Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-10, 17:32
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Stor (?) humor att se Henko försöka ta sig ur Situation Dickpic. Han kan ju annars bara erkänna att han har skickat en bild på sin kuk till nån brud. Nu måste Henko skapa en verklighet där alla som påpekar inkonsekvensen hos Henko är inte bara "sexmoralister" -- de är "små sexmoralister"!

Heh.

Stöter Henko på Patricia mitt under sin smekmånad i Erdogans vackra diktatur förresten? Ni vet, samma resa som han försvarar med saker vi inte har att göra med, trots att vi har att göra med hans fördömande av samma nation och är dåliga människor om vi själv befunnit oss där han är?

Skönt att kunna vara så avslappnad kring sex så att man kan vifta bort bilder på sin kuk som hamnat fel med "så kan det va".

Henko kan iallafall skylla på att det bara var ett "litet misstag"!
Citera
2022-08-10, 18:01
Medlem
Jag fattar inte varför Henko ger sig in i diskussioner som gäller ofredande, det är som att se Jean-Claude Arnault kasta sig in i såna debatter med näsan före
Citera
2022-08-10, 18:13
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easedrop
Jag fattar inte varför Henko ger sig in i diskussioner som gäller ofredande, det är som att se Jean-Claude Arnault kasta sig in i såna debatter med näsan före
Han är ju på smekmånad. Han ger onekligen ordet "smekmånad" en ny innebörd ...

Medan äkta maken sitter och twittrar
Ligger nyblivna frun ensam och klittrar

I övrigt har jag hört att de skall ha kul i Turkiet mellan Henkos försvar på Twitter.
Citera
2022-08-10, 18:37
Medlem
Materwelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Han är ju på smekmånad. Han ger onekligen ordet "smekmånad" en ny innebörd ...

Medan äkta maken sitter och twittrar
Ligger nyblivna frun ensam och klittrar

I övrigt har jag hört att de skall ha kul i Turkiet mellan Henkos försvar på Twitter.

Nä hahaha fy fan ska du bli äcklig och sitta och ha runkfantasier om Henriks fru nu med? Rätt matiga anklagelser när du i samma veva är så upphängd på andras relationsstatusar och vad dom gör i sängen. Din lille snusk-å-knull-fabror va.

I övrigt tyckte jag att det såg ut som att det är viktigare för Patricia att Henrik är sosse än det är för Henrik. Vem är hon ens? Är inte riktigt bekväm med hur Twitter funkar så har nöll köll som de säger i Gislaved.
Citera
2022-08-10, 18:58
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Materwelon
Nä hahaha fy fan ska du bli äcklig och sitta och ha runkfantasier om Henriks fru nu med? Rätt matiga anklagelser när du i samma veva är så upphängd på andras relationsstatusar och vad dom gör i sängen. Din lille snusk-å-knull-fabror va.

I övrigt tyckte jag att det såg ut som att det är viktigare för Patricia att Henrik är sosse än det är för Henrik. Vem är hon ens? Är inte riktigt bekväm med hur Twitter funkar så har nöll köll som de säger i Gislaved.
Jag har ingen aning om hur människan ser ut ens. Men visst, finns inget sexigare än en ansiktslös kvinna i Dalarna någonstans ...

Såvida inte Henko än en gång röjt både vistelseort och aktuellt utseende på de han snyltar skyddad identitet av genom att lägga upp bröllopsbilder på Twitter, finns det inget sätt att ta reda på det för mig heller.

""
Citera
2022-08-10, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klemenc
Eller så åker de hem till Henko för att utmana honom. Två mot en som de fegisar Jonas och Magnus bevisligen är. Hade de varit den typen av "gangsters" som de låtsas varit så borde det inte tagit ett år för dem att ta sig till Avesta. Framförallt hade de vågat möta upp Henrik själva.

Så mycket småkuksenergi över allt detta.

Tvek på den. Som fd Avestabo och tidigare elev till Henko så kan jag bara intyga att han både givit och fått smällar i sina dagar. Han var även med och fightades i en av dessa "senap och mma" galor. Tror det var den första. De blev totalt tre innan mma-förbundet surnade till.
Citera
2022-08-10, 19:27
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Materwelon
Varför låtsas du vara förfärad över det. Blir ju mer till din runkpärm.
Den enda rollen hon spelar i detta är som den stenhårda hammare Henko gör henne henne till, i önskan att krossa fördomarnas glasruta och öppna dörren till fortsatt skyddad identitet. Hade han inte klottrat hennes "titel" ständigt, hade jag inte känt till att han ens hade sambo/fru/hund. I övrigt skiter jag fullständigt i henne då jag som sagt inte har en aning om vem människan är. Eller jo, jag vet att hon gillar att ta eftermiddagspromenader med före detta sambon, numera maken, förbi Avesta-Krylbo station då båda är fotoentusiaster.

Snart har du 50 inlägg så du kan skriva i Haveristerna-tråden förresten. =)
Citera
2022-08-10, 20:41
Medlem
Dalulvens avatar
Hehe. Stämmer ryktet?

