2017-11-23, 12:31
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Vad skulle du rekommendera om man vill ha duktiga och gärna snygga tjejer?
Är själv 45+ så en 35-åring är fortfarande ung i min värld.
Jag går helst en veckodag då det är svårt att få till en "tjänsteresa" på helgen.
Har en fabless för exotiska damer. Får gärna ha fina kroppar, men behöver inte ha porrlooken med silikon.
Om man vill hinna med flera ställen under samma resa, vad skulle då kunna passa?
Kan hyra bil om det krävs.

Frankfurt eller Düsseldorf är de städer där klubbarna ligger tätast.

Frankfurt har lite snyggare tjejer. Düsseldorf bättre servicenivå.

Om "exotiska damer" står högt på listan så lutar det nog mot Frankfurt. Högre andel Östeuropeiskor i Düsseldorf.
Du har Sharks, Palace, Oase. Mainhattan, World som du når lätt med bil.
Citera
2017-11-23, 12:42
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Frankfurt eller Düsseldorf är de städer där klubbarna ligger tätast.

Frankfurt har lite snyggare tjejer. Düsseldorf bättre servicenivå.

Om "exotiska damer" står högt på listan så lutar det nog mot Frankfurt. Högre andel Östeuropeiskor i Düsseldorf.
Du har Sharks, Palace, Oase. Mainhattan, World som du når lätt med bil.
Tack, vilka nationaliteter har oftast dessa exotiska damer?
Gillar både asiatiskor och svarta, gärna från Karibien eller Sydamerika.
Thailändskor är ju så lätt att få knulla i Sverige så dessa efterlyses icke speciellt.

Jag har varit lite inne på Babylon i Elsdorf utanför Köln/Düsseldorf då de har svarta tjejer och dessutom bilder på tjejerna på hemsidan.
Har du erfarenhet därifrån?
Senast redigerad av kak 2017-11-23 kl. 12:48.
Citera
2017-11-23, 12:49
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Tack, vilka nationaliteter har oftast dessa exotiska damer?
Gillar både asiatiskor och svarta, gärna från Karibien eller Sydamerika.
Thailändskor är ju så lätt att få knulla i Sverige så dessa efterlyses icke speciellt.

Asiatiskor är sällan förekommande.
En del negresser och sydamerikanskor.
Men det är ändå Östeuropa som dominerar i Frankfurt.
Hittar du kanske exotiska damer lättare på Artemis?
Citera
2017-11-23, 13:34
Medlem
kaks avatar
Citat:
Asiatiskor är sällan förekommande.
En del negresser och sydamerikanskor.
Men det är ändå Östeuropa som dominerar i Frankfurt.
Hittar du kanske exotiska damer lättare på Artemis?
Artemis verkar ju tyvärr ligga lite ensamt. Svåra val det här.
Vill ju helst inte behöva köa för damer och rum, men vill ju inte heller hamna ensam med tre halvfeta tanter en tisdag eftermiddag.
Helst ska det också ses genom fingrarna avseende den ny lagen. CIM FTW.
Citera
2017-11-23, 19:37
Medlem
Finns det tjejer som ställer upp på att bli dubbelmackade på såna hära ställen?
Citera
2017-11-23, 20:29
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Helst ska det också ses genom fingrarna avseende den ny lagen. CIM FTW.

Düsseldorf......
Citera
2017-11-23, 21:02
Medlem
kaks avatar
Citat:
Düsseldorf......
Berlin, Frankfurt, Düsseldorf, Köln...
Det snurrar i huvudet. Det här var ju jobbigare än att jämföra mobilabonnemang.
Tack för hjälpen ändå. Det blir ju inte lättare att fatta ett beslut då allt blod samlas i kuken bara av tanken på att omges av nakna damer.
Citera
2017-11-24, 09:41
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Berlin, Frankfurt, Düsseldorf, Köln...
Det snurrar i huvudet. Det här var ju jobbigare än att jämföra mobilabonnemang.
Tack för hjälpen ändå. Det blir ju inte lättare att fatta ett beslut då allt blod samlas i kuken bara av tanken på att omges av nakna damer.

