2017-07-07, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Jag formulerar min frga p ett stt, s att den inte blir off topic: Finns det ngot planerat ssongsuppehll i s. 3 av serien eller r tanken att alla avsnitt skall sndas (med ett nytt avsnitt varje vecka) utan uppehll?
Sista tv kommer slppas samtidigt dvs. 17 och 18
Citera
2017-07-07, 12:21
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelito
Sista tv kommer slppas samtidigt dvs. 17 och 18

Trevligt. D blir det dubbelt nje, d.

Angende de tta avsnitt, som har slppts hittills, s r jag inte missnjd med dem. Men jag vntar p att
Jag r osker p vilka frvntningar jag hade p den nya ssongen och sjlvklart jmfr man med de klassiska tv frsta ssongerna. Man har liksom ingen annan referensram, men att Lynch och Frost skulle lyckas terskapa s. 1 och 2 p ett trovrdigt stt ett kvarts sekel senare r vl att frvnta sig lite fr mycket.

Jag frsker att se p s. 3 av ''Twin peaks'' p samma stt som nr jag sg ''Trainspotting 2'' nyligen: ven om de sjlvklart hnger ihop med sin fregngare, s betraktar jag delvis bde filmen och serien som en fristende fortsttning och frsker att inte ha fr hga frvntningar. De 2 frsta ssongerna av ''Twin peaks'' kommer alltid att vara i en klass fr sig, detsamma gller fr den frsta ''Trainspotting''-filmen.
Citera
2017-07-09, 03:37
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelito

Citera
2017-07-10, 13:13
Medlem
Kickexs avatar
Mer och mer saker brja hnda och det r bra. Mer underhllande.
Svrt att se en skillnad kanske men det r helt klart bttre nu n hur det var i brjan av ssongen.

Men fan, det knns som att man MSTE ha sett FWWM vid vid detta laget :/
Synd att man inte hittar den med svensk text ngonstans.
Citera
2017-07-10, 13:24
Medlem
Allts... Bobby Briggs! Sger det igen, Faaaan vad bra han gr det. Helt fantastiska scener med honom i senaste avsnittet. Knns som skdisen hittat en naturlig vergng frn sin karaktr som tonring till den han r idag. Tveklst det bsta n s lnge.
Citera
2017-07-10, 22:16
Medlem
Knns som att de har max 30 minuters sevrt material per avsnitt. Resten r sdant som i bsta fall hade platsat bland "deleted scenes" p DVD-utgvor
Senast redigerad av Indico 2017-07-10 kl. 22:21.
Citera
2017-07-10, 22:52
Medlem
Ett av de bttre avsnitten hittills sknt att vara tillbaka i storyn igen
Citera
2017-07-11, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Knns som att de har max 30 minuters sevrt material per avsnitt. Resten r sdant som i bsta fall hade platsat bland "deleted scenes" p DVD-utgvor
Det var frn brjan planerat med nio avsnitt men d backade lynch och showtime beviljade 18 avsnitt
Citera
2017-07-11, 15:47
Medlem
80talistens avatar
Hr r ett helt fantastisk inslag med Kyle MacLachlan dr han besvarade frgor live angende Twin Peaks 6/7. Han verkar vara en oerhrt sympatisk och trevlig man med glimten i gat.

https://youtu.be/sOiOKwqsO_g
Citera
2017-07-11, 16:51
Medlem
sassafrass avatar
Bill Hastings (karaktren spelad av Matthew Lillard) hemsida:

http://thesearchforthezone.com/
Citera
2017-07-11, 23:26
Medlem
Oakenshields avatar
Tycker det brjar ttna lite nu ntligen, bdar gott och ingjuter lite mer excitement fr hela grejen med Hastings och Garland Briggs och Blue Rose-storyn.

Fantastisk insats av Matthew Lillard!
Citera
2017-07-12, 12:04
Medlem
TheRockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1idiotzebra

Dock r jag vldigt nyfiken p vad som hnde agenterna frn Fire Walk With me. Phillip Jefferies och Chester Desmond (David Bowie och Chris Isaak som gr riktigt bra ifrn sig den lilla tiden dom har i filmerna). Det hade jag velat se mer av.

Nu, 5 r senare och jag undrar fortfarande vad som hnde med Chester Desmond. Det finns ingen frklaring till hans frsvinnande ngonstans och inga ledtrdar har getts i den nya serien heller. Jag tror inte ens han har blivit nmnd. Tror ni att detta r en ls trd som David Lynch kommer lmna hngandes?

Jag lste ngon fan teori ngonstans om att hela delen med Chester Desmond va Cooper som drmde men det var verkligen "far fetched" om man sger s.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in