Hade sett fram emot det kära återseendet av Artemis ett bra tag. Kåtare än en utter tredje söndagen i mars så var jag äntligen på väg.

Visserligen var det fredag kväll och regnigt, men inget kunde väl dämpa humöret? Inte ens försenat flyg, stinkande lodisar på S-bahn eller en småsnorkig receptionist som inte hittade min bokning på hotellet. Men det löste sig!
Anländer ca 22 och stället är ganska fullt. Massor med män i loungen och rätt gott om tjejer. Börjar med en dricka och sitter en stund o känner av läget. Kåt som jag var så ville jag ändå relaxa lite först, ta en matbit, en kaffe osv. Så blir det. Går väl en timme och sen finns det plötsligt INGEN som attraherar mig. Nu var det ju dags! Shit. Flera tjejer kommer förbi, men nobbar.
Sen kommer min gamla favorit och sätter sig bredvid. Lite allmänt snack som vanligt, sen så säger hon som hon ofta gör:
H: "Are you still a virgin today?"
Jag: "Yes, since august." (dessvärre sant!)
H: LOL
Jag: "It´s true! And you?"
H: Host, harkel, hrm, no....
Well, vi skulle ju aldrig mer..... men vi klickar ju så sjukt bra när vi snackar och hon är bedövande charmig. Vi går upp. Kåt som sagt och jag är riktigt nära att komma efter 3-4 minuters sugande, men jag avbryter henne och vill knulla. Misstag. Får inte igång det riktigt sen och blir avbrutet.
Ändå trevligt såklart, men känns trist att bomma när man var så kåt! Nu var det väl ändå sista gången, kanske, eller?, jo!
En dusch, lite dricka och slappande en stund. Riktig korvfest i loungen nu. Känner igen de flesta ändå av tjejerna som är här, något tunnare LU än vanligt, men ingen brist på besökare. Stämningen är ganska hög då klockan börjar närma sig småtimmarna. Dricks en hel del och det är många skräniga italienare på plats bla.
Ser en tjej jag varit med tidigare och minns som väldigt trevlig. Vi börjar prata lite och hon minns mig ganska väl. Blir alltid lite imponerad av att en tjej man träffat en gång och som pratar med tiotals män varje dag kommer ihåg en. Vi bestämmer oss för att gå upp, blir lite väntan på ett ledigt rum innan det blir dags för nästa försök. Blir ett mycket lyckat sådant! Så lyckat att inte heller denna dam får nämnas vid namn. Efter en lite för kort halvtimme så ger hon grönt ljus till att spruta ner hennes fina bröst mot en liten dricks i tillägg. Och jävlar vilken sats jag smetade ut över dessa härligheter!

En syn jag lär bära med mig länge och som fick mig sjukt kåt igen, NU!
Där slutar äventyren för dag 1. Gick förvisso inte och sov direkt, hängde kvar till 04. Skönt att bara sitta i loungen och njuta av tuttarna som guppar omkring. Paradiset!
Kostnaden denna dag stannar på 230 EUR inkl inträdet.