2022-09-12, 01:40
Medlem
Ni som åker till Frankfurt några dagar och besöker dom olika klubbarna, har ni nått tips på hotell i närheten av mainhattan ?
Citera
2022-09-12, 08:02
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dp0zw4
Ni som åker till Frankfurt några dagar och besöker dom olika klubbarna, har ni nått tips på hotell i närheten av mainhattan ?

Det finns ett Mostel på vägen ut där alla bilaffärer ligger
Bra pris och du kan ta med dej vem du vill till rummet, ingen koll på detta. Ingen lyx men fullt gångbart
Citera
2022-09-12, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dp0zw4

Om det är hotell du är ute efter så är området kring Frankfurt Ostend praktiskt och fullt med olika hotell. Allt från Hilton, Ibis och några tyska kedjor. Priset varierar såklart men framför allt är det avgörande när du bokar, tidigt ute så får du Hilton för 1000 kr natten, Ibis för 600 kr, Niu coin är också ett bra alternativ. Tar man lokaltåget från perrong 1 på flygplatsen så åker du med det som skall till Hanua och hoppar av vid Ostendstrasse, promenad ca 7-8 min. till Ostend. Eller Flix train RE59 perrong 2 som går direkt.
Citera
2022-09-23, 20:31
Medlem
Jag tänker nog bege mig till Frankfurt och de FKK bordeller som finns där innan årsskiftet utöver ett till Artemis besök.
Frågan är vilka klubbar som är
mest värt/bäst att besöka i Frankfurt förutom Mainhattan vilket jag givetvis kommer besöka när jag är där.
Hur jämför sig tex Oase som jag är nyfiken på med Artemis? Verkar vara lite knepigt att ta sig dit men inträdet är 65 euro..

Hittade flyg tur och retur till Frankfurt för ca 1.4k om ca 2 månader. Utöver det blir det nog minst ett till Berlin besök innan årsskiftet.
Citera
2022-12-03, 15:41
Medlem
laddstrumpa1337s avatar
Vart hittar man bilder på det tjejer som jobbar där?
Citera
2022-12-03, 19:29
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddstrumpa1337

Det finns ingen FKK-klubb längre som visar bilder på tjejerna.

Den sista klubben som visade bilder (med dolda ansikten) var Dolce Vita, men den klubben gick i konkurs efter pandemi-nedstängningarna.

Det är även strikt förbjudet att fota eller filma på klubbarna.

Du behöver inte bekymra dig för tjejernas utseende. Det finns typer av av alla sorter.
De flesta klubbar har minst ett 20-tal tjejer på kvällstid. Så någon borde ju passa.
Citera
2022-12-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddstrumpa1337

Två österriska klubbar har bilder:
https://andiamo.at/en/girls/
https://wellcum.at/en/girls/
Båda har Instagram och Wellcum har dessutom en bra Telegramkanal. Det finns fler klubbar på Instagram, som lägger ut enstaka bilder på tjejer.

Jag har inte besökt någon av dessa klubbar men man är ju inte helt osugen på det.
Citera
2022-12-04, 16:05
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det finns ingen FKK-klubb längre som visar bilder på tjejerna.

Den sista klubben som visade bilder (med dolda ansikten) var Dolce Vita, men den klubben gick i konkurs efter pandemi-nedstängningarna.

Det är även strikt förbjudet att fota eller filma på klubbarna.

Du behöver inte bekymra dig för tjejernas utseende. Det finns typer av av alla sorter.
De flesta klubbar har minst ett 20-tal tjejer på kvällstid. Så någon borde ju passa.
Babylon har det, men utflyttad till en separat "oberoende" sida https://saunaclubs.org
Citera
2022-12-24, 23:23
Medlem
Man är ju sugen på att göra detta en gång i livet, även om det riskerar att bli mycket pengar...

Vad anser ni är en rimlig budget för en resa ner till Artemis med flyg, hotell (jag gissar att folk gör det till en weekend?) och en heldag? Skulle ni säga att 10 000 räcker eller blir det för lite?

Eller är Artemis nybörjarfällan och det finns så mycket bättre alternativ (prismässigt främst)? Jag lär inte ha bil, så att ta sig dit enkelt med kollektivt blir liksom ett krav. Så inget som ligger långt utanför staden längs en motorväg, typ...
Senast redigerad av AnyOnes 2022-12-24 kl. 23:55.
Citera
2022-12-26, 09:52
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Man är ju sugen på att göra detta en gång i livet, även om det riskerar att bli mycket pengar...

