Citat:
Ursprungligen postat av
DrAg00nEn
Stäng av autoaim i settings när du är i single player och joina en online session. Då kommer du in på servrar där alla har free-aim.
Kör på freeaim i SP. Alltid gjort. Men där jag ska försöka ändra så är det bara gråmarkerat "assisted aiming" och går inte att ändra i Online läge.
Skit skumt, freeaim fungerade första veckan, men sedan har det automatiskt gått över på aim assist.
Trots att jag som sagt inte ändrat något i SP.
Men det som jag menar är tråkigast är att alla spelare kör med autoaim. Det är ju bara att gömma sig bakom något, sen titta fram och peppra ett helt magasin i en så är man död. Vad är det som är kul med det?