Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
Hehe. Stämmer ryktet?
Om så är fallet, kommer projektet att döpas om till *trumvirvel*
Inte min dickpic, men ...
I så fall kanske han kan slå sina påsar ihop med den där SD-snubben, i jakt på återuppbyggt förtroende.
Jag tycker att det hela är jättekonstigt. Det är henko som tar upp saken helt opåkallat när han i tråden skriver "Ja framförallt har jag ju aldrig skickat en dickpic i mitt liv. Helt oförstående inför detta."
Det är ingen som har frågat honom ens? Det känns som att vi saknar en bakgrund här, den diskussionen styrde henko helt på egen hand in på ämnet och det kan finnas en orsak till varför han valde att föra in sina egna äventyr som ett sidoämne i en tråd som handlar om en en SD-politiker
Är det någon som håller på att avslöja henko med att skicka dickpic's och han försöker rädda sig damage control genom att skriva om det själv vid ett så udda tillfälle som möjligt så att han kan snacka bort det som "off-topic"?
Jag menar om man blir påkommen med något klandervärt så kan det vara strategiskt att smyga ut
sin sanning i ett sammanhang där någon annan har gjort något ännu mera klandervärt, inte sant?
Nu blir det "henko skickar dickpic's som underämne till en diskussion med Patricia om vad som avgör om det är ok att skicka dickpic's som ett underämne till Annie Lööfs kritik av Jimmie Åkesson" och det är förstås att sätta sig själv i ett utgångsläge därhenko har alla möjligheter i världen att dra sig ur och vifta bort all kritik riktad mot honom själv