2014-10-06, 23:19
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalfrontdisco
Ja, jag fr frska bestlla hem ngot sunkigt skitkaffe lagom till 2016 d.

Bestll Lynchs!

Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Vi tar och citerar officiella (?) facebooksidan ocks:

It's official: Twin Peaks is coming back and will air on Showtime Networks in 2016! Series creators and executive producers David Lynch and Mark Frost will write and produce all nine episodes of the limited series, and Lynch will direct every episode. ‪#‎DamnGoodCoffee‬

Lste ni det? Lynch kommer regissera alla avsnitten!

Ja, det har ju minst sagt mnga ingredienser fr att bli bra i alla fall. r riktigt hoppfull nu, blir en lng vntan...
Citera
2014-10-07, 01:21
Medlem
William Hainess avatar
Bra att det bara r nio avsnitt. Knns som om risken fr att de virrar bort serien som de gjorde i ssong tv r mindre.
Citera
2014-10-07, 02:32
Medlem
Undrar hur de ska gra med BOB. Pete lr ju ha dtt i serien efter 25 r s det r inte s konstigt om han inte r med, men de kan ju inte bara ta vem som helst och spela BOB.
Citera
2014-10-07, 03:06
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Vi tar och citerar officiella (?) facebooksidan ocks:

It's official: Twin Peaks is coming back and will air on Showtime Networks in 2016! Series creators and executive producers David Lynch and Mark Frost will write and produce all nine episodes of the limited series, and Lynch will direct every episode. ‪#‎DamnGoodCoffee‬

Lste ni det? Lynch kommer regissera alla avsnitten!
h, jag ryser nu. 25 r senare, som de sa i rda rummet.

Men alla skdespelare (nja, de viktigaste) som var med, har de skrivit p fr detta? Om inte, hur kommer det se ut? Hur ska Lynch kunna knyta ihop scken p ett snyggt stt? Jag fruktar att detta kommer bli en flopp, samtidigt som jag verkligen vill se vad som hnde.
Citera
2014-10-07, 03:50
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Men alla skdespelare (nja, de viktigaste) som var med, har de skrivit p fr detta?

Frdelen med Twin Peaks var ju att de hade en rtt stor ensemble och handlade oftare om stan i sig n om karaktrerna. Frdelen med att vara p Showtime och ha ett begrnsat antal avsnitt r ju att det blir lttare att arbeta runt folks scheman.

Kyle MacLachlan verkar ju redan vara med p tget i alla fall. Mdchen Amick hintade p Twatter att hon skulle komma tillbaka. Dana Ashbrook gjorde en intervju angende serien s sent som fr tv-tre mnader sedan. Sherilyn Fenn r oftast vldigt aktiv inom Twin Peaks-community:t, s jag betvivlar inte att vi kan f se Audrey igen. Likas med Sheryl Lee.

Det som oroar mig r vl dom som r lite ldre som t. ex. Piper Laurie (82 i r) som inte skdespelar regelbundet, eller ver huvud taget. Michael Ontkean har inte heller synts till de senaste ren, s man fr hoppas att det beror p sysslolshet snarare n att han har lagt skdespeleriet p hyllan.

Sedan s kan vi vl be till gudarna att vi slipper se Laura Flynn Boyle i serien...

Men frvntar man sig regelrtta svar s fr man nog vnta lnge d det r inte s Lynch fungerar. ven om de kanske undviker "cliffhangers" (typ, Audrey sprngs i bitar och Cooper besatt) den hr gngen s lr folk fortfarande sitta och klia p huvudet efter avsnitt nio.
Senast redigerad av William Haines 2014-10-07 kl. 04:07.
Citera
2014-10-07, 13:59
Medlem
Quipus avatar
ja jvlar, en episkt lng vntan r snart (nja) ver!
Citera
2014-10-07, 16:33
Medlem
Sett om serien snart. Frsta gngen (typ tre r sen) jag sg den tyckte jag den var creepy och var helt fast i serien och tyckte det var bland det bsta jag sett . Nu andra gngen knner jag lite "meh"
Citera
2014-10-07, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D1990
Sett om serien snart. Frsta gngen (typ tre r sen) jag sg den tyckte jag den var creepy och var helt fast i serien och tyckte det var bland det bsta jag sett . Nu andra gngen knner jag lite "meh"

S r det med all konst. Den pverkar oss mest frst, sedan avtar dess effekt. Jag har sett serien och fire walk with me ngra gnger nu och det rcker. Nu r det 2016 som regerar.

Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Bestll Lynchs!.

Kommer att ske!

P.S. Vntat att Kyle M r med p tget men nd gldjande att f det bekrftat.
Citera
2014-10-08, 21:33
Medlem
D harj ag sett klart sesong 1. Blir det bttre elelr smre i sesong 2?
Citera
2014-10-08, 22:34
Medlem
mustams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
D harj ag sett klart sesong 1. Blir det bttre elelr smre i sesong 2?
Frsta halvan p ssong 2 hller samma klass som ettan enligt mig. Sen blir det lite smre.

// Corrado.Jr
Citera
2014-10-09, 00:04
Medlem
Halloween2s avatar
fy fan tv r jag som ibland inte ens ser mig sjlv att finnas om ett r..

Blir s otroligt glad ver denna nyhet men gud s jobbigt att veta och f vnta s lnge
dags att se om serien och filmen (som jag inte har sett) vilken ska man se frst? och sen frska glmma bort TP och hoppas att tiden gr fort och de nya avsnitten strax slpps
Citera
2014-10-09, 15:41
Medlem
hobokens avatar
Trist att Don S. Davis r dd ocks, eftersom det verkar som en tredje ssong nr det begav sig skulle ha handlat om hur Major Briggs ska f ut Agent Cooper frn the Black Lodge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in