2017-11-15, 22:47
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
Jag har lite svårt med beskrivningen här i tråden att LR inte skulle vara en fräsch klubb samtidigt som man rekommenderar Acapulco känns lite märkligt. Jag var på LR för några veckor sedan och Aca för några månader sedan, och om inte Tysklands svar på Ernst och Timell jobbat hårt på Aca den senaste tiden så är klubben långt ifrån lika fin och ren som LR.

F
Det är väl främst att LR inte är en lämplig klubb vintertid. Riktigt trånga lokala och mycket rök. Fönstren öppnas och det blåser in kall luft överallt. På LR har man helt enkelt ingenstans att ta vägen om man vill vila vintertid. Vidare är hela huset i behov av en helrenovering.

ACA har stora lokaler inomhus och rökfritt. Stor swimmingpool inomhus. Bra för vintern.
Kan kanske vara lämpligt med renovering här också.
Senast redigerad av Arnold15 2017-11-15 kl. 22:51.
Citera
2017-11-16, 10:36
Medlem
kaks avatar
Citat:
Jag har sett BJ-contest vid födelsedagskalas. Anar att det arrangeras som en kul tävling för födelsedagsbarnet och hans gäster. Det ser klart roligare ut än både fiskdamm och sätta svansen på grisen!

Damerna på Babylon håller i allmänhet hög klass och de som inte levererar blir inte långvariga verkar det som. Så du har nog stor chans att du får ett bra bemötande av damerna.

Klubbens chef är känd för att sortera vilka kvinnliga "gäster" som får jobba vidare på klubben. Han verkar vara "hands-on" när det gäller att driva klubben och vid de flesta besök som jag har gjort har han varit på klubben och stått vid baren med en drink i handen och styr och ställer. Hands-on på damerna har jag inte sett honom. Men det är klart drev jag en klubb som han så skull jag nog...

F
Vilken veckodag skulle du rekommendera för besök på Babylon? Och när ska man dyka upp?
Man vill ju att tjejerna ska ha anlänt, och en bra ratio mellan tjejer och män.
Helst ingen kö till rummen. Är Babylon en sommarklubb eller funkar den bra på vintern med?
Citera
2017-11-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det är väl främst att LR inte är en lämplig klubb vintertid. Riktigt trånga lokala och mycket rök. Fönstren öppnas och det blåser in kall luft överallt. På LR har man helt enkelt ingenstans att ta vägen om man vill vila vintertid. Vidare är hela huset i behov av en helrenovering.

ACA har stora lokaler inomhus och rökfritt. Stor swimmingpool inomhus. Bra för vintern.
Kan kanske vara lämpligt med renovering här också.

Intressant, lätt att man glömmer detaljerna om vintertid. Vilken klubv i frankfurt rekomenderar du under vintertid då?
Citera
2017-11-16, 15:53
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bracv
Intressant, lätt att man glömmer detaljerna om vintertid. Vilken klubv i frankfurt rekomenderar du under vintertid då?

Undvik framförallt Oase. Denna klubb är helt beroende av sin stora utomhusdel.

Sharks, Palace och Mainhattan har lokaler som håller lätt för vintertid.
Citera
2017-11-16, 21:41
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Vilken veckodag skulle du rekommendera för besök på Babylon? Och när ska man dyka upp?
Man vill ju att tjejerna ska ha anlänt, och en bra ratio mellan tjejer och män.
Helst ingen kö till rummen. Är Babylon en sommarklubb eller funkar den bra på vintern med?

Babylon är en klubb som funkar året om. Det finns många ställen att "hänga" på i de tre våningarna. Om du ser på hemsidan märker du att flest damer är det fredag-lördag. Söndag och måndag är det betydligt tunnare. Men om bara två tre rätta damer är på plats så spelar detta ingen roll. Jag var där en måndag i somras. Violetta och Emilia på plats så jag var mer än nöjd!
Babylon är en dagklubb. Damerna kommer tidigt så det spelar liten roll när man dyker upp. Klubben är bara öppen cirka 12 timmar så det är inget skift-byte utan bara ett arbetslag. Vid 22:30-23:00 börjar klubben gå ner i tempo. Så jag skulle inte rekommendera att komma dit senare än 18:00 om man vill ha en stund på sig. Jag är ofta där 10 timmar när det väl beger sig.