Känner du så spelar det nog ingen roll vart du åker.

Alla som diskuterar olika städer, ställen fram och tillbaka och olika tjejers servicenivå har varit med en stund och får inte ståfräs bara för att man kommer in i ett rum med 10, 20 eller 50 nakna tjejer som vill tillfredställa en (eller ha dina pengar).

Jag skulle som nybörjare välja det som ligger bra resmässigt och kostnadsmässigt.
Kanske också att du kan njuta av omgivande stad.

Även om jag kommer få mothugg nu så är Berlin ganska bra nybörjarstad.
Ja, det finns bara Artemis som FKK. Men det finns bordeller att utforska. Lite gatutjejer. Och staden som sådan är trevlig. Kanske även ett besök på t ex Erlebniswohnung eller liknande inrättning.

Eller åka till KaDeWe och äta bakelse och kaffe.
Efter det en porrbio som är lite vassare än de som fanns i Stockholm förut. Med tillhörande platsvärdinnor..

Lycka till!
Citera
2017-11-24, 16:19
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Känner du så spelar det nog ingen roll vart du åker.

Alla som diskuterar olika städer, ställen fram och tillbaka och olika tjejers servicenivå har varit med en stund och får inte ståfräs bara för att man kommer in i ett rum med 10, 20 eller 50 nakna tjejer som vill tillfredställa en (eller ha dina pengar).

Jag skulle som nybörjare välja det som ligger bra resmässigt och kostnadsmässigt.
Kanske också att du kan njuta av omgivande stad.

Även om jag kommer få mothugg nu så är Berlin ganska bra nybörjarstad.
Ja, det finns bara Artemis som FKK. Men det finns bordeller att utforska. Lite gatutjejer. Och staden som sådan är trevlig. Kanske även ett besök på t ex Erlebniswohnung eller liknande inrättning.

Eller åka till KaDeWe och äta bakelse och kaffe.
Efter det en porrbio som är lite vassare än de som fanns i Stockholm förut. Med tillhörande platsvärdinnor..

Lycka till!

Bra råd. Första gången kvittar det nog vart man åker. Upplevelsen blir helt surrealistisk i alla fall om man är van vid svenska förhållanden.
Citera
2017-11-25, 13:52
Medlem
Kommer att jobba i Göteborg hela december och januari och veckopendla. (Från Stockholm)
Så bra tänkte jag att det skule vara enkelt att slinka iväg till Artemis utan att frugan behöver veta att jag ens är borta tänkte jag, men.......... inga direktflyg till Berlin, skit också!

Har lyckats lista ut att det går direktflyg till Frankfurt men vet ni om det går direktflyg även till någon annan stad med lättillgänglig FKK från Landvetter?

(Kan högst vara borta en natt)
Citera
2017-11-25, 14:24
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Kommer att jobba i Göteborg hela december och januari och veckopendla. (Från Stockholm)
Så bra tänkte jag att det skule vara enkelt att slinka iväg till Artemis utan att frugan behöver veta att jag ens är borta tänkte jag, men.......... inga direktflyg till Berlin, skit också!

Har lyckats lista ut att det går direktflyg till Frankfurt men vet ni om det går direktflyg även till någon annan stad med lättillgänglig FKK från Landvetter?

(Kan högst vara borta en natt)

Göteborg hade direktflyg till Berlin till helt nyligen då Air Berlin gick i konkurs. Det kommer nog en ny linje i framtiden. Från Landvetter kan du flyga till Düsseldorf med Eurowings. Det blir billigare än att flyga till Frankfurt.
Citera
2017-11-25, 14:52
Medlem
Sounds good enough.

Såg btw att en taxi från Frankfurt Airport till Palace går loss på 50 - 60 Euro så det blir ju minst en tusenlapp extra att lägga på flygpriset. tufft
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in