2014-05-04, 12:07
  #11797
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Phoenix[/url], som sägs vara den näst mest sällsynta bilen i GTA Online. Tog den men eftersom det skedde under ett uppdrag så gick den inte att göra personlig.
Under uppdraget kan du åka in med den i ditt garage (se till att ha en plats ledig) kör missioner själv så slipper subdominant som blir tjuriga för du inte hjälper till, då kan du även i lugn och ro leta innan du levererar till drop of. Passa på och ställ en Baller där med till kommande försäljning $9000.

Edit:
Nu är x2 över, då kanske allt återgår till det normala i LS, folk jagar bountys och skjuter och jagar random onlinare. Inte bara nöter RR

/D
Citera
2014-05-04, 14:04
  #11798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Du kan ju ändra inställningarna så att du enbart hamnar i servrar med andra som tycker likadant. Enda nackdelen är väl att det inte alltid är fullt.

Ingen av dem där bilarna är ovanliga tyvärr, Phoenix hittar jag i hamnen dagligen och Felon spawnar ju konstant i bland de finare områdena bland annat.
Egentligen är inga bilar ovanliga, de spawnar bara på olika platser. Tailgater kanske är lite knepig dock.
Jaså var hittar man dessa inställningar?
Citera
2014-05-04, 14:47
  #11799
Medlem
DenGamlePaBergets avatar
Själv så känner jag mig rätt nöjd med både en schafter och en schwarzer i garaget. Båda dom två tycker jag är sällsynta, Ser dom typ aldrig samt att jag fick leta som fan innan jag fann dem.
Citera
2014-05-04, 15:34
  #11800
Medlem
Kaejkos avatar
Sålde detta odjur http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0528/3X_pmjJwsk-ntqqtTEfkUg/0_0.jpg
Ohanterbar att köra men snygg att kolla på.
Köpte denna skönhet http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6849/bB_ux-ZgL0Sqgk60XCV-aw/0_0.jpg
Såå mycket skönare att köra.


Sålde denna http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7606/ViwwdUqOSU2ZnIsrdOL6eA/0_0.jpg
Köpte denna http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7361/yEepPkGclU-SAspUOKr6WA/0_0.jpg
Nöjd med färgen och fälgarna
Citera
2014-05-04, 15:53
  #11801
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Sålde detta odjur http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0528/3X_pmjJwsk-ntqqtTEfkUg/0_0.jpg
Ohanterbar att köra men snygg att kolla på.
Köpte denna skönhet http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6849/bB_ux-ZgL0Sqgk60XCV-aw/0_0.jpg
Såå mycket skönare att köra.


Sålde denna http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7606/ViwwdUqOSU2ZnIsrdOL6eA/0_0.jpg
Köpte denna http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7361/yEepPkGclU-SAspUOKr6WA/0_0.jpg
Nöjd med färgen och fälgarna
Riktigt snygga bilar hörru!
Citera
2014-05-04, 16:29
  #11802
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Sålde detta odjur http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0528/3X_pmjJwsk-ntqqtTEfkUg/0_0.jpg
Ohanterbar att köra men snygg att kolla på.
Köpte denna skönhet http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6849/bB_ux-ZgL0Sqgk60XCV-aw/0_0.jpg
Såå mycket skönare att köra.


Sålde denna http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7606/ViwwdUqOSU2ZnIsrdOL6eA/0_0.jpg
Köpte denna http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7361/yEepPkGclU-SAspUOKr6WA/0_0.jpg
Nöjd med färgen och fälgarna
Vilken är den blåa? Har R8:an ( svart/ gul så klart) och visst den är bångstyrig men klättrar bra med 4WD

/D
Citera
2014-05-04, 16:51
  #11803
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Vilken är den blåa? Har R8:an ( svart/ gul så klart) och visst den är bångstyrig men klättrar bra med 4WD

/D
Det är Comet
Citera
2014-05-04, 16:59
  #11804
Medlem
PUSClFERs avatar
Min midnattsblåa Declasse Sabre Turbo: http://i.imgur.com/9wkPL5m.jpg

Favoritbilen i spelet, tätt följt av en vinröd Dewbauchee Exemplar.
Citera
2014-05-04, 17:40
  #11805
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Min midnattsblåa Declasse Sabre Turbo: http://i.imgur.com/9wkPL5m.jpg

Favoritbilen i spelet, tätt följt av en vinröd Dewbauchee Exemplar.
Snygg!
Såhär ser min Sabre ut
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3945/dFklPnN7vk60irZ3OY4brQ/0_0.jpg
Citera
2014-05-04, 17:43
  #11806
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Min midnattsblåa Declasse Sabre Turbo: http://i.imgur.com/9wkPL5m.jpg

Favoritbilen i spelet, tätt följt av en vinröd Dewbauchee Exemplar.
Instämmer till fullo, har en vinröd Sabre Turbo som är svinsnygg. Gillar verkligen Exemplar, körde Sandy Shores Circus med en sådan: fullt ställ i varje kurva

Edit: Min Sabre Turbo: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0222/7vR_YLnH8USviOEbEIxdZw/0_0.jpg
__________________
Senast redigerad av Autozione 2014-05-04 kl. 17:46.
Citera
2014-05-04, 18:16
  #11807
Medlem
Går det på något sätt få racing wheels på sin Sanchez? (crossen)
Citera
2014-05-04, 21:07
  #11808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eight8
Går det på något sätt få racing wheels på sin Sanchez? (crossen)
Nej, det gick förut med en glitch men det patchades bory med 1.12
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in