Jag r lite tveksam till hur man kommer att gra med Killer BOB om det blir ngot. Frank Silva r ju dd och en viktig del i sista avsnittet r ju att Coopers sjl tas ver av BOB. Men det r skitsamma. De fr gra ett entimmes avsnitt med dvrgen som dansar i rda rummet och pratar baklnges fr min del bara det blir ngot verhuvudtaget.
Hahaha entimmesavsnitt med dvrgen som dansar fick mej att garva.
Personligen vet jag inte vad jag tycker. Allts, jag r ju superexalterad men lite orolig. andra sidan s r ju ssong 2 redan lite halvtokig (tnker mest av allt p James Hurley och hans jvla affr med dendr kvinnan. Den som kom p den delen borde inte f vara med mer. Tycker inte om James.) men samtidigt s r den ju fortfarande bra.. h jag vet inte vad jag pratar om lngre!! Det ska bli spnnande att se vad som kommer hnda men h mer n ett r bort. Fick bluray-boxen i frsenad fdelsedagspresent nr jag hlsade p min mor men har bara hunnit kolla piloten n s lnge s fr fira med avsnitt tv idag!
Haha ville fr vrigt absolut kolla p en av mina favoritdelar frn ssong 2 s jag hittade tv videor p youtube nr Ben Horne ska spela upp amerikanska inbrdeskriget. Han spelar General Lee och dom vinner kriget, hahaha. Jag minns inte ens varfr han blir tokig och hans val av sida r ju vldigt rolig och konstig. Hr r videorna om nn annan r sugen: https://www.youtube.com/watch?v=h5k2m9EOJVw och https://www.youtube.com/watch?v=1ziHeJfibGc som r vldigt rolig. Ser ut soom att dom spelar upp en skolpjs eller nt. Och Bobbys kommentar i slutet: "I thought the north won the war" haha.
Jvligt ballt faktiskt, hoppas detta blir bra. Twin Peaks r ju ltt topp tio iaf ver bsta TV-serier. Det senaste jag sg av Lynch var Inland Empire och den var ju faktiskt helt OK. Vad tror ni;
Vi tar och citerar officiella (?) facebooksidan ocks:
It's official: Twin Peaks is coming back and will air on Showtime Networks in 2016! Series creators and executive producers David Lynch and Mark Frost will write and produce all nine episodes of the limited series, and Lynch will direct every episode. #DamnGoodCoffee
Lste ni det? Lynch kommer regissera alla avsnitten!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!