Efter att ha läst denna tråd så har suget efter FKK blivit otroligt stor! Har fått svar om det mesta om själva klubben men har en del frågor när det gäller boende och hur man nu tar sig dit och namn och dylikt på stationer och bara försvunnit i mängden och man blir snurrig

. Det blir nog 3-4 nätter i Berlin och åtminstone 1-2 dagsutflykter till Artemis kan man nog hinna med och ett par trevliga BJs
1. Har aldrig varit i Berlin och har ingen aning om vart man ska bo. Jag bor gärna centralt med mycket shopping och restauranger. I vilket område ska jag bo, där det också kan bli lätt att ta sig till Artemis?
2. Har ingen aning om tunnelbanenätet och hur det är uppbyggt, men om man nu utgår från deras sk T-Central (som heter?), hur tar man sig till Artemis tunnelbanestation (som heter?)? Hur man går dit har jag sett via youtubeklippet.
3. Om man tar en taxi från centrala Berlin till Artemis, hur långt är det och vad kan det kosta?
4. Det blir nog även besök med incall/outcall eskorter, nån som kan länka till annonser, bordeller och agenturer?
5. Hur långt kommer man med enbart engelska, rätt allmänt i Berlin och Artemis?
Ni som svarar i tråden får gärna skicka ett PM med ert svar, inläggen har en tendens att försvinna i mängden har jag sett
Tack i förhand!