Citat:
Ursprungligen postat av
bjorklov
Åk till Artemis, boka nu direkt så är det klart och du slipper fundera mer. Behöver du två hotellnätter eller skulle du klara dig med en? Det verkar på din uträkning (300 €) som att du avser att besöka en gång?
Bokar du flyg till FRA idag med Lufthansa för en resa i oktober kommer du undan med 1 500-2 000 kr. Så boka det nu, du lär ju vilja åka även i oktober, eller?
Ja jag tänkte gå dit en gång. Känns onödigt med 2 dagar i rad. Nu är det bokat. ska vara i berlin en natt 2 dagar. ska åka direkt till artemis efter att ha checkat in och sen gå tillbaka och sova när artemis stänger sen hem på kvällen. enda grejen är att vet ej om det är värt på novum hotel kronprinz berlin då det är 1.2k för en natt. enda fördelen är närheten.
vet ej om det också är värt med en lägenhetsbordell som salon prestige eller agentur liberty innan man åker till flygplatsen och flyger hem. minns att jag gick förbi salon prestige en gång innan ett artemis besök innan p*ndemin men då var det typ 3 tjejer på plats och inte jätte attraktiva så jag gick därifrån och tänkte att jag hellre knullar en brud på artemis.
Ja jag vill gärna testa nya klubbar och besöka frankfurt/Köln innan hösten också.