2018-01-20, 15:01
Medlem
Dåligt med tjejer låter inget bra.
Jag ska göra min FKK premiär om en vecka. Planen är att starta tidigt och försöka hitta en snygging. Sen tänkte jag ta en tur på stan för att avsluta med ett kvälls/nattpass.

BBBJ är absolut inget krav för mig. Kyssar vill jag dock gärna ha.

Förhoppningsvis så kommer dom tillbaka om en vecka kåta och villiga på att tjäna deg.
Citera
2018-01-20, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Det löste sig med flyget men det var bökigare och dyrare att flyga nu än innan, iaf på kort varsel nu när ett flygbolag försvunnit helt. Samt att man fick landa på Tegel och lyfta från Schönefeld om det skulle timas på en dag för att inte stressa... Det är såklart en negativ grej som man får lägga in i kalkylen om man tycker det ska vara värt att åka. Schönefeld till Artemis är ju 50 euro i taxiresa jämfört med Tegel till Artemis som går på 15-20 euro. Orkar inte ta tåget så...

Nu till Artemis och mitt 18e besök där!

Jag var där i onsdags och kom in runt 11:30 tiden. Det var riktigt jävla tomt där, visst dem hade precis öppnat men det här såg riktigt ödsligt ut jämfört med tidigare. Jag tänkte att jag börjar med en frulle och sen bastu så slår jag ihjäl en timma och sen har brudarna säkert kommit.

Kl 12:30 räknar jag tjejerna på stället till hör och häpna. 4st endast. wtf?
Det var iofs en som såg hyfsat bra ut av dem ändå så gick fram och snacka med henne. En tjej från Libanon, minns inte namnet men hon var kort och hade långt svart hår samt normalstora naturliga bröst gissar på C Kupa.

Jag gick upp på rummet med henne och så fort vi kom in fråga jag var klockan var som jag alltid gör för jag vill ju med ha koll på tiden (så man inte blir blåst) Men helvete vad sur hon blev, eller inte sur men hon skulle ifrågasätta detta i 5 hela jävla minuter innan hon gick med på att visa klockan. Alltså jag var nära på att säga bye bye och bara lämna henne där om hon hade fortsatt gömma tiden för mig.

Jahapp så vad erbjöd denna bitch för tjänster nu då? Knulla och sug med kondom. Trist! Jaha inga kyssar heller, Nope! Inga pussar? Nope! Slicka fitta då? Nope!

Första gången en brud på Artemis nekar mig både att slicka fitta och att kyssas. Har aldrig hänt förr!

Henne lägger jag bara en halvtimma på tänkte jag så knullade på den tiden och sket i att bli avsugen med kondom det är så trist så det går bort direkt. Hon var lite avtändande med stundtals då hon gjorde konstiga grimaser och försökte se sexig ut men såg bara avtända ut. Stönade riktigt fake med så även det ett stort minus, bättre vara tyst då!

Hennes Betyg då? Hon får 1 av 10 möjliga. Hon var halvsnygg, hon var inte trevlig, hon var inte otrevlig, hon hade bara ingen personlighet, hon var dryg och ville inte visa tiden när man fråga efter den och hon vägra att kyssas och bli slickad. Då blir det såklart inte mer i betyg om man saknar det andra med. Hade hon gått med på att bli slickad och kyssas så hade hon ändå inte kommit över en 6a på skalan.

Efter henne gick jag och tog en kaffe och käka en macka igen, man blir ju hungrig av att knulla det måste man erkänna. Sen drog jag en fanta i baren och satte mig i bastun igen.

Nu var klockan 14:30 och jag gick upp till baren och räknade tjejerna igen. Det var max 10st där. Kanske att nån var på rummet också men de tidigare gånger jag vart där på en onsdag klockan 14:30 har det iaf varit MINST 30 tjejer, kanske mer än så...INGEN AV MINA GAMLA TJEJER VAR DÄR JAG KÄNDE INTE IGEN NÅN! Så CIM såg långt bort ut...

Jag såg nu en skitsnygg brunhårig smal tjej. Gick fram och snacka med henne och hon sa hon var från Tjeckien.
Självklart glömmer jag även hennes namn men hon var lite längre än tjejen innan, kanske 170-175cm lång, smal, brunt långt hår och brösten var max B kupa. Men riktigt snygg röv hade hon och tight och fast med. Ett stort plus för den!

Vi gick upp på rummet för hon var klart den snyggaste av de 10 tjejerna som var där. Frågade efter tiden och fick svar direkt med glimten i ögat. En mycket trevlig tjej faktiskt! Nu till det tråkiga då. Hon vägrade med att kyssas och pussas samt bli slickad. Vafan två i rad nåt som aldrig hänt tidigare? Är detta extrem otur eller är det ett slags missförstånd på den nya lagen att tjejerna nu mer verkar tro att ALLT ÄR FÖRBJUDET? Hon hade trång fitta iaf så det var ju skönt att knulla henne och speciellt bakifrån med den röven! 30 min fick hon och drog av kondomen och spruta på hennes lår det ingick iaf i dom 60 euro...

