2018-05-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loozie
Hahaha😂😂 Nä det blir ingen knullande för min del. Tycker inte det är något märkligt med det kan lika bra dra in där som på ett vanligt spa
Inte något märkligt? Har ni berättat för föräldrarna att ni ska dit för att bara relaxa? Annars garanterar jag att någon av er kommer knulla en hora där. Skäm inte inte ut er med shorts utan uppför er som män från den här sidan Bosporen skulle göra.
Citera
2018-05-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Skäm inte inte ut er med shorts utan uppför er som män från den här sidan Bosporen skulle göra.

Ja precis, turkiska gäster på klubbar har ofta kalsongerna på sig under handduken eller badrocken. Har sett detta själv och läst på forum att man undrar varför dom gör så. Badbyxor har jag aldrig hört nåt om eller sett själv så det är nog ovanligt. Att vara på en klubb utan att gå iväg på rum kan man väl iof göra. Det är inte helt tokigt eller ovanligt om det finns pool, bastu, bra mat, vanlig massage och annat.
Citera
2018-05-26, 17:46
Medlem
Citat:
Eftersom du fortsätter besöka clubbar måste det varit bra någon gång tidigare. Jag är nyfiken på ditt bästa clubbesök någonsin. Det skulle göra det lättare att förstå kritiken.

Jag har nog alltid tyckt att själva klubbarna haft brister. Men man har träffat en del fina tjejer och haft bra sex. När man började besöka FKK klubbar för några år sen så var det spännande att besöka en ny klubb. Men nu inser man att dom är så lika och oftast inte så bra. Att man fortfarande besöker klubbar är för att man kan träffa fina tjejer ibland. Det vill man inte sluta med. Men det är synd att klubbarna inte är lite skönare. Framförallt musiken är alltid störande. Ibland har vissa klubbar till och med en DJ som står och spelar jättehögt. Vilka jävla idioter. En FKK klubb är inget diskotek för helvete. Om rökning är tillåtet överallt är det också helt värdelöst. Att tjejerna alltid måste klampa runt på platådojor är också avtändande. Med mera, med mera, med mera.
Citera
2018-05-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Framförallt musiken är alltid störande. Ibland har vissa klubbar till och med en DJ som står och spelar jättehögt. Vilka jävla idioter. En FKK klubb är inget diskotek för helvete. Om rökning är tillåtet överallt är det också helt värdelöst. Att tjejerna alltid måste klampa runt på platådojor är också avtändande. Med mera, med mera, med mera.
En club utan musik är svår att tänka sig. Tyst förutom horor som pratar med varann då och då...... Jag antar du egentligen störs av en viss sorts musik? Du verkar varit med ett tag men även det helt självklara behöver sägas ibland. Har du besökt dagtid så att du kan lämna clubben när DJ börjar spela? Varit på club med utomhusområde eftersom hög musik nästan aldrig spelas där? Besökt Golden Time?

Nästan alla clubbar har rökfria områden, men sällan i baren.

För att se horor utan platåskor, besök en club med utomhusområde. Var där på dagtid

Om tipsen inte räcker, starta en tråd.
Citera
2018-05-26, 18:35
Medlem
Citat:
En club utan musik är svår att tänka sig. Tyst förutom horor som pratar med varann då och då...... Jag antar du egentligen störs av en viss sorts musik? Du verkar varit med ett tag men även det helt självklara behöver sägas ibland. Har du besökt dagtid så att du kan lämna clubben när DJ börjar spela? Varit på club med utomhusområde eftersom hög musik nästan aldrig spelas där? Besökt Golden Time?

För att se horor utan platåskor, besök en club med utomhusområde. Var där på dagtid

Om tipsen inte räcker, starta en tråd.

Jag menar inte att det ska vara helt tyst, men det finns ju annan musik än dunkadunka eller rap på hög volym.

Jag vill inte ha tips tack. Även om man kan komma runt problemen ibland så finns dom kvar. Dom försvinner inte helt. Jag brukar också vara på en klubb hela dagen när jag väl är iväg. Inget bra tips att man ska lämna klubben.
Citera
2018-05-26, 18:41
Medlem
Citat:
Jag vill inte ha tips
Eftersom jag läst män är från mars kvinnor från venus vet jag att män klagar för att få lösningar medan kvinnor klagar för att få sympati. Detta förstår jag inte alls......
Citera
2018-05-26, 18:46
Medlem
Citat:
Eftersom jag läst män är från mars kvinnor från venus vet jag att män klagar för att få lösningar medan kvinnor klagar för att få sympati. Detta förstår jag inte alls......

Jag har gett upp om FKK klubbar. Dom blir inte bättre än dom är.
Citera
2018-05-27, 11:01
Medlem
Citat:
Jag har gett upp om FKK klubbar. Dom blir inte bättre än dom är.
De blir inte bättre men vissa är bättre än andra. Det finns skillnader mellan clubbar.

Citat:
Är det något jag hatar så är det all påhittad information som sprids här på Flashback av nördar som vill göra sig märkvärdiga. Måste därför korrigera mig själv .

Det finns flera clubbar med rökfri bar.
Citera
2018-05-28, 16:42
Medlem
Ska till hamburg snart. Är det någon som har varit på Babylon på sistone. Kollade lite på ISG och där skrev en att standard priset för 30 min utan extra ligger på 120 euro! Kan detta stämma? 2016 var jag där och då kostade 30 min 60 euro!
Citera
2018-05-28, 18:28
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
Ska till hamburg snart. Är det någon som har varit på Babylon på sistone. Kollade lite på ISG och där skrev en att standard priset för 30 min utan extra ligger på 120 euro! Kan detta stämma? 2016 var jag där och då kostade 30 min 60 euro!

Jag tror du massuppfittat det du läst. Det var ganska nyligen 60euro för 30 min.
Men extramenyerna har tenderat att svälla. Och allt som brukade ingå blir i vissa fall extra.

Träffar man någon man känner igen så kan dfk, ,BBBJ och gfe ingå som förr i tiden.

Dissa alla som vill ha 100-120 för 30 min med normala saker.
Bl a kunde man höra "jag kysser bara vid 1 timmas bokningar", nys!!!
Citera
2018-05-28, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Jag tror du massuppfittat det du läst. Det var ganska nyligen 60euro för 30 min.
Men extramenyerna har tenderat att svälla. Och allt som brukade ingå blir i vissa fall extra.

Träffar man någon man känner igen så kan dfk, ,BBBJ och gfe ingå som förr i tiden.

Dissa alla som vill ha 100-120 för 30 min med normala saker.
Bl a kunde man höra "jag kysser bara vid 1 timmas bokningar", nys!!!

”120 for 30. No kissing. CBJ. This seems the standard at Babylon”

Det där går väl inte att misstolka!
Citera
2018-05-29, 09:53
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
”120 for 30. No kissing. CBJ. This seems the standard at Babylon”

Det där går väl inte att misstolka!

Det där är riktigt svindyrt. 50-60 Euro för 30 minuter är den normala taxan. Nu har jag i och för sig inte koll på vad den använda förkortningen "CBJ" står för, men det måste vara nåt väldigt bra för att det ska vara värt dubbla priset i så fall.
Senast redigerad av Kurt1 2018-05-29 kl. 09:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in