2013-10-14, 15:46
  #5797
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Vilken NAT type får du på din konsol? spelar du på 360 eller ps3?

Kör PS3. I vissa spel brukar det stå något i stil med "your NAT is set to open". Är inte så insatt i vad detta är.
Citera
2013-10-14, 15:49
  #5798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Kör PS3. I vissa spel brukar det stå något i stil med "your NAT is set to open". Är inte så insatt i vad detta är.

Ah ok. då ska det inte vara nåt problem.
Problemen brukar uppstå om det står Nat type strict
för att försäkra dig om att du har korrekt NAT typ (1 eller 2) så kan du gå in på ps3 nätverks instälnningar och köra "test network connection". Får du där typ 1 eller 2 så ligger felet på något annat ställe.
Citera
2013-10-14, 15:49
  #5799
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Stäng av autoaim i settings när du är i single player och joina en online session. Då kommer du in på servrar där alla har free-aim.
Kör på freeaim i SP. Alltid gjort. Men där jag ska försöka ändra så är det bara gråmarkerat "assisted aiming" och går inte att ändra i Online läge.

Skit skumt, freeaim fungerade första veckan, men sedan har det automatiskt gått över på aim assist.
Trots att jag som sagt inte ändrat något i SP.

Men det som jag menar är tråkigast är att alla spelare kör med autoaim. Det är ju bara att gömma sig bakom något, sen titta fram och peppra ett helt magasin i en så är man död. Vad är det som är kul med det?
Citera
2013-10-14, 15:52
  #5800
Medlem
Asså jag fattar inte vad man ska ha alla pengar till i spelet? Kan nån förklara vad jag kan göra med 500.000 $ mer än att jag kan använda dom till att köpa vapen, så jag sen kan få ännu mera $? Är det de som är grejen? En stor endless jakt på virtuell cash som man sedan inte kan göra nått speciellt med?
Citera
2013-10-14, 15:53
  #5801
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Asså jag fattar inte vad man ska ha alla pengar till i spelet? Kan nån förklara vad jag kan göra med 500.000 $ mer än att jag kan använda dom till att köpa vapen, så jag sen kan få ännu mera $? Är det de som är grejen? En stor endless jakt på virtuell cash som man sedan inte kan göra nått speciellt med?
Hus, garage, bilar, pimpa bilarna. Typ det enda just nu.
Citera
2013-10-14, 15:54
  #5802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Kör på freeaim i SP. Alltid gjort. Men där jag ska försöka ändra så är det bara gråmarkerat "assisted aiming" och går inte att ändra i Online läge.

Skit skumt, freeaim fungerade första veckan, men sedan har det automatiskt gått över på aim assist.
Trots att jag som sagt inte ändrat något i SP.

Men det som jag menar är tråkigast är att alla spelare kör med autoaim. Det är ju bara att gömma sig bakom något, sen titta fram och peppra ett helt magasin i en så är man död. Vad är det som är kul med det?

Kan ju iofs va att det är något Rockstar har valt att avaktivera på grund av alla online stabilitets problem, men som kommer att aktiveras igen så fort dom fått ordning på allt.

i deathmatcher och dylikt så borde den som "hostar" kunna sätta free-aim eller autoaim iaf. Så om du vill kan du testa att hosta en DM match och se om alternativet finns med.
Citera
2013-10-14, 15:57
  #5803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Asså jag fattar inte vad man ska ha alla pengar till i spelet? Kan nån förklara vad jag kan göra med 500.000 $ mer än att jag kan använda dom till att köpa vapen, så jag sen kan få ännu mera $? Är det de som är grejen? En stor endless jakt på virtuell cash som man sedan inte kan göra nått speciellt med?

Vad förväntade du dig? Att du skulle kunna konvertera dem till riktiga pengar? Vad är det du tycker att man mer skulle kunna göra?

Det finns mycket du kan köpa. Kläder, frisyrer, hus, garage, fordon, vapen osv. Spelet handlar ju om att ha kul med vänner, inte att ständigt jaga pengar.

Sen kommer det troligen uppdateras kontinuerligt
Citera
2013-10-14, 15:59
  #5804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Vad förväntade du dig? Att du skulle kunna konvertera dem till riktiga pengar? Vad är det du tycker att man mer skulle kunna göra?

Det finns mycket du kan köpa. Kläder, frisyrer, hus, garage, fordon, vapen osv. Spelet handlar ju om att ha kul med vänner, inte att ständigt jaga pengar.

Sen kommer det troligen uppdateras kontinuerligt

Glöm inte bort masker, hjälmar och det viktigaste av allt... Horor :P
Citera
2013-10-14, 16:02
  #5805
Medlem
Fooulzs avatar
Bara jag som tycker att det inte finns något att göra på GTAO just nu?
Citera
2013-10-14, 16:06
  #5806
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Glöm inte bort masker, hjälmar och det viktigaste av allt... Horor :P

Haha påminner om en kul bug som inträffade igår.
Åkte runt i slumkvarteren och stannar vid en hora och tutar, då kommer rutan om att man inte har tillräckligt med pengar upp. Måste varit en jävligt dyr hora tänkte jag och åkte vidare. Var nämligen så att jag hade 25000 dollar på mig och ytterligare 350000 på banken
Citera
2013-10-14, 16:10
  #5807
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Aha.. Vad tror du om vi lirar? Fyra vinster behöver jag.. ps3?


Man måste vara minst två, pm PSN
Citera
2013-10-14, 16:15
  #5808
Medlem
Icecold10s avatar
Hur kör jag race med min bil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in