2017-10-18, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Nu kan jag bara svara för Artemis som har det på onsdagar. Men när jag var där för ett tag sen var det en avslagen tillställning - i vart fall dagtid. De flesta tjejer (fast det var ganska få som jobbade då) hade vanliga underkläder, boddy eller liknande. Någon enstaka hade ansträngt sig med stay ups och mer sexiga underkläder. Tjejerna menade på att den dan inte var så populär och det är färre kunder där då. De allra flesta vill ha helnakna tjejer på FKK. Jag gillar lite sexiga underklöder, stay ups mm och blev klart besviken.

Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Det kan vara väldigt blandat. En del tjejer har bikini på sig, andra lite sexigare underkläder. Den gemensamma nämnaren är att man inte ser brösten eller nederdelen. Jag undviker helst de dagarna då jag föredrar tjejerna nakna.

Många klubbar är sauna clubs och inte FKK-klubbar. Då är det tvärt om och tjejerna har normalt bikini eller underkläder på sig och sedan har klubben FKK-dag en dag i veckan då tjejerna är nakna.

Stockings är ganska ovanligt då det är krångligt att ta av och på och tjejen blir svettig om hon behåller dem på under akten. Men de förekommer.

Tack för svar! Tycker ändå det låter bra, då jag skulle föredra tjejer i "vanliga" underkläder.

När jag ändå har er på tråden, vilken klubb tror ni skulle vara bäst för mig? Jag gillar lite yngre tjejer, typ 20-25, lite smalare, söta, girl-next-door-liknande, gärna lite mindre bröst och helst inte silikon. Vad gäller själva klubben så har jag inte så stora krav, men tjejerna där bör inte vara alltför pushiga. Har läst gott om Sharks, Mainhattan, Living Room, Dolce Vita, Fun Palast i Wien och även ibland om Artemis och Palace. Någon av dessa som skulle matcha mina kriterier?
Citera
2017-10-18, 05:46
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richwester
Tack för svar! Tycker ändå det låter bra, då jag skulle föredra tjejer i "vanliga" underkläder.

När jag ändå har er på tråden, vilken klubb tror ni skulle vara bäst för mig? Jag gillar lite yngre tjejer, typ 20-25, lite smalare, söta, girl-next-door-liknande, gärna lite mindre bröst och helst inte silikon. Vad gäller själva klubben så har jag inte så stora krav, men tjejerna där bör inte vara alltför pushiga. Har läst gott om Sharks, Mainhattan, Living Room, Dolce Vita, Fun Palast i Wien och även ibland om Artemis och Palace. Någon av dessa som skulle matcha mina kriterier?

Livingroom skulle jag säga, men jag tror flera här kommer nämna Dolce Vita och troligen även Sharks.
Citera
2017-10-18, 23:05
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richwester

Om man bortser från pris så skulle jag lista de klubbar jag varit på så här när det gäller kombinationen utseende och servicenivå:

1. Club History, Basel
2. Livingroom
3. Palace
4. Artemis
5. Bernds

Jag föredrar slanka tjejer med lite mindre bröst. Gärna brunetter från Rumänien. För mycket silikon och fejkade blondiner med anktryne går bort. GFE med tungkyssar är ett stort plus. Åldersmässigt tycker jag att tjejerna som inte är så väldigt unga, runt 27, ger bäst service.

Håller med föregående talare. Livingroom skulle nog passa dig bra.
Senast redigerad av Hermann666 2017-10-18 kl. 23:08.
Citera
2017-11-14, 17:41
Medlem
kaks avatar
Är det någon som testat Saunaclub Babylon i Elsdorf. Circa 50 km från Düsseldorf? Verkar ha en hel del svarta tjejer.
https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/index.php
Senast redigerad av kak 2017-11-14 kl. 17:43.
Citera
2017-11-15, 19:39
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Är det någon som testat Saunaclub Babylon i Elsdorf. Circa 50 km från Düsseldorf? Verkar ha en hel del svarta tjejer.
https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/index.php

Hej!

