Citat:
Ursprungligen postat av
AnyOnes
Man är ju sugen på att göra detta en gång i livet, även om det riskerar att bli mycket pengar...
Vad anser ni är en rimlig budget för en resa ner till Artemis med flyg, hotell (jag gissar att folk gör det till en weekend?) och en heldag? Skulle ni säga att 10 000 räcker eller blir det för lite?
Eller är Artemis nybörjarfällan och det finns så mycket bättre alternativ (prismässigt främst)? Jag lär inte ha bil, så att ta sig dit enkelt med kollektivt blir liksom ett krav. Så inget som ligger långt utanför staden längs en motorväg, typ...
Om du vill bo hyggligt så räkna med 2000kr för två nätter
väl inne i klubben så får du räkna med 100euro för en herdestund en timma, 150euro för gfe då får du göra det du önskar
Arnoldspriser gäller bara honom.
Du skall ju åka mellan hotell och i mitt fall Mainhattan, 50 euro taxi trt
Du kåtnar till efter lite käk och relax och vill ha en timma till "halvtimma är värdelöst" pris se ovan
Kanske du är nöjd efter 2 brudar, själv brukar jag hamna på 3-4 st.
Bara att räkna ut vad det kostar att stanna ett dygn till
Detta är vad det kostar oss som inte ränner flera gånger om året
Jag rekommenderar att du åker till Darmstadt, där ligger Shark, en mycket flott och prisvärd klubb, du skall även bo där då du kan ha gångavstånd från närliggande hotell samt att där äe ALLTID många brudar som jobbar, och väldigt vackra dessutom. Jag har besökt den klubben ca 5 gngr samt Mainhattan 8 gngr