Citat:
Nu kan jag bara svara för Artemis som har det på onsdagar. Men när jag var där för ett tag sen var det en avslagen tillställning - i vart fall dagtid. De flesta tjejer (fast det var ganska få som jobbade då) hade vanliga underkläder, boddy eller liknande. Någon enstaka hade ansträngt sig med stay ups och mer sexiga underkläder. Tjejerna menade på att den dan inte var så populär och det är färre kunder där då. De allra flesta vill ha helnakna tjejer på FKK. Jag gillar lite sexiga underklöder, stay ups mm och blev klart besviken.
Citat:
Det kan vara väldigt blandat. En del tjejer har bikini på sig, andra lite sexigare underkläder. Den gemensamma nämnaren är att man inte ser brösten eller nederdelen. Jag undviker helst de dagarna då jag föredrar tjejerna nakna.
Många klubbar är sauna clubs och inte FKK-klubbar. Då är det tvärt om och tjejerna har normalt bikini eller underkläder på sig och sedan har klubben FKK-dag en dag i veckan då tjejerna är nakna.
Stockings är ganska ovanligt då det är krångligt att ta av och på och tjejen blir svettig om hon behåller dem på under akten. Men de förekommer.
Många klubbar är sauna clubs och inte FKK-klubbar. Då är det tvärt om och tjejerna har normalt bikini eller underkläder på sig och sedan har klubben FKK-dag en dag i veckan då tjejerna är nakna.
Stockings är ganska ovanligt då det är krångligt att ta av och på och tjejen blir svettig om hon behåller dem på under akten. Men de förekommer.
Tack för svar! Tycker ändå det låter bra, då jag skulle föredra tjejer i "vanliga" underkläder.
När jag ändå har er på tråden, vilken klubb tror ni skulle vara bäst för mig? Jag gillar lite yngre tjejer, typ 20-25, lite smalare, söta, girl-next-door-liknande, gärna lite mindre bröst och helst inte silikon. Vad gäller själva klubben så har jag inte så stora krav, men tjejerna där bör inte vara alltför pushiga. Har läst gott om Sharks, Mainhattan, Living Room, Dolce Vita, Fun Palast i Wien och även ibland om Artemis och Palace. Någon av dessa som skulle matcha mina kriterier?
Det fortsätter väl tills alla kommit?