Citat:
Ursprungligen postat av ryarn
Som vad? Jag kan inte i mitt stilla sinne förstå vad som skulle kunna gå fel? Och får man ett besked man "inte vill höra" tror jag man själv står skyldig till det?
Du kan ju få nej på dina ansökningar, och det brukar du inte vilja höra. För att csn är så "jävliga" att de kräver att du ska uppfylla din del av avtalet genom att ta en viss summa poäng per period, även fast du inte tyckte om utbildningen och därför inte orkade plugga. För att de är stenhårda på hur stor inkomst du får ha. osv.
men jag håller med dig, csn är lätta att hantera om man sköter det man tagit på sig.