Citat:
Ursprungligen postat av
volwave
Men som jag skrivit innan är det så att Niklas blir utpekad så är det produktionsstyrt. Ja hur den här soppan än slutar så kommer det garanterat komma fram att Niklas var mördaren tror jag.
Då hade han eliminerat en misstänkt mördare. Ni tänker inte steget längre. Alla kommer givetvis fatta att så dum är ingen och att det är någon som försöker sätta dit han.
Känns ganska produktionsstyrt.. Vi försöker få ut Niklas! Fan vi misslyckades, så då blir det två mord istället! Dum och dummare är på fel spår, då får ni en ledtråd!
Självklart får det göras på ett snyggt sätt, alltså att han typ kastar en pytte liten del av brevet där man kan se bokstäverna mo, och så ligger några bitar av pappret i toan. Resten har han spolat ner.
Då kan han få det att se ut som att Tobias slarvat. Råkade tappa en bit av brevet och att vissa bitar ej spolades ner.
Citat:
Ursprungligen postat av
anti-svensk
Skönt att det var två WT's som åkte ut samtidigt som Samir kom tillbaka. Fucking 2xwin-win.
Men Niklas var dum som inte skickade hem Aina. Det hade förstärkt hans tes om att andra inte skulle misstänka honom för att han är "godhjärtad". Det var ju trots allt Aina som räddade kvar Niklas från Sebastian.
Roligt och se Niklas göra bort sig när han är i "låg profil". Hahaha så uppenbart att det är han som är mördaren när alla ställer sig upp och är chockade medan Niklas sitter och spänner sig.
Ditt namn stör mig något enormt så skjut dig själv. Ska skapa ett konto med namnet anti-blatte..
Hur som helst om han hade skickat hem Aina hade han såklart kunnat köra på good guy, att han står i skuld till henne. Dock hade det nog väckt mera misstankar bland alla på hotellet i och med att Niklas vill stå med AK och inte Aina, detta har han varit riktigt tydlig med dessutom.