2014-01-21, 09:31
Medlem
Memnoks avatar
Jag börjar bli rätt trött på det här typiska fb-beteendet att skrika "hora" så fort någon har sex i PH. Trodde helt ärligt att vi hade kommit längre än så. Om en tjej vill ha kuk och tar för sig av det är det väl bara att vara tacksam, hade det inte varit för alla "horor" där ute hade min singeltid bestått av betydligt mer runkande.

Så: Tack till alla brudar som gillar att ha sex, det är ömsesidigt.

Däremot fattar jag inte varför hon avbröt samlaget, antingen är man sugen på sex och då kör man eller också så väljer man att inte ha sex. Att köra fem minuter och sedan avbryta vet jag inte varför någon skulle göra, ångrar man sig halvvägs igenom känns det inte som att man tänkt igenom beslutet från början.

Jag är också lite förvånad över att produktionen har låtit transbögen vara kvar så länge, det är ju helt uppenbart att killen är skådis, det är alldeles för mycket som pekar på det. Titta bara på konversationen om hur många man har haft sex med, en normal person svarar "Tja, 50-60 stycken kanske" eller "I don't kiss and tell". Man svarar inte "Jag vet inte". Min gissning är att han åker hem innan nästa parcermoni.
Citera
2014-01-21, 09:42
Medlem
Misterias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag börjar bli rätt trött på det här typiska fb-beteendet att skrika "hora" så fort någon har sex i PH. Trodde helt ärligt att vi hade kommit längre än så. Om en tjej vill ha kuk och tar för sig av det är det väl bara att vara tacksam, hade det inte varit för alla "horor" där ute hade min singeltid bestått av betydligt mer runkande.

Så: Tack till alla brudar som gillar att ha sex, det är ömsesidigt.

Däremot fattar jag inte varför hon avbröt samlaget, antingen är man sugen på sex och då kör man eller också så väljer man att inte ha sex. Att köra fem minuter och sedan avbryta vet jag inte varför någon skulle göra, ångrar man sig halvvägs igenom känns det inte som att man tänkt igenom beslutet från början.

Jag är också lite förvånad över att produktionen har låtit transbögen vara kvar så länge, det är ju helt uppenbart att killen är skådis, det är alldeles för mycket som pekar på det. Titta bara på konversationen om hur många man har haft sex med, en normal person svarar "Tja, 50-60 stycken kanske" eller "I don't kiss and tell". Man svarar inte "Jag vet inte". Min gissning är att han åker hem innan nästa parcermoni.

TH är störd, varför va med om man inte ens vill hångla i TV?!! TH och Tobias måste hooka för fan!
Citera
2014-01-21, 09:50
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Det som spär på den äckliga bilden av Jeppe är att två människor ens försätts i en situation där den ena ångrar sig. Bara det är äckligt och motbjudande för att det "touchar" vid ngt mkt värre.

Fast det där är väl inte helt rättvist ändå. Anledningen till att hon ångrade sig mitt i var väl att han började pusha på att det skulle stanna mellan dom två, vilket hon klarade hålla i 5 minuter. Men att starta själva handlingen var hon ju lika delaktig i och han kan inte klandras när hon sen vill avbryta, bara han just avbryter. Hade du tyckt det gav Linnea en bild av att vara ett äckel om rollerna varit omvända?

Iofs är ju alla efterblivna där inne men rätt ska vara rätt.
Citera
2014-01-21, 10:18
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Emelie blev riktigt jävla upprörd för att någon hade fått det att se ut som om någon hade lagt en sats på hennes bild. Hon menade på att hon inte ville bli sedd som en slampa eller hora.

Kollade på dagens oklippta klipp där dom bland annat diskuterade vem som var snuskigast i gänget. Då lägger Emelie kommentaren "Knulla mig som en hora, eller knulla inte alls."

http://www.tv3play.se/play/349643?autostart=true 4.30

Hahaha lägg märke till TH, jävlar va uttråkad han ser ut att vara.

http://i.imgur.com/hNUOPG9.gif
Lägger till denna gif igen.
Hon vill inte alls ses som billig eller en hora.
Så tragisk människa

Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Håller med om Niklas.

Thobiasarna är rätt så dumma i huvudet bägge men kommer undan just för att de är bögar. Linnea fick kuk av WT-Jeppe efter några timmar samtidigt i huset. Dessutom har hon blivit sönderknullad några dussintalgånger tidigare enligt källor här i forumet. Jag tror att hon är jävligt trasig inombords och allt annat än intelligent.

Anja är lika dum som den nedersta raden av personer uppräknad. Bara för att hon har en trög 08-dialekt innebär det inte att alla skruvar är på plats. Jävligt instabil känslomässigt och hycklare som grädde på moset.

Emelie är en fitta så det skriker om det. Hon har grävt sin egen grav. Allt som allt så är samtliga personer white-trash. De ligger i riskzonen. Vartenda en ... och jag njuter av det

Kan du länka till (fetmarkerade) den tråden eller inläggen, tack på förhud
Senast redigerad av Bernt-Benny 2014-01-21 kl. 10:21.
Citera
2014-01-21, 10:38
Medlem
kukspotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
"Aina är våldtäktsbarn" Ja, Joppe bidrar åtminstone med något av värde.

