2025-10-01, 12:07
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Man kan väl säga att beröringsskräcken för SD är som borttrollad hos aktivistvänstern nuförtiden när de deltar i SDs egna mediakanaler som debattörer.

Det har inte så stor betydelse vad han säger, i meta-debatten så kan man väl säga att liberalernas beröringsskräck inför SD är fånig när till och med AFA ställer upp i Riks.

Wåg nästa gäst? Har Hübban varit med än?

Han får nog inte vara med på andra ställen. Vissa knäppisar fick ju utrymme i debatten bara för att de hatade SD men med tiden blev vanliga finliberaler och SVT-sossar trötta på dem. "Historikern" Arnstadt var ju en sådan också. Kanske kommer han till Riks snart?

Wåg har utrymme i gammelmedia så han kommer nog inte. Hubinette skulle jag kunna tänka mig, han är ganska öppen för debatt tror jag.
Citera
2025-10-01, 14:42
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han får nog inte vara med på andra ställen. Vissa knäppisar fick ju utrymme i debatten bara för att de hatade SD men med tiden blev vanliga finliberaler och SVT-sossar trötta på dem. "Historikern" Arnstadt var ju en sådan också. Kanske kommer han till Riks snart?

Wåg har utrymme i gammelmedia så han kommer nog inte. Hubinette skulle jag kunna tänka mig, han är ganska öppen för debatt tror jag.

De vill vara polare och snacka, man ska inte avvisa sånt.

Men just de där människorna sysslar med en typ av avhumanifieringar av sina meningsmotståndare som gör att det absolut bästa är att visa dem att det finns helt andra sätt att vara på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in