2014-06-03, 13:00
  #12397
Medlem
Ratis avatar
Är det någon annan som har problem med Rooftop Rumble? Nästan hälften av gångerna blir det mission failed innan bilen med dokumenten ens har hunnit synas på kartan.
__________________
Senast redigerad av Rati 2014-06-03 kl. 13:06.
Citera
2014-06-03, 14:20
  #12398
Medlem
Morllys avatar
Någon som har några bra tips på vad man kan underhålla sig med när man tröttnat på att grinda missions? Har förövrigt 2 st 10 bils garage med fullmoddade bilar så det skeppet har redan seglat...

Det jag gjorde igår va att jag tog en ubåt och åkte runt och "lekte", hittade någonting väldigt mystiskt. Såg ut som nån typ av hatch.

Sökte lite precis och hittade http://www.youtube.com/watch?v=L_Dm_q5v-yk, vilket är stället jag hittade(på online dock).

Med tanke på djupet så kunde jag tyvärr inte hoppa ur ubåten för att testa öppna den då jag skulle dö innan jag kom upp till ytan igen
Citera
2014-06-03, 15:00
  #12399
Medlem
Nån annan än jag som hoppas på att när/om GTA V släpps till PS4,X1,PC så släpps det i 2 olika versioner. 1 som är hela spelet med SP och GTAO, och en version som endast är Online delen (för en lite billigare peng)
Citera
2014-06-03, 16:28
  #12400
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morlly
Någon som har några bra tips på vad man kan underhålla sig med när man tröttnat på att grinda missions? Har förövrigt 2 st 10 bils garage med fullmoddade bilar så det skeppet har redan seglat...

Det jag gjorde igår va att jag tog en ubåt och åkte runt och "lekte", hittade någonting väldigt mystiskt. Såg ut som nån typ av hatch.

Sökte lite precis och hittade http://www.youtube.com/watch?v=L_Dm_q5v-yk, vilket är stället jag hittade(på online dock).

Med tanke på djupet så kunde jag tyvärr inte hoppa ur ubåten för att testa öppna den då jag skulle dö innan jag kom upp till ytan igen
https://www.youtube.com/watch?v=qJt8pxd1XMY
Citera
2014-06-04, 11:05
  #12401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
https://www.youtube.com/watch?v=qJt8pxd1XMY

Vart hittar man ubåten?
Citera
2014-06-04, 12:13
  #12402
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merc123
Vart hittar man ubåten?
Dom använder ingen ubåt, dom har ju joinat en moddad session.

/J
Citera
2014-06-04, 14:02
  #12403
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Är det någon annan som har problem med Rooftop Rumble? Nästan hälften av gångerna blir det mission failed innan bilen med dokumenten ens har hunnit synas på kartan.
Jo händer tittsomtätt, kan vara en bug.

Men har en ide/teori om att portföljen är i bilen med special proffsen som kommer från Downtown på Vespucci Blvd.
Och mejjar du på den för hårt (eller kanske för tidigt) eller t.o.m spränger den så är det kört.

Förut råkade man ju spränga bilen med dokumentet redan i garaget.

Än märkligare är att det blir FAILED, OUT OF LIFE, trots att jag sitter i min bil med full hälsa och armor.

/J
__________________
Senast redigerad av Jeff567 2014-06-04 kl. 14:14. Anledning: stavning
Citera
2014-06-04, 16:37
  #12404
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merc123
Vart hittar man ubåten?


Ubåten i Onlineläget finns i Merryweathers lager nere i hamnen, där man spelar uppdraget "Stocks and Scares". Den ligger i vattnet inuti den stora lagerbyggnaden.
Citera
2014-06-04, 17:54
  #12405
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Jag kör om Story Mode just nu, har väl ganska gått om stålar och inget nytt att göra.
Är det problem med online i idag/kväll eller?
Citera
2014-06-04, 20:50
  #12406
Medlem
Vafan!!! Snodde en vanlig Karin Futo och pimpade, Den var insured osv sen åker jag ut garaget och startar ett mission i missionet syns inte min bil så jag ringer personal vehicle då kommer en av mina gamla bilar upp istället. Sen åker jag in i mitt garaget och den är inte där.... Kul att man slösa å en sån sak.
Citera
2014-06-04, 23:52
  #12407
Bannlyst
Är det bara jag eller? ALLA mission mm är borta. Kom ett tok häng, sen va allt låst.
Xbox

/
Citera
2014-06-04, 23:57
  #12408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Är det bara jag eller? ALLA mission mm är borta. Kom ett tok häng, sen va allt låst.
Xbox

/


Samma här fast kör ps3. Haft ena jävla problem med R* att ladda upp min online profil så jag kommer ut o kan lira hela kvällen. Ger upp nu och går till sängs. förväntar mig fan mycket mindre buggningsr, freeze screen m.m. Vissa dagar är det fan nästan omöjligt att komma ut online och få något vettigt gjort.

Skärpning R*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in