Våldtäktsbar är det väl?

Linnea alltså..
Klart man kan ångra sig - bryr mig inte om varför hon gjorde det (hon ville väl först) men hon reagerade lite konstigt när hon grinade och Emelie; "Ja det är den andres fel om det är som jag tror"
Men hon tog nog åt sig när hon märkte att han blev arg och att det kanske inte var så bra gentemot henne.

Jeppe tog ju att det blev ett nej och borstade håret istället.

Som andra här inne har sagt - Thobias röst
Han är lite sluddrig nykter, men fyfan vad hemskt det blir när han höjer rösten över samtalsnivå och ett par öl på det.
Tyckte dock att det var roligt när han kallade Joppe spiderpig och fet.

Sen kan man diskutera om det var ett överdrivet påhopp eller inte - men jag tycker också att han är fet och jobbig, kan inte ta gift på att jag inte hade sagt samma sak om jag av någon anledning hade vart med i programmet.

Edit; I början tänkte jag att Joppe verkade snäll och lite lost - nu är jag bara irriterad när han får mycket tid i programmet då han blir jobbigare och jobbigare.
Grinar nästan jämt och är så jävla hetsig om att få vara kvar i huset.

Sen jag tror inte att Mia är så jävla tråkig - de tråkiga deltagarna har ju fått åka hem rätt snabbt, Dorota tex.
Något rätt måste hon ju göra förutom att ha Thobias?
Senast redigerad av kukspott 2014-01-21 kl. 10:45.
Citera
2014-01-21, 10:52
Medlem
Roligt hur alla säger "Alfa-Jeppe". Killen kanske är "flockledaren" bland mentalt handikappade, men knappast något i det verkliga livet.
Citera
2014-01-21, 11:33
Medlem
Måste säga vi Alla må ha olika smak. Tycker Emelie är sjukt snygg men hennes personlighet tar bort utseendet. Däremot jeppe? Hirs kan tjejerna tycka han är snygg? Insidan knappt bättre det heller. O med insidan menar jag självklart TV3:s porträtt av personligheterna . Finner inget attraktivt med jeppe ens om jag mutar Tv:n vilket jag gör med Emelie.
Är det hans "ta för sig stil" tjejerna o joppe faller för tro?
Citera
2014-01-21, 13:05
Medlem
Holisistics avatar
Jag är förvånad över att den överväldigande majoriteten av alla i den här tråden tycks hata Emelie. Hade inte tänkt någon särskilt om henne förut.
Citera
2014-01-21, 13:06
Medlem
Joppe verkar ju vara hur manipulerbar som helst när det kommer till Jeppe. Pinsamt, han borde kunna se igenom Jeppes intuition tycker jag, men...

Linnea tyckte jag väldigt bra om tills hon föll för äckliga Jeppe, seriöst, vem blir attraherad utav- och vill ligga med avfallsresterna i ph-huset? Jeppe verkar dessutom ha en jävligt äcklig och vidrig personlighet. Linnea har en massa growing up to do, hon är trots allt bara 20 år.
Citera
2014-01-21, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Kan du länka till (fetmarkerade) den tråden eller inläggen, tack på förhud
Citat:
Ursprungligen postat av PervoMan
Jag blir väldigt förvånad att Jeppe inte fick spruta!
För Linnea är inte direkt känd för att hålla ihop benen enligt säkra källor.
Skrev lite om det jag hört om henne nyligen i "Skvaller Deltagare PH 2013"

Detta:

Jag har hört att Linea knullat runt med VÄLDIGT många killar i sina yngre år.
Hon är tydligen typen som går hem med vilken kille som helst bara han har en tränad kropp eller pengar. Har även hört av en säker källa att hon gärna är otrevlig och dumförklarar folk som inte ser bra ut. såna tjejer är SÅ TRAGISKA!

Hoppas att hon blir bättre i framtiden, men det tror jag knappast.

Tror han snackar i nattmössan..
Citera
2014-01-21, 14:03
Medlem
Jeppe alltså, stort jävla svin. Precis innan nya tjejen sa att han har fina ögon tänkte jag "fan va elaka ögon han har"... Han utstrålar "jag skiter i" attityd och "jag står över alla människor" ... Usch nä, han är nog ett riktigt as..

Förstår inte hur de tänkt alls i produktionen, kunde dom inte ha sparat alla 5 personer, "stockholms tjejerna", och bytt ut några till killar och slängt in folk lite då och då istället för att byta ut efter en dag.. Tycker det börjar bli tjatigt och tråkigt att de tar in folk som åkt ut, okej en - två gången... Men hur många gånger har dom inte gjort det nu...

Det spoilas för mycket och det börjar kännas förutsägbart. Trist.
Citera
2014-01-21, 14:17
Medlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in