2015-03-14, 22:37
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Tackar. Finns det nnu mer bonusmaterial p Blu-ray-boxen eller r det samma material som r p guldboxen ?
Guldboxen har inte speciellt mycket extramaterial nd, Blu-ray-boxen har riktigt mycket. ven filmen Fire Walk With Me + 90 min borttagna scener till den.

Kolla hr:

Senast redigerad av emma80 2015-03-14 kl. 22:39.
Citera
2015-03-14, 22:48
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Guldboxen har inte speciellt mycket extramaterial nd, Blu-ray-boxen har riktigt mycket. ven filmen Fire Walk With Me + 90 min borttagna scener till den.

Kolla hr:

Jag tror att jag fr ta och kpa denna ocks med tanke p hur mycket mer denna box har att erbjuda. Fr kolla p Hemmakvll.
Citera
2015-03-16, 18:34
Medlem
Verkar vara lite problem med den kommande miniserien

Twin Peaks Season 3 may be cancelled before it hits the screen.

However, speaking at an event in Brisbane, co-creator David Lynch cast doubt on the revival, citing complications:

I dont know. There are complications.

According to Fansite Welcome to Twin Peaks, the scripts for the revival are finished, but contract negotiations arent going as planned.

http://seriable.com/twin-peaks-seaso...eatens-return/
Citera
2015-03-16, 20:16
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Jag hoppas verkligen att det reder upp sig. Det hr r den sista realistiska chansen att f mer Twin Peaks. Om tget gr nu s kommer alla inblandade att vara fr gamla nsta gng ngon fr idn att frska igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Verkar vara lite problem med den kommande miniserien

Twin Peaks Season 3 may be cancelled before it hits the screen.

However, speaking at an event in Brisbane, co-creator David Lynch cast doubt on the revival, citing complications:

I dont know. There are complications.

According to Fansite Welcome to Twin Peaks, the scripts for the revival are finished, but contract negotiations arent going as planned.

http://seriable.com/twin-peaks-seaso...eatens-return/

Det ser inte bra ut...

Citat:
Sad to report from a pal who's one of Lynch's assistants that he will not, (as of now) be returning to TWIN PEAKS.

The TWIN PEAKS deal is tricky. Lynch received creative control upfront. But, he wants a huge percentage of DVD&ST $$.

http://welcometotwinpeaks.com/news/d...complications/

Fan om det hr skiter sig allts. Lynch har vl fr helvete redan pengar s det rcker? Han kan skita i att g p alla svindyra jvla samlingar fr meditationsfreaks i stllet, om det r pengar han behver.
Citera
2015-03-16, 20:20
Medlem
William Hainess avatar
Lter som att allt har blivit otroligt uppblst.

De skulle inte gtt ut med att det blir en ssong tre om det inte blir en; Lynch lr redan skrivit p ett kontrakt. Jag tror det rr sig om ett par skdespelare som vill ha fr mycket betalt och har fastnat i frhandlingar.
Citera
2015-03-16, 20:24
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
meditationsfreaks

Jag bryr mig nstan aldrig om knda personers privatliv, men den hr meditationsgrejen Lynch sysslar med r ju s skruvad och idiotisk att man nstan storknar. Pinsamt p riktigt.
Citera
2015-03-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Jag bryr mig nstan aldrig om knda personers privatliv, men den hr meditationsgrejen Lynch sysslar med r ju s skruvad och idiotisk att man nstan storknar. Pinsamt p riktigt.

Dina inlgg r alltid s kategoriska.

Sanningen r ju att han blev hjlpt av att meditera och att den typen av andlig dimension finns i alla hans filmer. Tycker man om filmerna gr man det frmodligen p grund av detta, ven om man inte vet om det.
Citera
2015-03-16, 21:23
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum
Dina inlgg r alltid s kategoriska.

Sanningen r ju att han blev hjlpt av att meditera och att den typen av andlig dimension finns i alla hans filmer. Tycker man om filmerna gr man det frmodligen p grund av detta, ven om man inte vet om det.

Majoriteten av hans filmer r bara rent nonsens i mina gon. Ibland bra nonsens, ibland dligt. Det absolut bsta han har gjort r det som r mest begripligt: The Elephant Man och Blue Velvet. Dessa filmer knns inte s andliga, tror jag. Typ.
Senast redigerad av Carnage. 2015-03-16 kl. 21:26.
Citera
2015-03-17, 10:00
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.

Har inga problem med det han gr egentligen, men om han ska gnlla om pengar s kanske han ska tnka sig fr innan han gr p meditationssamlingar fr miljonrer. Hela grejen verkar dock vara en sekt, men s lnge han levererar hgklassigt material s r jag njd.

Och p tal om det s ser det ljusare ut med terkomsten!

Citat:
Creator David Lynch reportedly made some dire comments about his Twin Peaks reboots odds of happening at a panel in Australia for his new art exhibit last weekend. The writer-director reportedly said Showtimes resurrection of his classic ABC series was still up in the air and there are complications and that he doesnt know if the revival is still on.

That was certainly news to Showtime, which has already received all of Lynchs scripts, greenlit Twin Peaks as a limited series and signed Kyle MacLachlan to reprise his starring role as Agent Cooper. Nothing is going on thats any more than any preproduction process with David Lynch, a source said close to the show said. Everything is moving forward and everybody is crazy thrilled and excited.

http://www.ew.com/article/2015/03/16...lynch-comments
Citera
2015-03-23, 12:53
Medlem
Kyle Machlachlan bekrftade ju att det r ngot de fortfarande frsker reda ut i en intervju p youtube ganska nyligen, samtidigt som han r optimistisk.:

" It's, umm, as we've been hearing, there are still things being worked out. But I'm holding a very good thought that we are going to return to Twin Peaks."

https://www.youtube.com/watch?v=TZ4hZFXCRtQ&app=desktop
Citera
2015-03-23, 13:10
Medlem
William Hainess avatar
Jag har rligt talat fortfarande svrt att tro att det ska ha uppsttt en sdan stor tvist.

Kontrakt lr ju ha varit pskrivna nr de annonserade att det skulle bli en ny ssong. Lter fortfarande verdrivet. Hoppas jag.
Citera
2015-03-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag har rligt talat fortfarande svrt att tro att det ska ha uppsttt en sdan stor tvist.

Kontrakt lr ju ha varit pskrivna nr de annonserade att det skulle bli en ny ssong. Lter fortfarande verdrivet. Hoppas jag.

Jag tror det hela har blivit vldigt frstorat av oroliga fans vrlden ver. Om alla kontrakt r pskrivna tror jag inte utan det kommer nog allt eftersom saker och ting faller p plats. Men jag kan ju ha fel. I vrigt s tror jag iaf att denna tvist kommer att lsas ganska s snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in