2024-12-20, 16:35
Medlem
Då kan den här tråden låsas, eftersom Henko knappast är mer än en föredetting. Den enda relevans han hade var ju förtalspodden han nu inte är kvar i.
Citera
2024-12-31, 10:56
Medlem
Ska Henke starta en Pod om Palestina nu?
Citera
2024-12-31, 12:11
Medlem
Splittringen inom forna Inte Rasist Men är total.
Simon blev politiker och ville inte längre vara förknippad med IRM.
Anny (IRM-grundaren) och ett helt gäng kvinnor blev utmobbade.
Myra tålde inte Henko, så hon lämnade skeppet.
Myra och Henko fick inte längre vara med i sidoprojektet Haveristerna
Någon i IRM som styr https://twitter.com/InteRasistMen - kontot ogillar Henko och hänger ut hans twitter-trollkonton bland annat

Osv osv osv osv osv

Vad/vem beror alla konflikter på? Jag vet inte vem jag nu ska följa och twittra tillsammans med längre
Citera
2025-05-07, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mossback
Splittringen inom forna Inte Rasist Men är total.
Simon blev politiker och ville inte längre vara förknippad med IRM.
Anny (IRM-grundaren) och ett helt gäng kvinnor blev utmobbade.
Myra tålde inte Henko, så hon lämnade skeppet.
Myra och Henko fick inte längre vara med i sidoprojektet Haveristerna
Någon i IRM som styr https://twitter.com/InteRasistMen - kontot ogillar Henko och hänger ut hans twitter-trollkonton bland annat

Osv osv osv osv osv

Vad/vem beror alla konflikter på? Jag vet inte vem jag nu ska följa och twittra tillsammans med längre

Du kan följa Henko på Threads: https://www.threads.com/@mrhenko123 om du är intresserad av handboll.
Citera
2025-06-18, 19:22
Henko leker duktig map att hans dimridåer aktualiseras i Anjos senaste youtube-video.

Citat:
Ursprungligen postat av Henrik Johansson
Det hela är mycket enkelt. Det här är något mellan Anjo och Axel. Jag har konträrt mot vad den här personen påstår hela tiden valt att i första hand prata med kvinnan i fråga, sätta vad hon vill i första rummet och därefter agerat. Sist vi pratade om det här var för tre år sedan och jag var lika tydlig med att hon och hennes vilja stod i första rummet på samma sätt som hennes vilja stod i centrum ytterligare tre år innan dess. Och för att inte dra detta ett jävla varv till såhär sex år senare kommer jag inte att yttra mig mer än så av respekt för henne. Hur surt det än känns att få påståenden om att man tvingat henne till X och Y. Någon gång måste man kliva av tåget och det gjorde jag en bra bit tillbaka.

Knulla Henko.
Citera
2025-07-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lnterasistmen
Henko leker duktig map att hans dimridåer aktualiseras i Anjos senaste youtube-video.

Knulla Henko.

Var skriver kvinnokämpen henko det där? Låter som parodi, eller är han seriös?. Inte är det på twitter - för jag tror inte det är han som rattar https://twitter.com/InteRasistMen längre när jag letade där
Citera
2025-09-30, 06:43
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Här sitter fettolågIQhjonet och försöker ljuga om Charlie Kirk.

https://www.youtube.com/watch?v=4WIHGHeVjl0
Citera
2025-09-30, 07:21
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
-
Här sitter fettolågIQhjonet och försöker ljuga om Charlie Kirk.

https://www.youtube.com/watch?v=4WIHGHeVjl0

Man kan väl säga att beröringsskräcken för SD är som borttrollad hos aktivistvänstern nuförtiden när de deltar i SDs egna mediakanaler som debattörer.

Det har inte så stor betydelse vad han säger, i meta-debatten så kan man väl säga att liberalernas beröringsskräck inför SD är fånig när till och med AFA ställer upp i Riks.

Wåg nästa gäst? Har Hübban varit med än?
Citera
2025-09-30, 22:05
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Riks är inte en SDkanal (längre) men delar väl de flesta värderingar antar jag.
Oberoende Sverigedemokratiskt...

Är man en samhällsdebattör så skall man kunna ta tjuren i hornen för att vara trovärdig.
Heder till lågIQfettot att han vågade ställa upp. De flesta vänsterfolk verkar vara för fega.

Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Man kan väl säga att beröringsskräcken för SD är som borttrollad hos aktivistvänstern nuförtiden när de deltar i SDs egna mediakanaler som debattörer.

Det har inte så stor betydelse vad han säger, i meta-debatten så kan man väl säga att liberalernas beröringsskräck inför SD är fånig när till och med AFA ställer upp i Riks.

Wåg nästa gäst? Har Hübban varit med än?
Citera
2025-10-01, 04:59
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
-
Riks är inte en SDkanal (längre) men delar väl de flesta värderingar antar jag.
Oberoende Sverigedemokratiskt...

Är man en samhällsdebattör så skall man kunna ta tjuren i hornen för att vara trovärdig.
Heder till lågIQfettot att han vågade ställa upp. De flesta vänsterfolk verkar vara för fega.

Han har mycket att betala tillbaka. Vi hade rätt om invandringen. Han hade fel.
Citera
2025-10-01, 08:49
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Han har mycket att betala tillbaka. Vi hade rätt om invandringen. Han hade fel.

-
Ja. De skall skämmas. Rasistnazistfascisterna har i princip haft rätt om allt och varnat om Islam och invandringens konsekvenser. Nu ser vi effekten av det i realtid så 7klöverhjonen skall bara sitta ner och hålla käften.
Citera
2025-10-01, 09:59
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
-
Ja. De skall skämmas. Rasistnazistfascisterna har i princip haft rätt om allt och varnat om Islam och invandringens konsekvenser. Nu ser vi effekten av det i realtid så 7klöverhjonen skall bara sitta ner och hålla käften.

Det är väl bara att de fattar att de hade fel och anpassar sin verklighet efter det som behövs, man tar inte folk av plan i en demokrati.

Det är väl kanske det som är skillnaden, vi håller inte på med massa cancelkultur.

Alla har fel ibland, respekt bygger på att erkänna dem och acceptera det och ställa de följdfrågor som behövs för att återställa självrespekten.

Låt han snacka. Är han smart blir han som oss, är han mindre smart så ser vi iaf hur vänsterns cope kommer se ut.

För att kunna komma vidare i ett samtal behöver man ibland korrigera sig, det är bra att han är på plan och spelar boll iaf och inte håller på och snackar om att skjuta kungen eller vad f-n hans anarkistpolare skriker på första maj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in