2014-01-21, 23:58
Medlem
Ut med Emelie och Mia. Slitnade brudar får man fan leta länge efter. Finns ju INGENTING sexigt med dem överhuvudtaget.
Citera
2014-01-22, 00:04
Medlem
Har inte kollat så mycket, tycker alla deltagarna verkar sjukligt korkade. Nåväl, har kollat sporadiskt och visst är det så att båda som blev "mördade" är tillbaka i huset nu?

Vadfan, tv3? Då är det ju helt onödigt att låta en deltagare mörda folk en vecka. Känns som en riktig pissproduktion. Lite som en film där saker bara händer helt ologiskt. (Och då menar jag inte på ett bra sätt, som typ i Mulholland Dr.) Lite kontinuitet måste ju en sådan här produktion upprätthålla.

Nåväl, merparten som kollar gör det väl för att få se lite pattar och guppade täcken.

Varför tycker ni detta är kul?
Citera
2014-01-22, 00:05
Bannlyst
Hahhaha, Jeppe är ingen alfa-hane, det är bara en tönt. Kul serie annars, synd att man bara skrattar åt dom.
Citera
2014-01-22, 00:06
Medlem
Holisistics avatar
Jag ska börja titta på Danska Paradise hotel nu och undrar om någon kan tipsa mig om var det är värt att börja titta?

Kommer troligtvis inte palla sitta igenom 70 avsnitt, så jag vill inte börja från början bara för att.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir1
hahaha Lenita
den kvinnan måste ha ett falskt pass asså haha, stod det inte att hon va typ 22? såg ut som 42!
Verkligen!
Citera
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jag tycker det är så löjligt när man säger att man inte ska säga någonting, som Linnea gjorde till Jeppe, och sedan går till både Aina och Emelie, och typ "Jag grät som fan igår, jag gjorde någonting jag inte borde", "Hade ni sex?", "Jag får inte säga".
Det är en riktig liten slinka det där..
Citera
2014-01-22, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Jag ska börja titta på Danska Paradise hotel nu och undrar om någon kan tipsa mig om var det är värt att börja titta?

Kommer troligtvis inte palla sitta igenom 70 avsnitt, så jag vill inte börja från början bara för att.

Googla, tv6 men där var undertexterna kassa, fanns nån mer sajt där jag kollade, minns ej namnet.
Citera
2014-01-22, 00:09
Medlem
Komposthoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir1
hahaha Lenita
den kvinnan måste ha ett falskt pass asså haha, stod det inte att hon va typ 22? såg ut som 42!
Måste ha varit mamma som kommit in där istället.
Citera
2014-01-22, 00:11
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Googla, tv6 men där var undertexterna kassa, fanns nån mer sajt där jag kollade, minns ej namnet.
Men jag undrar var jag ska börja kolla, dvs. vilket avsnitt.

Det finns 70 avsnitt och om det är segt i början så börjar jag hellre kolla på något avsnitt när det börjar bli lite action.
Citera
2014-01-22, 00:13
Medlem
Lite sent nu kanske men när paow och jeppe deltog i paradise extra. Sen spydde hon ut sitt hat mot honom på bloggen. Sen skrev hon om hans fans-

Salvan. Halv fet, bitter gubbstruts som GARANTERAT betalar för sex. O alkoholist som ( jag gillar honom men hatar jeppe för mkt att inte skriva detta) bor i en resväska och som dyrkar marken jeppe bor går på. Hoppas ' kingen" vill ta en öl med salvan så kanske han också får knulla

Denna salvan som hon kallar nån måste väl såklart vara joppe eller? Joppe är fan den jag hatar mest därinne btw.
Citera
2014-01-22, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic

I avsnitt 25 kommer Nicholas in, den bästa spelaren av spelet jag har sett under mitt PH-tittande. Men då missar du t.ex. "knulelekarna"(fem pers typ) i poolen. Men som sagt, Nicholas vill man inte missa.
Citera
2014-01-22, 00:14
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waggen
I avsnitt 25 kommer Nicholas in, den bästa spelaren av spelet jag har sett under mitt PH-tittande. Men då missar du t.ex. "knulelekarna"(fem pers typ) i poolen. Men som sagt, Nicholas vill man inte missa.
Är första avsnitten sega eller är det ok att börja kolla från början?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in