Jag har besökt Babylon många gånger. Det är den enda klubb tycker jag som har kvar stämningen som fanns på de flesta klubbar när jag inledde min karriär för snart 10 år sedan. Servicenivån på damerna är över lag mycket hög. Klubben har många stamgäster i form av infödda Tyskar i medelåldern. Detta borgar för en skön och mycket avslappad stämning. Det är klubben med flest glada och sociala damer. Det är också den klubb av alla jag besökt som har flest svarta tjejer, flera av dem dessutom mycket snygga. Just nu bygger man ny relaxavdelning, en ny utomhusdel är redan klar med bra pool med mera. Den var fin att slappa i så sent som i oktober.
Jag trivs mycket bra på Babylon, och en stor orsak är nog att jag själv är vit, medelålders och inte allt för hipp!

F
Citera
2017-11-15, 20:26
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
Hej!

Jag har besökt Babylon många gånger. Det är den enda klubb tycker jag som har kvar stämningen som fanns på de flesta klubbar när jag inledde min karriär för snart 10 år sedan. Servicenivån på damerna är över lag mycket hög. Klubben har många stamgäster i form av infödda Tyskar i medelåldern. Detta borgar för en skön och mycket avslappad stämning. Det är klubben med flest glada och sociala damer. Det är också den klubb av alla jag besökt som har flest svarta tjejer, flera av dem dessutom mycket snygga. Just nu bygger man ny relaxavdelning, en ny utomhusdel är redan klar med bra pool med mera. Den var fin att slappa i så sent som i oktober.
Jag trivs mycket bra på Babylon, och en stor orsak är nog att jag själv är vit, medelålders och inte allt för hipp!

F
Låter härligt. Kanske får bli en resa nästa år. Synd att man inte fick uppleva detta innan nya lagen från i somras. Har du några favorittjejer?
Citera
2017-11-15, 20:41
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Låter härligt. Kanske får bli en resa nästa år. Synd att man inte fick uppleva detta innan nya lagen från i somras. Har du några favorittjejer?

Ja Babylon före lagändringen var kul. Public sex var vardagsmat och blow-job contests kunde inträffa i baren!

Min absoluta favorit är Violetta. Smart, jättebra engelska och en servicevilja som få. Den enda klubb-tjej jag träffat på som sitter och läser tegelstensromaner på klubben när hon har tid.
Jenny, vimsig tonåring som i sina bästa stunder får en att känna sig som en tonåring igen.
Dolli, supersöt och smart rumänska som levererar bra sex och underhållande sällskap.
Valentina, kul och påstridig.
Anna, cool dam med en kropp att dö för.

Tyvärr har mina två svarta damer Star och Cherry slutat (eller har semester).

F
Citera
2017-11-15, 20:47
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ja Babylon före lagändringen var kul. Public sex var vardagsmat och blow-job contests kunde inträffa i baren!

Min absoluta favorit är Violetta. Smart, jättebra engelska och en servicevilja som få. Den enda klubb-tjej jag träffat på som sitter och läser tegelstensromaner på klubben när hon har tid.
Jenny, vimsig tonåring som i sina bästa stunder får en att känna sig som en tonåring igen.
Dolli, supersöt och smart rumänska som levererar bra sex och underhållande sällskap.
Valentina, kul och påstridig.
Anna, cool dam med en kropp att dö för.

Tyvärr har mina två svarta damer Star och Cherry slutat (eller har semester).

F
Så du kan inte rekommendera någon av de befintliga svarta damerna?
Förbjuder lagen publikt sex?
Blowjob contests med kondom låter iofs inte så kul. Hur gick dessa till förresten?
Citera
2017-11-15, 21:14
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Så du kan inte rekommendera någon av de befintliga svarta damerna?
Förbjuder lagen publikt sex?
Blowjob contests med kondom låter iofs inte så kul. Hur gick dessa till förresten?

Nej tyvärr har jag ingen egen erfarenhet av de just nu närvarande svarta damerna. Titta på stjärn-omdömena på hemsidan och läs på Babylons forum:
https://www.saunaclubs.org/saunaclub-forum/forums/babylonische-dirnen.3/
Läs på det Holländska forumet:
https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?117-Babylon-Elsdorf
Flera av dem får fina omdömen.