Hennes betyg blir ändå 3.5 av 10 vilket inte är mycket men kysser man inte och vägrar bli slickad så sänks såklart betyget rejält. Att hon ändå får 3.5 och inte 1 beror på att hon var trevlig, riktigt snygg, skön att knulla, samt va bra på att knulla! Hade hon gått med på att bli slickad och kyssas så hade det lätt varit en 10:a Så för er som inte bryr er om det så är hon perfekt...

Jag lämnade Artemis efter det klockan var väl cirka 16:00 när jag stack och det var fortfarande inte mer tjejer än max 10-15st vilket fortfarande är skit vid DEN TIDEN! Mitt flyg gick iofs inte förrän sent på kvällen men Artemis var inte roligt längre på nåt sätt efter besvikelsen med nya lagen som förbjuder CIM registreringskraven som förmodligen skrämt bort halva stället eller mer! Ingen av mina gamla tjejer var där och sen att dom som var där vägrade att kyssas och bli slickade, det var helt enkelt för mycket skit på en gång så jag hoppade in i en Taxi och drog en shoppingrunda i staden som avslut innan jag for till flyget hem.

Jag kommer inte att åka tillbaka till Artemis innan jag sett MINST 10 bra recensioner om stället i rad! Kommer inte det några sådana toppenrecensioner så kommer jag hitta ett annat land än Tyskland att spendera mina horpengar på i fortsättningen! Om nån vet nåt schyst land där man kan få grymma tjejer (alltså riktigt snygga för sånt är viktigt) med CIM, kyssar, slicka fitta för 60 euro eller billigare per 30min gärna i en FKK likt Artemis så skriv gärna det här i tråden om ni kan få med det utan att hela inlägget blir OT för det! Om inte kan det så skicka gärna PM annars.

Förrutom lågsäsong var nog en anledning till att det var färre tjejer där just att det var onsdags. När jag var där sen höst förra året varje dag några dagar i sträck var det märkbart färre tjejer där just på onsdagen. Pratade med en tjej om det o hon menade på att "underklädesdagen" som det är på onsdagar på A inte är så populärt hos varken kunder eller tjejerna. Och känns nog ganska meninsglöst att ha en sån dag i vart fall, det lönar ju sig inte för tjejerna att bjuda till med sin outfitt.
Citera
2018-01-20, 18:30
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Dessous-tag (onsdagar) är nog också vad jag vet den sämsta. Som tidigare nämnde så gillar många tjejer inte detta och en hel del kunder kanske inte heller. Mig inkl!

Var där 3 dagar ganska nyligen och kände mig hyfsat nöjd. Det mesta kändes som förr, även om LU var något tunnare än förr. Detta var typiskt för januari enligt samstämmiga uppgifter från tjejerna.
De flesta tjejer kommer ju in från 18-19 och framåt. Sent på kvällen samtliga kvällar jag var där så uppskattar jag till 80-90 tjejer på plats. Nån enstaka gång även kö till rummen.

Utförligare rec kommer när tillfälle/inspiration infinner sig.
Citera
2018-01-20, 22:14
Medlem
ILoveBerlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Dra inga förhastade slutsatser om BBBJ och registreringskrav än så länge. Januari är normalt en dålig månad för tjejerna och många passar på att ta semester.
Se mitt färska inlägg i Düsseldorf-tråden.

Ja, åk till i Düsseldorf............ 6-7 FKK-klubbar med olika inriktning att välja på.

Klubbarna i Dusseldorf hade väl inte lika snygga brudar som Berlins Artemis? Oavsett så lär väl tysk lag inte göra skillnad på Berlin och Dusseldorf vad gäller bbbj och cim?
Tror det viktigaste är att man känner brudarna sen innan då är bbbj och cim no problemo!

Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Vilka hade du velat träffa?

Inga tyskor där?

Jo det var tyskor där med. En riktigt het blond sak men såg henne först direkt efter min andra sesion och var inte tillräckligt kåt just då. Jag och namn är ingen bra komb, glömmer bort namnen direkt jag hör dem! Vissa är hemliga med pga nya tyska lagen hehe...

Men har nog 4-5 tjejer där som jag återkommit till fler än en gång pga bra kemi och grym service.

Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
Dåligt med tjejer låter inget bra.
Jag ska göra min FKK premiär om en vecka. Planen är att starta tidigt och försöka hitta en snygging. Sen tänkte jag ta en tur på stan för att avsluta med ett kvälls/nattpass.

