans storyline blev nnu intressantare nu nr vi fick reda p hans slktskap. Finns ju ngra alternativ vem som kan vara frlder d men mest troligt r det vl
Audrey's barn? Skulle kunna vara Donnas ocks. Sg ven en intressant teori att bad Coop skulle kunna vara pappa d han beskte avdelningen som audrey lg p efter explosionen i banken i s2
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!