Flashback bygger pepparkakshus!
2017-07-04, 13:15
Medlem
mayhemorders avatar
Jag kanske inte tillhör TP-fanatikerna, men dock hyfsat inbiten och alltid värderat Twin Peaks till en av de bästa serierna som släppts. Med det sagt vill jag ge er mitt betyg av nya säsongen. David Lynch levererar!!! Att lämna en frågande till väldigt mycket efter föregående säsonger och film, för att 25 år senare komma med svar, är enligt mig helt genialiskt.

Citera
2017-07-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mayhemorder
Jag kanske inte tillhör TP-fanatikerna, men dock hyfsat inbiten och alltid värderat Twin Peaks till en av de bästa serierna som släppts. Med det sagt vill jag ge er mitt betyg av nya säsongen. David Lynch levererar!!! Att lämna en frågande till väldigt mycket efter föregående säsonger och film, för att 25 år senare komma med svar, är enligt mig helt genialiskt.

Håller med om att det ändå är en lyckad comeback, inte lätt att ta upp en gammal serie utan att det blir som någon slags dålig kopia ala Prison break. Vet inte om jag kan hålla med om att man får alla svar levererade så mycket som bara en uppsjö nya frågor vilket jag förvisso är absolut nöjd med på, det är ingen okomplicerad serie direkt med cliffhanger slut och ett svar i avsnittet efter, tror aldrig det har gjorts en serie som lämnar så mycket lösa trådar som publiken själva får försöka nysta ihop känns också som de kan nystas ihop på så många olika vis, briljant.
Senast redigerad av Amelito 2017-07-04 kl. 21:53.
Citera
2017-07-04, 21:21
Medlem
Skulle var kul att höra vad folk har för teorier?
Citera
2017-07-06, 19:20
Medlem
carass avatar
Efter att nu sett föregående säsong 2 så klarnar det mesta som händer i nya säsong 3, som jag sett om från början. Och jag tycker genast mycket bättre om denna säsongen. En absolut logisk fortsättning av tidigare säsonger. Bra skådespelare, bra manus. Faktiskt genialiskt bra!
Citera
2017-07-06, 19:49
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelito
Skulle var kul att höra vad folk har för teorier?

Citera
2017-07-06, 20:28
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras

Citera
2017-07-06, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras

Citera
2017-07-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
Citera
2017-07-07, 09:07
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Jag formulerar min fråga på ett sätt, så att den inte blir off topic: Finns det något planerat säsongsuppehåll i s. 3 av serien eller är tanken att alla avsnitt skall sändas (med ett nytt avsnitt varje vecka) utan uppehåll?
Citera
2017-07-07, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Jag formulerar min fråga på ett sätt, så att den inte blir off topic: Finns det något planerat säsongsuppehåll i s. 3 av serien eller är tanken att alla avsnitt skall sändas (med ett nytt avsnitt varje vecka) utan uppehåll?

Vad jag vet så var det sista planerade uppehållet det som var i måndags p.g.a. nationaldagsfirande i U.S.A.
Citera
2017-07-07, 10:18
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vad jag vet så var det sista planerade uppehållet det som var i måndags p.g.a. nationaldagsfirande i U.S.A.

Har avsnitt 9 sänts i USA ännu? Vet du, i så fall, när det sändes?
Citera
2017-07-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Har avsnitt 9 sänts i USA ännu? Vet du, i så fall, när det sändes?

Nej, det har inte sänts. Sänds natten till måndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in