BBBJ är absolut inget krav för mig. Kyssar vill jag dock gärna ha.

Förhoppningsvis så kommer dom tillbaka om en vecka kåta och villiga på att tjäna deg.

Skriv gärna recension sen och vilken veckodag du var där.

Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Förrutom lågsäsong var nog en anledning till att det var färre tjejer där just att det var onsdags. När jag var där sen höst förra året varje dag några dagar i sträck var det märkbart färre tjejer där just på onsdagen. Pratade med en tjej om det o hon menade på att "underklädesdagen" som det är på onsdagar på A inte är så populärt hos varken kunder eller tjejerna. Och känns nog ganska meninsglöst att ha en sån dag i vart fall, det lönar ju sig inte för tjejerna att bjuda till med sin outfitt.
Förstår inte varför nån (varken kund eller tjej) skulle ha nåt emot underkläder? Är ju som att vi män skulle ha en dag i veckan vi fick ha badrock på oss och resten av veckan gå helt nakna. Inte fan skulle jag valt gå naken då utan varit tacksam för "badrocksdagen" Sen skulle jag som brud utnyttjat att det fanns brudar som inte gillar att gå i string och istället jobbat extra långa pass på just onsdagar då det isf innebar mindre konkurrens. Dvs om fler tänkte så så skulle det jämna ut sig ändå. Lite som att välja bort Liseberg eller Grönan pga att det är helg och man vill slippa kö, alla tänker lika och resultatet blir att det är långa köer även på vardagar

Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Dessous-tag (onsdagar) är nog också vad jag vet den sämsta. Som tidigare nämnde så gillar många tjejer inte detta och en hel del kunder kanske inte heller. Mig inkl!

Var där 3 dagar ganska nyligen och kände mig hyfsat nöjd. Det mesta kändes som förr, även om LU var något tunnare än förr. Detta var typiskt för januari enligt samstämmiga uppgifter från tjejerna.
De flesta tjejer kommer ju in från 18-19 och framåt. Sent på kvällen samtliga kvällar jag var där så uppskattar jag till 80-90 tjejer på plats. Nån enstaka gång även kö till rummen.

Utförligare rec kommer när tillfälle/inspiration infinner sig.

Framtiden får avgöra om det var en tillfällighet eller ett resultat av nya lagen. Att det har med Januari eller onsdag att göra tror jag inte med tanke på det antal tjejer jag pratade om. Visst lågsäsong och "onsdag" men det kändes mer som digerdöden varit där. Jag har varit där tidigare år i Januari och upplevde inte samma då. Tyvärr minns jag inte veckodagen men som sagt. Vi avvaktar och ser vad andra skriver för recensioner.

Jag föredrar trosor framför naket btw
Citera
2018-01-20, 22:45
Medlem
[quote=ILoveBerlin|

Framtiden får avgöra om det var en tillfällighet eller ett resultat av nya lagen. Att det har med Januari eller onsdag att göra tror jag inte med tanke på det antal tjejer jag pratade om. Visst lågsäsong och "onsdag" men det kändes mer som digerdöden varit där. Jag har varit där tidigare år i Januari och upplevde inte samma då. Tyvärr minns jag inte veckodagen men som sagt. Vi avvaktar och ser vad andra skriver för recensioner.

Jag föredrar trosor framför naket btw [/QUOTE]

Kombo av tillfällighet, veckodag samt kanske mest av allt; tid på dagen. Före 16 har de flesta tjejer inte kommit. Säkerligen har några tjejer slutat pga nya lagen mm, men jag kände igen de allra flesta.

Jag vill se tuttar! Punkt!
Citera
2018-01-21, 01:01
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Klubbarna i Dusseldorf hade väl inte lika snygga brudar som Berlins Artemis? Oavsett så lär väl tysk lag inte göra skillnad på Berlin och Dusseldorf vad gäller bbbj och cim?
Tror det viktigaste är att man känner brudarna sen innan då är bbbj och cim no problemo!

Jag har redan svarat på dina frågor i Stora FKK-tråden. Men det har du inte sett.
(FB) Den stora frågetråden om FKK (sammanfogad/mod)

Stor skillnad på tjejernas inställning och service på Artemis vs. Düsseldorf-klubbarna!
På vissa Düsseldorf-klubbar behöver du inte ens känna tjejerna
Management och många tyska stamklienter på klubbarna styr upp tjejernas service-nivå!
Citera
2018-01-22, 18:57
Medlem
BlueStars avatar
Och ytterligare inlägg flyttade till FKK-tråden:

(FB) Den stora frågetråden om FKK (sammanfogad/mod)

/Mod
Citera
2018-01-29, 09:54
Medlem
Da har jeg lest meg gjennom denne fine tråden og deres opplevelser. På onsdag er det min tur til å oppleve Artemis og må si jeg er spent! Ny lovgivning og få recensioner siste tiden gjør meg usikker..
Forhåpentligvis er det muligheter for å betale extra for nature bj.

