2014-01-14, 23:20
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Look100s
Det kan ju omöjligt vara Fröidh som åker eftersom man se att Niklas sitter ner i parceremonin. Alltså är det en tjej som åker. Gissar på Aina eller Mia, varför skulle han annars gråta?
Förklara för oss hur en tjej skulle kunna åka imorgon. Med största sannolikhet går det till såhär under parceremonin:

1. Alla tjejer + TH får ställa sig vid varsin partner som vanligt.
2. Linnea ska nu bryta upp ett par genom att ställa sig bakom en tjej (Thobias eller Niklas respektive kan hon inte ställa sig bakom då Thobias är immun och TH inte är en tjej).
3. Alltså åker antingen Jesper eller Joppe med största sannolikhet.
Citera
2014-01-14, 23:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erigeratliv
Ähh hon har ju stora bröst
Även dem var inget att hänga i granen.
Citera
2014-01-14, 23:23
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Eller så är det någon i produktionen som prankat Emelie för att extra drama, annars skulle de säkert ha visat vem det var.
Det kan vara att de låter spåret löpa veckan ut och avslutar det hela i slutet av nästa avsnitt.
Citera
2014-01-14, 23:23
Medlem
TheMentalitas avatar
Jag kanske tänker helt åt helvete, men har inte P.H i och med kamerorna bevis på vem som saggad eller prankat med bilden? Fel att bara visa det då?

I övrigt är det mesta sagt, äckel-Emelie!
Citera
2014-01-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HilluPillu
Vad hette rocklåten i dagens avsnitt? Lät som det kunde vara Mando Diao, något med dance var det

Den enda låten jag kommer ihåg från dagens avsnitt var Mindless Self Indulgence - never wanted to dance. Kan det vara den du menar?
Citera
2014-01-14, 23:25
Medlem
Caparzos avatar
Det här med sarreincidenten var, för att använda pattmonstrets favvocitat, "Det bästa som kunde hända". Nu blir det action, litet drag i det och spekulationerna är i full gång. När det gäller sådant här brukar det vara den man minst anar. Någon som verkar oskyldig men vill skicka ut fläskprinsen. Det är svårt att veta, men var det inte Niklas som fick sarre kastat i ansiktet av Paow? I så fall traumat kanske suttit kvar och det är ytterligare ett sätt att manövrera ut Joppe.
Citera
2014-01-14, 23:27
Medlem
Rangvalds avatar
Mia ställer sig med Tobias som är immun = safe.
Anja hos Samir.
TH hos Niklas. Niklas safe enl preview.
Aina hos Joppe.
Emelie hos Jesper.

Den nya bruden kan alltså skicka hem Samir, Joppe eller Jesper. Niklas lär inte böla för att Samir åker, han brydde sig inte direkt förra gången. Alltså Joppe eller Jesper, och av dom två lär det ju bara vara Jesper som skulle kunna få Niklas att böla.
Citera
2014-01-14, 23:27
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caparzo
Det här med sarreincidenten var, för att använda pattmonstrets favvocitat, "Det bästa som kunde hända". Nu blir det action, litet drag i det och spekulationerna är i full gång. När det gäller sådant här brukar det vara den man minst anar. Någon som verkar oskyldig men vill skicka ut fläskprinsen. Det är svårt att veta, men var det inte Niklas som fick sarre kastat i ansiktet av Paow? I så fall traumat kanske suttit kvar och det är ytterligare ett sätt att manövrera ut Joppe.
Va?? Det kommer jag inte ihåg.
Citera
2014-01-14, 23:28
Bannlyst
Vad sa Niklas i slutet? "Kommer saknarej" jätteledsen, frågan är vem som åkte för att han ska bli så illa till mods? Wtf.
Citera
2014-01-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HilluPillu
Vad hette rocklåten i dagens avsnitt? Lät som det kunde vara Mando Diao, något med dance var det
Diao har ju en låt som heter 'Dance with somebody'.
Citera
Medlem
Ymir1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caparzo
det var joppe som fick sarre i facet. jag skulle lätt anmält dem, fy hora va förnedrande.
Citera
Medlem
Rätt åt Emelie, att lura Tobbe2 att ta hennes fittboll i munnen är betydligt värre.

Inte så jävla mycket att bli upprörd över när man är som hon. Är man helt oskyldig och vän med alla så hade man kanske blivit besviken.

Tobbe x 2 måste verkligen ut ur programmet. Joppe börjar bli allt roligare tycker jag, men Jesper F verkar ha slut på skämt och börjar bli lite tröttsam.

Helt rätt av Joppe och säga det han sa till Emelie. Men han verkar lite skyldig. Tycker han såg sjukt nervös ut, även det att han kände sig tvungen att gå och förklara sig oskyldig, möjligt att jag också gjort det om jag var oskyldig, men när man då blir emotsagt, hade jag fan blivit förbannad. Han låtsades bara vara arg och smällde i dörren.

Och gå som Bi när man är tjej känns som "whats the deal?". Ingen bryr sig, möjligtvis om man har extrem konservativa föräldrar. Men annars inget speciellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in