Om så är fallet, kommer projektet att döpas om till *trumvirvel*

Inte min dickpic, men ...

I så fall kanske han kan slå sina påsar ihop med den där SD-snubben, i jakt på återuppbyggt förtroende.
Citera
2022-08-10, 20:50
Medlem
Materwelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Den enda rollen hon spelar i detta är som den stenhårda hammare Henko gör henne henne till, i önskan att krossa fördomarnas glasruta och öppna dörren till fortsatt skyddad identitet. Hade han inte klottrat hennes "titel" ständigt, hade jag inte känt till att han ens hade sambo/fru/hund. I övrigt skiter jag fullständigt i henne då jag som sagt inte har en aning om vem människan är. Eller jo, jag vet att hon gillar att ta eftermiddagspromenader med före detta sambon, numera maken, förbi Avesta-Krylbo station då båda är fotoentusiaster.

Snart har du 50 inlägg så du kan skriva i Haveristerna-tråden förresten. =)

Okej. Tyckte du kändes överintresserad av just Henrik Johansson fru och deras relation i allmänhet på ett lite gubbsjukt sätt, men då är det väl inte så om du säger det så =)

Ingen som hade svar på vem Patricia är? Behöver man ha konto för att läsa hennes inlägg själv?
Citera
2022-08-10, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Hehe. Stämmer ryktet?

Om så är fallet, kommer projektet att döpas om till *trumvirvel*

Inte min dickpic, men ...

I så fall kanske han kan slå sina påsar ihop med den där SD-snubben, i jakt på återuppbyggt förtroende.

Jag tycker att det hela är jättekonstigt. Det är henko som tar upp saken helt opåkallat när han i tråden skriver "Ja framförallt har jag ju aldrig skickat en dickpic i mitt liv. Helt oförstående inför detta."

Det är ingen som har frågat honom ens? Det känns som att vi saknar en bakgrund här, den diskussionen styrde henko helt på egen hand in på ämnet och det kan finnas en orsak till varför han valde att föra in sina egna äventyr som ett sidoämne i en tråd som handlar om en en SD-politiker

Är det någon som håller på att avslöja henko med att skicka dickpic's och han försöker rädda sig damage control genom att skriva om det själv vid ett så udda tillfälle som möjligt så att han kan snacka bort det som "off-topic"?

Jag menar om man blir påkommen med något klandervärt så kan det vara strategiskt att smyga ut sin sanning i ett sammanhang där någon annan har gjort något ännu mera klandervärt, inte sant?

Nu blir det "henko skickar dickpic's som underämne till en diskussion med Patricia om vad som avgör om det är ok att skicka dickpic's som ett underämne till Annie Lööfs kritik av Jimmie Åkesson" och det är förstås att sätta sig själv i ett utgångsläge därhenko har alla möjligheter i världen att dra sig ur och vifta bort all kritik riktad mot honom själv
Senast redigerad av LAgreus 2022-08-10 kl. 21:50.
Citera
2022-08-10, 21:47
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAgreus
Jag tycker att det hela är jättekonstigt. Det är henko som tar upp saken helt opåkallat när han i tråden skriver "Ja framförallt har jag ju aldrig skickat en dickpic i mitt liv. Helt oförstående inför detta."

Det är ingen som har frågat honom ens? Det känns som att vi saknar en bakgrund här, den diskussionen styrde henko helt på egen hand in på ämnet och det kan finnas en orsak till varför han valde att föra in sina egna äventyr som ett sidoämne i en tråd som handlar om en en SD-politiker

Är det någon som håller på att avslöja henko med att skicka dickpic's och han försöker rädda sig damage control genom att skriva om det själv vid ett så udda tillfälle som möjligt så att han kan snacka bort det som "off-topic"?

Jag menar om man blir påkommen med något klandervärt så kan det vara strategiskt att smyga ut sin sanning i ett sammanhang där någon annan har gjort något ännu mera klandervärt, inte sant?

Ja, det är alltid suspekt att gå i försvarsställning utan att ens vara anklagad för nåt.

Är den incident som han själv tog upp bara toppen på ett isberg?

Är skandalrubriker på ingående för vår karlakarl som plackar in pannben och skickar oönskade pics?
Citera
2022-08-10, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ja, det är alltid suspekt att gå i försvarsställning utan att ens vara anklagad för nåt.

Är den incident som han själv tog upp bara toppen på ett isberg?

Är skandalrubriker på ingående för vår karlakarl som plackar in pannben och skickar oönskade pics?

Ja så tolkar jag det. Det här var inte bara ren slump att han började prata om att han själv skickar dickpic's och det här han skriver sen
"Nej jag har absolut skickat dickpic oönskat men skillnaden var att jag trodde de var något önskvärt. "

Det ska nog översättas till att de som mottagit henkos kuk-bilder önskade nog INTE få henkos kuk-bilder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in