F
Citera
2017-11-16, 22:52
Medlem
kaks avatar
Citat:
Babylon är en klubb som funkar året om. Det finns många ställen att "hänga" på i de tre våningarna. Om du ser på hemsidan märker du att flest damer är det fredag-lördag. Söndag och måndag är det betydligt tunnare. Men om bara två tre rätta damer är på plats så spelar detta ingen roll. Jag var där en måndag i somras. Violetta och Emilia på plats så jag var mer än nöjd!
Babylon är en dagklubb. Damerna kommer tidigt så det spelar liten roll när man dyker upp. Klubben är bara öppen cirka 12 timmar så det är inget skift-byte utan bara ett arbetslag. Vid 22:30-23:00 börjar klubben gå ner i tempo. Så jag skulle inte rekommendera att komma dit senare än 18:00 om man vill ha en stund på sig. Jag är ofta där 10 timmar när det väl beger sig.

F
Ok, får bli vardagar mitt i veckan då ja måste lura i frun att det är en jobbresa.
Sen tillbaks till hotellet och ringa hem. Klaga på möten med något "rövhål".
Föga anar hon att det handlar om rövhål rent bokstavligt.
Citera
2017-11-18, 03:40
Medlem
WordWarriors avatar
Ella från Ryssland och hennes "kompis", är de kvar på Artemis?

Den förstnämnda gjorde mig väldigt nöjd för några år sedan kan jag säga... Vita höga lackstövlar, och annars... totalt naken med välsvarvad kropp... Så skönt att knulla henne.
Citera
2017-11-18, 07:51
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ella från Ryssland och hennes "kompis", är de kvar på Artemis?

Den förstnämnda gjorde mig väldigt nöjd för några år sedan kan jag säga... Vita höga lackstövlar, och annars... totalt naken med välsvarvad kropp... Så skönt att knulla henne.

Hon sa förra året att hon skulle sluta då. Men har inte sett henne sedan dess
Citera
2017-11-18, 07:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Hon sa förra året att hon skulle sluta då. Men har inte sett henne sedan dess

Ok. Jävligt skön tjej, när det gäller kropp och personlighet. Hon kommer att bli saknad.

Men jag vet att det finns fler tjejer som begriper sig på män inom FKK...

Snart kommer jag igen, gubbfan...
Citera
2017-11-23, 02:48
Medlem
Hej alla,

Jag ska besöka en ”FFK” för första gången och jag försöker genom era recensioner välja ut det bästa alternativet.

Det jobbiga här är att inga verkar vara eniga om det bästa stället.
Utan vissa kan säga att ett ställe är skit, medans andra säger att det är paradiset på jorden.

Det viktiga för mig är följande:

1. Många och snygga brudar.
2. Stora lokaler så man får lite andrum.
3. Överkomliga priser.

Vilken ska jag välja? Svar från flera skulle uppskattas.

Tack på förhand.
Citera
2017-11-23, 11:35
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonet1242
Hej alla,

Jag ska besöka en ”FFK” för första gången och jag försöker genom era recensioner välja ut det bästa alternativet.

Det jobbiga här är att inga verkar vara eniga om det bästa stället.
Utan vissa kan säga att ett ställe är skit, medans andra säger att det är paradiset på jorden.

Det viktiga för mig är följande:

1. Många och snygga brudar.
2. Stora lokaler så man får lite andrum.
3. Överkomliga priser.

Vilken ska jag välja? Svar från flera skulle uppskattas.

Tack på förhand.

Tjejernas servicenivå eller beteende verkar ju inte stå högt på prioritetslistan så det blir nog någon turistklubb.

Utifrån dina preferenser om stora lokaler och många brudar:
Artemis, Berlin
Palace, Frankfurt
Sharks, Darmstadt
Paradise, Stuttgart

Priserna är överkomliga på Alla klubbar i Tyskland jämfört med vad man får betala i Sverige.
Senast redigerad av Arnold15 2017-11-23 kl. 11:46.
Citera
2017-11-23, 12:12
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Tjejernas servicenivå eller beteende verkar ju inte stå högt på prioritetslistan så det blir nog någon turistklubb.

Utifrån dina preferenser om stora lokaler och många brudar:
Artemis, Berlin
Palace, Frankfurt
Sharks, Darmstadt
Paradise, Stuttgart

Priserna är överkomliga på Alla klubbar i Tyskland jämfört med vad man får betala i Sverige.
Vad skulle du rekommendera om man vill ha duktiga och gärna snygga tjejer?
Är själv 45+ så en 35-åring är fortfarande ung i min värld.
Jag går helst en veckodag då det är svårt att få till en "tjänsteresa" på helgen.
Har en fabless för exotiska damer. Får gärna ha fina kroppar, men behöver inte ha porrlooken med silikon.
Om man vill hinna med flera ställen under samma resa, vad skulle då kunna passa?
Kan hyra bil om det krävs.
Senast redigerad av kak 2017-11-23 kl. 12:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in