Vad anser ni är en rimlig budget för en resa ner till Artemis med flyg, hotell (jag gissar att folk gör det till en weekend?) och en heldag? Skulle ni säga att 10 000 räcker eller blir det för lite?

Eller är Artemis nybörjarfällan och det finns så mycket bättre alternativ (prismässigt främst)? Jag lär inte ha bil, så att ta sig dit enkelt med kollektivt blir liksom ett krav. Så inget som ligger långt utanför staden längs en motorväg, typ...

Om du vill bo hyggligt så räkna med 2000kr för två nätter
väl inne i klubben så får du räkna med 100euro för en herdestund en timma, 150euro för gfe då får du göra det du önskar
Arnoldspriser gäller bara honom.
Du skall ju åka mellan hotell och i mitt fall Mainhattan, 50 euro taxi trt
Du kåtnar till efter lite käk och relax och vill ha en timma till "halvtimma är värdelöst" pris se ovan
Kanske du är nöjd efter 2 brudar, själv brukar jag hamna på 3-4 st.
Bara att räkna ut vad det kostar att stanna ett dygn till
Detta är vad det kostar oss som inte ränner flera gånger om året

Jag rekommenderar att du åker till Darmstadt, där ligger Shark, en mycket flott och prisvärd klubb, du skall även bo där då du kan ha gångavstånd från närliggande hotell samt att där äe ALLTID många brudar som jobbar, och väldigt vackra dessutom. Jag har besökt den klubben ca 5 gngr samt Mainhattan 8 gngr
Citera
2022-12-26, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Om du vill bo hyggligt så räkna med 2000kr för två nätter
väl inne i klubben så får du räkna med 100euro för en herdestund en timma, 150euro för gfe då får du göra det du önskar
Arnoldspriser gäller bara honom.
Du skall ju åka mellan hotell och i mitt fall Mainhattan, 50 euro taxi trt
Du kåtnar till efter lite käk och relax och vill ha en timma till "halvtimma är värdelöst" pris se ovan
Kanske du är nöjd efter 2 brudar, själv brukar jag hamna på 3-4 st.
Bara att räkna ut vad det kostar att stanna ett dygn till
Detta är vad det kostar oss som inte ränner flera gånger om året

Jag rekommenderar att du åker till Darmstadt, där ligger Shark, en mycket flott och prisvärd klubb, du skall även bo där då du kan ha gångavstånd från närliggande hotell samt att där äe ALLTID många brudar som jobbar, och väldigt vackra dessutom. Jag har besökt den klubben ca 5 gngr samt Mainhattan 8 gngr
Ok, tack! Ja det är sant, 1000 kr natten känns rimligt för hotell.

Brukar köra en timme med vanliga eskorter men det känns värdelöst länge. Efter att man är klar så har jag nästan mer ofta än inte haft erfarenheten att de vill ha ut en fastän det är tid nog för rond 2, så tänkte att jag kör 30 minuter med fler tjejer istället

Men ok, säg att inträdet på Artemis är 90, och tjejer tar 70 för en halvtimme. Då blir tre tjejer plus inträde 300 euro för "grundservice". Det känns ändå ok. 500 om dagen torde räcka till en 4 tjejer och någon enstaka extratjänst. Blir kanske att man tar från lönekontot och betalar resan på, så får sparkontopengarna stå för mer av det roligare

Det lutar åt att det blir Artemis ändå. Hade jag redan varit i Berlin hade jag tagit ditt råd och provat Shark först, men då jag aldrig har varit i Berlin och vill se staden också utöver Artemis så får det nog bli just det.
Citera
2022-12-26, 11:36
Medlem
inmurads avatar
Kort fråga inför planering av komma de resa.

Sharks - hur mycket av en "nattklubbskänsla" har stället? Hög musik, svag belysning, mycket party people? Om det skiljer sig under dagarna (tex dag vs kväll) hur brukar mönstret då vara?

Har tidigare bara besökt Mainhattan och skulle gärna testa Sharks, men gillar inte nattklubbstilen så mycket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in