2014-05-02, 20:41
  #11785
Medlem
Ratis avatar
75 000:- för Rooftop Rumble fick jag nyss, inte helt fel Får passa på idag och imorgon att samla på sig pengar och RP.
Citera
2014-05-02, 20:51
  #11786
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Vilken level kräver rooftop rumble?
Finns det någon bra spellista med detta uppdrag?

Level 75 tror jag det var. Men du kan ju bli inbjuden till uppdraget även om du är lägre.
Citera
2014-05-02, 21:17
  #11787
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Vilken level kräver rooftop rumble?
Finns det någon bra spellista med detta uppdrag?

Japp level 75 för att starta det själv. Men bara hostan behöver vara 75.

Citat:
Ursprungligen postat av fosho123
Bara jag som har typ 7 uppdrag totalt på online? Rooftop rumble o alla såna bra e borta för mig
Edit: Googlade fram svaret, det är tydligen borrtaget från paus menyn jävla fittrockstar

Ehm nej det är inte borttaget. Prova att ringa dina kontakter så får du förmodligen uppdragen igen och då läggs de kanske in i din pausmeny. Rockstar har inte tagit bort någonting.
Citera
2014-05-03, 22:59
  #11788
Medlem
Rackkartygarns avatar
Någon som vill lira? Ps3 Skicka PM
Citera
2014-05-04, 00:44
  #11789
Medlem
Jag vet att diskussionen har varit på tapeten innan men FAN va auto aim förstör spelet... Nu handlar allt om att camp, den som visar sig först, dör. Eftersom jag är en k/d-kåt jävel campar även jag då jag möter hyfsade spelare.

Finns inga nackdelar med free aim. Lika för alla, till skillnad från nu när alla helt plötsligt blir lika bra Tacka vet jag sniper.....

Vad tycker ni? (Inte ni med Parkinson, ni kan gott ha auto aim)
Citera
2014-05-04, 00:44
  #11790
Medlem
Kaejkos avatar
Under dom gångerna jag har kört Roof rumble så har det hänt att:
Jag börjar i någons lya så man är tvungen att gå ut ifrån den för att komma till uppdraget
Spelet fryst
Kommit in i ett game och fick inte spela något
Blodfstänk på skärmen som det ser ut att man blir skadad och massa folk som skjuter i bakgrunden i lobbyn.


Men har gått upp 5 levlar iaf det jag har hunnit spela under dessa 2 dagar vilket är inte mycket men mycket för att vara mig när det gäller detta spel.
Citera
2014-05-04, 01:00
  #11791
Medlem
stayblacks avatar
Låt oss prata lite om fordon, eller bilar närmare bestämt.

En ny syssla jag hängivit mig åt är att leta mer eller mindre sällsynta bilar. Som jag postat om tidigare lyckades jag haffa en Ocelot F620 som är ett ruskigt skönt och estetiskt tilltalande åk. Nu under helgen har jag flyttat från min lyxlägenhet till en mindre lägenhet i södra Vespucci. Sedan flytten har jag åtminstone inbillat mig att jag stöter på sällsynta bilar oftare:

- Första gången jag åkte ut ur mitt garage spawnade en Bravado Rumpo van a la A-team precis utanför porten. Hade inte sett den förut så jag åkte till LSC och gjorde den till min. Den går dock inte att modda och inte heller stoppa i sitt garage som med vanliga bilar.

- Andra gången jag lämnade garaget står på samma plats som Rumpon tidigare gjorde en Lampadati Felon Coupé. Tog den och hann åka en liten stund innan jag istället hittade en Felon GT, som jag tror är något mer sällsynt.

- Under ett mission (Rooftop Rumble) hittade jag en Imponte Phoenix, som sägs vara den näst mest sällsynta bilen i GTA Online. Tog den men eftersom det skedde under ett uppdrag så gick den inte att göra personlig. Har dock gett mig fan på att hitta en sån i lobbyn, så alla tips på var den spawnar är välkomna. Har läst att den ska kunna dyka upp nere i hamndistrikten.

Ovanstående bilar, förutom Felon-kupén, finns nu i mitt garage. Tänkte jag skulle langa lite bilder om någon är intresserad. Men vilka (ovanliga) bilar har ni andra? Vilka står på önskelistan?
Citera
2014-05-04, 01:25
  #11792
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Men har gått upp 5 levlar iaf det jag har hunnit spela under dessa 2 dagar vilket är inte mycket men mycket för att vara mig när det gäller detta spel.

Själv har jag levlat upp mig från 60 till 70 samt dragit in 1,2 mille ungefär på kuppen. Trist att man jobbat helg, annars hade jag fan suttit 24/7.
Citera
2014-05-04, 02:13
  #11793
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Under dom gångerna jag har kört Roof rumble så har det hänt att:
Jag börjar i någons lya så man är tvungen att gå ut ifrån den för att komma till uppdraget
Spelet fryst
Kommit in i ett game och fick inte spela något
Blodfstänk på skärmen som det ser ut att man blir skadad och massa folk som skjuter i bakgrunden i lobbyn.


Men har gått upp 5 levlar iaf det jag har hunnit spela under dessa 2 dagar vilket är inte mycket men mycket för att vara mig när det gäller detta spel.
Jo det är mycke som buggar, tror jag hade 6-7 misslyckade joiningar idag på RR(360)
Nu funkar det bättre .

