Btw, detta har troligtvis postats innan men Magdalena Reise var ju med i Idol 2011, Körslaget 2012 och nu Paradise Hotel 2013. Sen i en Expressen-artikel om henne som handlar om att hon fått näthat efter sin PH-medverkan så står det: "Efteråt har Magdalena fått mycket positiv respons för sin medverkan. Bland annat i form av tusentals vänförfrågningar på facebook.". Haha.
När var det senast en vanlig hederlig parcermoni där en person i stolen var tvungen att göra ett val mellan två personer? Förra säsongen eller?
Sen att de två personer som Niklas mördade kommer tillbaka är ju bara pinsamt. Finns ju inget syfte med mördandet överhuvudtaget. Självklart vill produktionen göra bra tv, men vette fan om det blir bra tv när nästan alla som åker ut får komma in igen hela tiden.
Känns fel att hylla en person som håller på som Jeppe, men herregud vad mycket roligare det blev inne på hotellet när han kom tillbaka! Jag tycker han gör rätt ändå, alla är med på spelets regler så det är bara töntigt att bli sur för att någon spelar. Alla i huset verkar ju dessutom rädda och fjäskar för honom. Största fjäskaren Joppe "Spider-Pig" är ju bara pinsam. Undra om han ens skulle vinna om han kunde välja Jeppe som vinnare istället, han verkar gilla Jeppe lite ohälsosamt mycket... Kul dessutom att Thobias snackat så mycket skit om Jeppe efter programmet, men nu fjäskar han ju som om han aldrig gjort något annat. Men ja, det är ju ett spel trots allt...
Är det inte jävligt dåligt för Nicklas att Paow och Jeppe kommer tillbaka eftersom han dödade dom? Tycker Niklas borde få en riktigt fördel med tanke på vad han gjorde.
Haha, håller verkligen med här. Känns rent spontant som om att Nicklas redan har fått lida ganska mycket utav konsekvenserna att skicka ut två dessa personer, t.ex. ingen tillit kvar hos de andra deltagarna. Sen så kommer båda dessa personer tillbaka?
Jag tycker det är så löjligt när man säger att man inte ska säga någonting, som Linnea gjorde till Jeppe, och sedan går till både Aina och Emelie, och typ "Jag grät som fan igår, jag gjorde någonting jag inte borde", "Hade ni sex?", "Jag får inte säga".