Har dere noen tips til en førstegangsbesøkende annet enn å være obs på sharks?
Citera
2018-01-29, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommemann
Da har jeg lest meg gjennom denne fine tråden og deres opplevelser. På onsdag er det min tur til å oppleve Artemis og må si jeg er spent! Ny lovgivning og få recensioner siste tiden gjør meg usikker..
Forhåpentligvis er det muligheter for å betale extra for nature bj.

Har dere noen tips til en førstegangsbesøkende annet enn å være obs på sharks?

Har du läst tråden har du all info du behöver.

Tips: Glöm ej skriva en recension och bidra du med när du kommit hem!
Citera
2018-01-30, 00:54
Medlem
Hade sett fram emot det kära återseendet av Artemis ett bra tag. Kåtare än en utter tredje söndagen i mars så var jag äntligen på väg. Visserligen var det fredag kväll och regnigt, men inget kunde väl dämpa humöret? Inte ens försenat flyg, stinkande lodisar på S-bahn eller en småsnorkig receptionist som inte hittade min bokning på hotellet. Men det löste sig!

Anländer ca 22 och stället är ganska fullt. Massor med män i loungen och rätt gott om tjejer. Börjar med en dricka och sitter en stund o känner av läget. Kåt som jag var så ville jag ändå relaxa lite först, ta en matbit, en kaffe osv. Så blir det. Går väl en timme och sen finns det plötsligt INGEN som attraherar mig. Nu var det ju dags! Shit. Flera tjejer kommer förbi, men nobbar.

Sen kommer min gamla favorit och sätter sig bredvid. Lite allmänt snack som vanligt, sen så säger hon som hon ofta gör:
H: "Are you still a virgin today?"
Jag: "Yes, since august." (dessvärre sant!)
H: LOL
Jag: "It´s true! And you?"
H: Host, harkel, hrm, no....
Well, vi skulle ju aldrig mer..... men vi klickar ju så sjukt bra när vi snackar och hon är bedövande charmig. Vi går upp. Kåt som sagt och jag är riktigt nära att komma efter 3-4 minuters sugande, men jag avbryter henne och vill knulla. Misstag. Får inte igång det riktigt sen och blir avbrutet.
Ändå trevligt såklart, men känns trist att bomma när man var så kåt! Nu var det väl ändå sista gången, kanske, eller?, jo!

En dusch, lite dricka och slappande en stund. Riktig korvfest i loungen nu. Känner igen de flesta ändå av tjejerna som är här, något tunnare LU än vanligt, men ingen brist på besökare. Stämningen är ganska hög då klockan börjar närma sig småtimmarna. Dricks en hel del och det är många skräniga italienare på plats bla.
Ser en tjej jag varit med tidigare och minns som väldigt trevlig. Vi börjar prata lite och hon minns mig ganska väl. Blir alltid lite imponerad av att en tjej man träffat en gång och som pratar med tiotals män varje dag kommer ihåg en. Vi bestämmer oss för att gå upp, blir lite väntan på ett ledigt rum innan det blir dags för nästa försök. Blir ett mycket lyckat sådant! Så lyckat att inte heller denna dam får nämnas vid namn. Efter en lite för kort halvtimme så ger hon grönt ljus till att spruta ner hennes fina bröst mot en liten dricks i tillägg. Och jävlar vilken sats jag smetade ut över dessa härligheter! En syn jag lär bära med mig länge och som fick mig sjukt kåt igen, NU!

Där slutar äventyren för dag 1. Gick förvisso inte och sov direkt, hängde kvar till 04. Skönt att bara sitta i loungen och njuta av tuttarna som guppar omkring. Paradiset!

Kostnaden denna dag stannar på 230 EUR inkl inträdet.
Citera
2018-01-30, 08:34
Medlem
Citat:
Hade sett fram emot det kära återseendet av Artemis ett bra tag..........

Tackar, du är pålitlig du

Märkte du om det var färre tyskor än innan årsskiftet?

Några nya sköna talanger som du ej sett tidigare?
Citera
2018-01-30, 08:57
Medlem
Citat:
Har du läst tråden har du all info du behöver.

Tips: Glöm ej skriva en recension och bidra du med när du kommit hem!

Skal prøve å skrive recension Leser at mange tar med bok for å skrive i, det kommer nok ikke jeg til å gjøre Men skal prøve å huske navn. Hvertfall de som gir inntrykk.

Og så er jeg spent på LU. Lander kl 0930, så jeg tenker å spise frokost der i 11-tiden. Henge rundt til 16 og så ta en pause et par timer før jeg er tilbake i 1830/1900 tiden.

Veldig spent..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in