Lagen förbjuder inte publikt sex. Men eftersom inte alla vill göra allt med kondom så har det publika sexet minskat är min erfarenhet. Men senast nu vid mitt besök i oktober så kunde jag konstatera att det genomfördes sedeslösa aktiviteter i trädgården (med kondom).
Blowjob contest: En gäng herrar sittandes bredvid varandra på rad i en soffa i baren med ögonbindlar på. Damerna avlöser varandra och suger av gänget. Först av herrarna att nå ett avslut vinner eller förlorar (oklart vilket). Kinky och kul!!! Allt för ett gott skratt och hög stämning!

F
Citera
2017-11-15, 21:22
Medlem
kaks avatar
Citat:
Nej tyvärr har jag ingen egen erfarenhet av de just nu närvarande svarta damerna. Titta på stjärn-omdömena på hemsidan och läs på Babylons forum:
https://www.saunaclubs.org/saunaclub-forum/forums/babylonische-dirnen.3/
Läs på det Holländska forumet:
https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?117-Babylon-Elsdorf
Flera av dem får fina omdömen.

Lagen förbjuder inte publikt sex. Men eftersom inte alla vill göra allt med kondom så har det publika sexet minskat är min erfarenhet. Men senast nu vid mitt besök i oktober så kunde jag konstatera att det genomfördes sedeslösa aktiviteter i trädgården (med kondom).
Blowjob contest: En gäng herrar sittandes bredvid varandra på rad i en soffa i baren med ögonbindlar på. Damerna avlöser varandra och suger av gänget. Först av herrarna att nå ett avslut vinner eller förlorar (oklart vilket). Kinky och kul!!! Allt för ett gott skratt och hög stämning!

F
Låter härligt. I en sån tävling är väl alla vinnare? Det fortsätter väl tills alla kommit?
Uppstår det spontant eller är det organiserat?
Synd bara på ögonbindeln. Man vill ju se det härliga!
Citera
2017-11-15, 21:32
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Låter härligt. I en sån tävling är väl alla vinnare? Det fortsätter väl tills alla kommit?
Uppstår det spontant eller är det organiserat?
Synd bara på ögonbindeln. Man vill ju se det härliga!

Jag har sett BJ-contest vid födelsedagskalas. Anar att det arrangeras som en kul tävling för födelsedagsbarnet och hans gäster. Det ser klart roligare ut än både fiskdamm och sätta svansen på grisen!

Damerna på Babylon håller i allmänhet hög klass och de som inte levererar blir inte långvariga verkar det som. Så du har nog stor chans att du får ett bra bemötande av damerna.

Klubbens chef är känd för att sortera vilka kvinnliga "gäster" som får jobba vidare på klubben. Han verkar vara "hands-on" när det gäller att driva klubben och vid de flesta besök som jag har gjort har han varit på klubben och stått vid baren med en drink i handen och styr och ställer. Hands-on på damerna har jag inte sett honom. Men det är klart drev jag en klubb som han så skull jag nog...

F
Citera
2017-11-15, 21:39
Medlem
kaks avatar
Citat:
Jag har sett BJ-contest vid födelsedagskalas. Anar att det arrangeras som en kul tävling för födelsedagsbarnet och hans gäster. Det ser klart roligare ut än både fiskdamm och sätta svansen på grisen!

Damerna på Babylon håller i allmänhet hög klass och de som inte levererar blir inte långvariga verkar det som. Så du har nog stor chans att du får ett bra bemötande av damerna.

Klubbens chef är känd för att sortera vilka kvinnliga "gäster" som får jobba vidare på klubben. Han verkar vara "hands-on" när det gäller att driva klubben och vid de flesta besök som jag har gjort har han varit på klubben och stått vid baren med en drink i handen och styr och ställer. Hands-on på damerna har jag inte sett honom. Men det är klart drev jag en klubb som han så skull jag nog...

F
#MeToo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in