2022-07-31, 21:51
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vmnsf2vk903ms
Christian Peterson på Exakt24 publicerar på sin Telegram ett inlägg "Ännu en privatperson som stämmer Henko för förtal. "
https://t.me/AssarChristian/2104
Är det Peter W*id*mo som anmält dem?
Citera
2022-07-31, 22:15
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Tippar på att det är samma person som Axel fick punga ut 20 lax till.
Citera
2022-07-31, 22:19
Medlem
Eastwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fegefester
Nazist?

Nazist eller kommunist, sak samma.
Citera
2022-08-01, 10:34
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
FT 1914-22 i Falu tingsrätt.
Citera
2022-08-01, 14:04
Medlem
vmnsf2vk903mss avatar
Christian Peterson på Exakt24 publicerar på sin Telegram

Henko har dessutom uppviglat till våld mot mig. Han hängde även ut min adress för att skrämma mig vid samma tillfälle. Eller aa: enligt Henko uppviglar man till våld om man hänger ut någons adress.

https://t.me/AssarChristian/2114
Citera
2022-08-01, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Nu har han gift sig, så jag antar att det är okej att säga sambo igen nu? Antar att det väger lite tyngre med "fru" istället för "sambo" i framtida ansökningar om kontaktförbud. Undrar varför inte SÄPO flyttat på dom när herr och fru Johansson har en så pass politiskt motiverad och oberäknelig nazist som mig efter sig?

Jaja, men har du bett "SAPPHOSS" om förlåtelse för att ha dragit in henne i skiten och till polisen när du skickade satirbilden på henkos hund till M*rtin Fr*driksson ?? https://twitter.com/mrhenko123/statu...30410120671232
Citera
2022-08-01, 15:49
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbalapa
Jaja, men har du bett "SAPPHOSS" om förlåtelse för att ha dragit in henne i skiten och till polisen när du skickade satirbilden på henkos hund till M*rtin Fr*driksson ?? https://twitter.com/mrhenko123/statu...30410120671232
Den där är hemlig, det står till och med! Nu får jag väl några kilo till i anmälningar.
Citera
2022-08-01, 22:09
Medlem
Fegefesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Nazist eller kommunist, sak samma.

Tänker bara att det inte är någon alls som har kallat den där låtsasshunon nazist. Det han har blivit kallad är ju "bara" stalker, galning, oidipus, "mannen", psykfall, tjackpundare, och en massa annat som faktiskt är väldigt väldigt väldigt träffsäkra beskrivningar. Skillnaden mellan henko och hans poddkollegor är väl bara att de konsekvent aldrig nämner stalkern vid namn till skillnad från stalkern i fråga?
Citera
2022-08-02, 01:47
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fegefester
Tänker bara att det inte är någon alls som har kallat den där låtsasshunon nazist. Det han har blivit kallad är ju "bara" stalker, galning, oidipus, "mannen", psykfall, tjackpundare, och en massa annat som faktiskt är väldigt väldigt väldigt träffsäkra beskrivningar. Skillnaden mellan henko och hans poddkollegor är väl bara att de konsekvent aldrig nämner stalkern vid namn till skillnad från stalkern i fråga?
Ja, det är korrekt.

Varför hånar, hetsar och förtalar Fastighets ombudsman en psykiskt sjuk missbrukare i sin podd? Hatar Henko psykiskt sjuka parallellt med sin roll som ombudsman där han jobbar för jämlikhet?

Sedan när övergick EXPO från granskning av nazister till uthängning av psykiskt sjuka missbrukare?

Hjälp mig förstå, jag saknar den mentala kapaciteten i min tjackpsykos att analysera och agera rationellt.
Citera
2022-08-03, 16:51
Medlem
Jaha, vad är det som Henko är så glad över idag då. Enligt Twitter så har polisen "äntligen gjort något rätt".

Skumt att en så aktiv sosse kan gnälla så mycket över en myndighet.
Citera
2022-08-03, 17:28
Medlem
Det är inget konstigt alls att en psykopat har ett komplicerat förhållande till polisen och annan ordningsmakt. Det gäller inte bara riktiga poliser utan även "poliser" på ex. en arbetsplats.

Ur boken "Har du en psykopat på jobbet" av Christina Davidsson, kapitel 3:
Arbetsplatser har vanligen någon form av säkerhetsavdelning som har till uppgift att skydda organisationens tillgångar och anställda. Det kan röra sig om en person som är ansvarig för datasäkerhet, kvalitetskontroll, in- och utpassering, pengatransporter osv. De är i psykopatens ögon ”poliser”.

Poliser hotar psykopatens verksamhet och bör alltså undvikas in i det längsta. Däremot ser psykopaten självklart till att hålla sig väl med dem och deras kontakter. Men poliser är tränade i att tänka kritiskt och vara observanta. De har fått sin anställning för att de är ansvarsfulla och undersökande till sin natur. Poliser är också skyldiga att rapportera misstag och förseelser och blir därmed en given moralens väktare på arbetet. De har i regel välutvecklad fingertoppskänsla för personer med tvivelaktiga motiv och ”dåliga vibbar” som psykopater. Misstänkta individer brukar kategoriskt granskas i syfte att samla information och bevis kring deras förehavanden.

Poliser har därmed i realiteten möjlighet att avslöja psykopater i arbetslivet, men får inte alltid stöd och resurser uppifrån. Det kan bero på att psykopatens nätverk sträcker sig ända upp i organisationens topp.
Man kan också vara hobby-psykolog och spekulera i varför LO-ombudsmannen på Fastighets postar en bild och en sådan kommentar på Twitter men det är väl som vanligt någon form av hot mot eller signalering till någon som han för tillfället bråkar med?
Citera
2022-08-06, 14:22
Medlem
BummySufferss avatar
Smaklöst kan tyckas men M*rtin Anm*rks ständiga rants om Henkos korståg mot Lo*n och H*llen utefter att han har lyssnat på henkos lögn-podd och läst i henkos hat-chat, hans val att peka ut folk som klandervärda och hans besatthet är på så sinnessjukt sjukligt sjuk nivå.

https://web.archive.org/web/20220806...85378110955521
@Lo*nSundm*n och @jon*s_h*llen, det är dags att ta ert ansvar och på riktigt hjälpa er kompis med missbruksproblematik som ni gång på gång triggat, hetsat och sponsrat ekonomiskt för att ”komma åt” Haveristerna. Ni är fega kräk som utnyttjat honom så att det ballat ur totalt nu.
Senast redigerad av BummySuffers 2022-08-06 kl. 14:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in