/D
Citera
2014-05-04, 10:05
  #11794
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Låt oss prata lite om fordon, eller bilar närmare bestämt.

En ny syssla jag hängivit mig åt är att leta mer eller mindre sällsynta bilar. Som jag postat om tidigare lyckades jag haffa en Ocelot F620 som är ett ruskigt skönt och estetiskt tilltalande åk. Nu under helgen har jag flyttat från min lyxlägenhet till en mindre lägenhet i södra Vespucci. Sedan flytten har jag åtminstone inbillat mig att jag stöter på sällsynta bilar oftare:

- Första gången jag åkte ut ur mitt garage spawnade en Bravado Rumpo van a la A-team precis utanför porten. Hade inte sett den förut så jag åkte till LSC och gjorde den till min. Den går dock inte att modda och inte heller stoppa i sitt garage som med vanliga bilar.

- Andra gången jag lämnade garaget står på samma plats som Rumpon tidigare gjorde en Lampadati Felon Coupé. Tog den och hann åka en liten stund innan jag istället hittade en Felon GT, som jag tror är något mer sällsynt.

- Under ett mission (Rooftop Rumble) hittade jag en Imponte Phoenix, som sägs vara den näst mest sällsynta bilen i GTA Online. Tog den men eftersom det skedde under ett uppdrag så gick den inte att göra personlig. Har dock gett mig fan på att hitta en sån i lobbyn, så alla tips på var den spawnar är välkomna. Har läst att den ska kunna dyka upp nere i hamndistrikten.

Ovanstående bilar, förutom Felon-kupén, finns nu i mitt garage. Tänkte jag skulle langa lite bilder om någon är intresserad. Men vilka (ovanliga) bilar har ni andra? Vilka står på önskelistan?

One can also be obtained online by playing the No Hay Bronca mission given by Gerald. The gang leader flees in a Phoenix and is chased into the LS River and gets out at the end. Once he is out, distract him, get in the car, end the mission, and go to freemode. You will be in the Phoenix and are now free to do what you please. Note that the car can be stolen before triggering the chase, forcing the leader to find another car and making the chase much easier.
Citera
2014-05-04, 10:36
  #11795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Jag vet att diskussionen har varit på tapeten innan men FAN va auto aim förstör spelet... Nu handlar allt om att camp, den som visar sig först, dör. Eftersom jag är en k/d-kåt jävel campar även jag då jag möter hyfsade spelare.

Finns inga nackdelar med free aim. Lika för alla, till skillnad från nu när alla helt plötsligt blir lika bra Tacka vet jag sniper.....

Vad tycker ni? (Inte ni med Parkinson, ni kan gott ha auto aim)

Du kan ju ändra inställningarna så att du enbart hamnar i servrar med andra som tycker likadant. Enda nackdelen är väl att det inte alltid är fullt.

Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Låt oss prata lite om fordon, eller bilar närmare bestämt.

En ny syssla jag hängivit mig åt är att leta mer eller mindre sällsynta bilar. Som jag postat om tidigare lyckades jag haffa en Ocelot F620 som är ett ruskigt skönt och estetiskt tilltalande åk. Nu under helgen har jag flyttat från min lyxlägenhet till en mindre lägenhet i södra Vespucci. Sedan flytten har jag åtminstone inbillat mig att jag stöter på sällsynta bilar oftare:

- Första gången jag åkte ut ur mitt garage spawnade en Bravado Rumpo van a la A-team precis utanför porten. Hade inte sett den förut så jag åkte till LSC och gjorde den till min. Den går dock inte att modda och inte heller stoppa i sitt garage som med vanliga bilar.

- Andra gången jag lämnade garaget står på samma plats som Rumpon tidigare gjorde en Lampadati Felon Coupé. Tog den och hann åka en liten stund innan jag istället hittade en Felon GT, som jag tror är något mer sällsynt.

- Under ett mission (Rooftop Rumble) hittade jag en Imponte Phoenix, som sägs vara den näst mest sällsynta bilen i GTA Online. Tog den men eftersom det skedde under ett uppdrag så gick den inte att göra personlig. Har dock gett mig fan på att hitta en sån i lobbyn, så alla tips på var den spawnar är välkomna. Har läst att den ska kunna dyka upp nere i hamndistrikten.

Ovanstående bilar, förutom Felon-kupén, finns nu i mitt garage. Tänkte jag skulle langa lite bilder om någon är intresserad. Men vilka (ovanliga) bilar har ni andra? Vilka står på önskelistan?

Ingen av dem där bilarna är ovanliga tyvärr, Phoenix hittar jag i hamnen dagligen och Felon spawnar ju konstant i bland de finare områdena bland annat.
Egentligen är inga bilar ovanliga, de spawnar bara på olika platser. Tailgater kanske är lite knepig dock.
Citera
2014-05-04, 11:40
  #11796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Tailgater kanske är lite knepig dock.

Jag hittade min på parkeringen vid golfbanan, där brukar den spawna då och då. Har dock bara sett den två gånger sedan jag började spela.

Det du eventuellt kan göra är att hålla på och glitcha in bilar från story mode till online, det är just detta som gjort att det inte finns några särskilt sällsynta bilar längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in