Citat:
Ursprungligen postat av
stayblack
Phoenix[/url], som sägs vara den näst mest sällsynta bilen i GTA Online. Tog den men eftersom det skedde under ett uppdrag så gick den inte att göra personlig.
Under uppdraget kan du åka in med den i ditt garage (se till att ha en plats ledig) kör missioner själv så slipper subdominant som blir tjuriga för du inte hjälper till, då kan du även i lugn och ro leta innan du levererar till drop of. Passa på och ställ en Baller där med till kommande försäljning $9000.
Edit:
Nu är x2 över, då kanske allt återgår till det normala i LS, folk jagar bountys och skjuter och jagar random onlinare. Inte bara nöter RR
/D