2014-01-22, 00:16
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azadora
Lite sent nu kanske men när paow och jeppe deltog i paradise extra. Sen spydde hon ut sitt hat mot honom på bloggen. Sen skrev hon om hans fans-

Salvan. Halv fet, bitter gubbstruts som GARANTERAT betalar för sex. O alkoholist som ( jag gillar honom men hatar jeppe för mkt att inte skriva detta) bor i en resväska och som dyrkar marken jeppe bor går på. Hoppas ' kingen" vill ta en öl med salvan så kanske han också får knulla

Denna salvan som hon kallar nån måste väl såklart vara joppe eller? Joppe är fan den jag hatar mest därinne btw.
Nä det är ju programledaren som heter det.
Citera
2014-01-22, 00:17
Medlem
Vecka 1

Dag 1

In kommer tjejerna Magda, Emelie, Aina, AK och Evelina och killarna Jesper, Samir, Jeppe, Niklas och Björn.

Dag 2

Samtliga tjejer försvinner, in kommer Mia, Paow, Lenita, Emelie och Anja.

Dag 3

De första tjejerna kommer tillbaka. Vanlig parcermoni utan immuna. Magda, Emelie, Lenita, Emelie och Evelina väljs bort.

Vecka 2

Dag 4

In kommer Thobias.

Dag 6

Jesper och Mia samt Niklas och AK väljs av Thobias som mest kärleksfulla par, alla 4 är immuna. Thobias får sedan sätta ihop resterande 3 par. Thobias är immun, väljer att ta ut Björn.

Vecka 3

Dag 7

Dorota kommer in.

Dag 9

Aina och Jesper är immuna och står som säkert par. Dorota är immun, väljer partner först. Jesper väljer Paow före AK. Paow åker ut av okänd anledning.

Vecka 4

Dag 10

Paow kommer tillbaka med nya deltagaren Sebastian.

Dag 12

Tjejerna får välja mellan sin kille och Sebastian. Senare sin kille och Sebastian + pengar. Sebastian väljs bort av samtliga.

Vecka 5

Dag 13

Dorota väljer självmant att lämna hotellet. Emelie och Magdalena kommer tillbaka. Emelie röstas fram som Lucia och får stanna, Magdalena åker ut.

Dag 14

Joppe anländer till hotellet som Jesus.

Dag 15

Joppe och Thobias är immuna. Joppe väljer tjej först. Thobias väljer sist och väljer att ta ut Samir.

Vecka 6

Dag 16

AK återvänder till hotellet, i rollen som detektiv. Niklas mördar Jeppe.

Dag 17

Samir återvänder till hotellet. Paow mördas av Niklas.

Dag 18

Paow och Jeppe åker ut när Samir och AK misslyckas med att peka ut Niklas som mördare. Niklas sitter immun och är ej inblandad i parcermonin. Joppe väljer Aina före AK.

Vecka 7

Dag 19

TH anländer till hotellet.

Dag 20

Linnea anländer till hotellet.

Dag 21

Thobias är immun tack vare hans prestation i veckans dragshow. TH är immun tillsammans med Niklas i veckans första homopar. Linnea bildar veckans andra homopar med Emelie. Jesper åker ut på grund av Linneas val.

Vecka 8

Dag 22

Jeppe återvänder till hotellet.

Dag 23

Paow återvänder till hotellet. I nuläget är Jeppe, Aina, Joppe samt Linnea immuna.

FACIT:

21 deltagare

7 parcermonier

12 deltagare kvar i spelet

6 deltagare har återvänt till hotellet efter att ha lämnat, bortsett från första veckan. Jeppe, Paow, Samir, Magda, Emelie och AK, efter 6, 5, 2, 10, 10 och 7 dagars frånvaro.

6 helt nya deltagare efter första veckan, Thobias, Dorota, Sebastian, Joppe, TH och Linnea.

12 immuniteter i de 7 parcermonierna, i snitt 1,7 immuniteter i veckan.

Bortsett från den första veckan har 2 stycken deltagare åkt ut i en "rättvis"(ingen immunitet inblandad i valet) parcermoni, AK två gånger och Sebastian som valdes bort av samtliga.

3 deltagare har knuffats bort från sin partner av en spelare med makt, Björn, Samir och Jesper.

1 deltagare har självmant valt att lämna, Dorota.

3 deltagare har försvunnit på andra sätt, Paow och Jeppe genom mord, Magda genom röstning.

8 av de nuvarande 12 spelarna anlände första veckan.

Vad jag räknar som immuniteter: Thobias, Niklas och Jesper vecka 2. Aina och Dorota vecka 3. Joppe och Thobias vecka 5. Niklas vecka 6. Thobias, TH, Niklas och Linnea vecka 7.
Citera
2014-01-22, 00:20
Medlem
Komposthoegs avatar

Snygg sammanfattning! ^
Citera
2014-01-22, 00:20
Medlem
AlexSchulmansFarsas avatar
VIKTIGT MEDDELANDE: det är bara Emelie som har rätten att vara falsk/oärlig mot personer som hon inte gillar. Absolut ingen annan får vara det minsta falsk i Paradise Hotel, speciellt inte Jeppe annars blir hon jättearg!

Har människan också tatuerat in en halvmåne och stjärna på handleden eller såg jag fel? Är hon muslim eller symboliserar det någonting annat?
Citera
2014-01-22, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Nä det är ju programledaren som heter det.

Det är det väl inte?
Citera
2014-01-22, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komposthoeg

Snygg sammanfattning! ^

Tackar, gjorde mitt bästa för att det skulle se bra ut, och det är lättare att analysera när man har lite saker på papper. Det sjukaste jag märkt när jag skrev ner allt var att 8 av dom 12 som är kvar kom in första veckan, och då har 4 av dom också fått lämna en gång. Snacka om att det är samma personer nu som när vi började, bortsett från Jesper som ersatts av Joppe, och dom 3 bisexuella. INGEN intressant person har kommit in sen dag 2.
Citera
2014-01-22, 00:26
Medlem
Ojojoj, fan vad vissa förstör sin framtid i denna serien. Vem kommer vilja anställa jeppe, joppe, emelie eller mia efter detta? Min gissning är att Th lämnar ph då han inte verkar klara av att befinna sig på det mentalsjukhus PH utgör. Veckans avsnitt har kittlat min kräkreflex rejält. Hoppas Niklas eller samir vinner.
Citera
2014-01-22, 00:26
Medlem
Citat:
Det är det väl inte?

Den ena programledaren i Paradise Extra heter Salvan.
Citera
2014-01-22, 00:27
Medlem
Citat:
Det är det väl inte?

Den manliga programledaren i Studio Paradise heter/kallas Salvan, jo.
Citera
2014-01-22, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf

Haha just i fan. Vilken jävla rådiss hon gjorde till honom då the girl is mad.
Citera
2014-01-22, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf

Salvatore heter han han är italiano och Rebecca är syrian o jag assyr
Citera
2014-01-22, 00:30
Medlem
Emelie och Mia är vidriga, slitna trash-brudar utan dess like. Ingen av dem är attraktivt på något sätt.

Jeppe är också vidrig egentligen, men han gör programmet sevärt. Synd att det inte finns fler som Jeppe i serien. Han skapar drama.

Joppe tycker jag mest synd om. Han är inte Paradise-material alls. Jag är säker på att han en god och glad göteborgare innerst inne.

Resten är mest bara tråkiga, men jag hoppas att Samir eller Niklas vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in