2014-02-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrizzlyMan
Låter najs ju! Vilket flyg tar ni?

Citat:
Ursprungligen postat av whoppwhopp
11.35 åker vi!

Alright, har också bokat flyget 11.35
Citera
2014-02-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
åkte flyg förra året från Landvetter I GBG, där fick vi inte köpas med oss någonting till belgien pga av Monopolet osv. Vet inte hur det funkar i Danmark om dem har liknande reglar. om inte det så finns det en butik på flygplatsen där ni kan köpa lite...

tänk på att även inget glas får tas med på campingen om det är där ni skall bo. Men det antar jag att du redan vet.

Kan någon som åkte förra året (Global Journey) berätta lite om hur det gick till från flygplatsen där ni reste ifrån tills de att ni slog upp tälten?

Är intresserad av att veta t ex, när och vad fick ni visa ID, vad står på E-voucherna som vi får i April, hur gick placeringen på planet till, vet ni några som inte var 18 som var på flygplanen, hur gick det till när man fick sitt armband osv?

Lite info finns ju på sidan och i mailen vi fick men skulle vilja höra eran "upplevelse" liksom
Citera
2014-02-03, 15:30
Medlem
Hur funkar det med om man på mobilnummer skrivit fel? Jag skrev +4646...... Ska ju givetvis bara vara +46 en gång. Skrev dock rätt på numret när man skulle skriva vilken "customer" man va. Tänkte på om man får ut någon information eller något viktigt till mobiltelefonen. Tacksam för svar.
Citera
2014-02-03, 16:16
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Kan någon som åkte förra året (Global Journey) berätta lite om hur det gick till från flygplatsen där ni reste ifrån tills de att ni slog upp tälten?

Är intresserad av att veta t ex, när och vad fick ni visa ID, vad står på E-voucherna som vi får i April, hur gick placeringen på planet till, vet ni några som inte var 18 som var på flygplanen, hur gick det till när man fick sitt armband osv?

Lite info finns ju på sidan och i mailen vi fick men skulle vilja höra eran "upplevelse" liksom

Asså allting fungera som en helt vanlig resa, du tar med dina biljetter du får sedan via email till flygplatsen. Visar upp dem samt pass,(Flyg biljetten) lämmnar in väskorna på bandet. Har du bokat biljetterna tillsammans så kommer ni nog bli tilldelade platser brevid varandra. om inte annat så går det att lägga önskemål där om någon polare skulle hamna väldigt avsides. "Det gjorde jag allfall"

När ni väll har landat så hämtar man givetvis upp sina väskor först och främst. Sedan där ifrån var det skyltat vart man skulle gå. Och om jag inte minns helt fel så var utdelningdiskarna för Global Journey i samma hall som där man fick sina väskor.

I varjefall vid GJ disken skall ni bara lämna in återigen en annan E-Voucher som ni fått via mail, och där tror jag också att man skulle visa upp sina pass.

Därefter fick får man sina kuvert med all info samt era armband. Sedan var det bara att följa personalen som jobbar för TL så kom man ut till bussarna.
Citera
2014-02-03, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Asså allting fungera som en helt vanlig resa, du tar med dina biljetter du får sedan via email till flygplatsen. Visar upp dem samt pass,(Flyg biljetten) lämmnar in väskorna på bandet. Har du bokat biljetterna tillsammans så kommer ni nog bli tilldelade platser brevid varandra. om inte annat så går det att lägga önskemål där om någon polare skulle hamna väldigt avsides. "Det gjorde jag allfall"

När ni väll har landat så hämtar man givetvis upp sina väskor först och främst. Sedan där ifrån var det skyltat vart man skulle gå. Och om jag inte minns helt fel så var utdelningdiskarna för Global Journey i samma hall som där man fick sina väskor.

I varjefall vid GJ disken skall ni bara lämna in återigen en annan E-Voucher som ni fått via mail, och där tror jag också att man skulle visa upp sina pass.

Därefter fick får man sina kuvert med all info samt era armband. Sedan var det bara att följa personalen som jobbar för TL så kom man ut till bussarna.

Sitter och ryser då jag läser detta, så sjukt taggad är jag har även en fråga till dig angående "tomorrowland gadget" vad fan är det för något
Citera
2014-02-03, 16:42
Bannlyst
Den riktiga svåra försäljningen med enbart biljetter är väl inte föräns de 15 februari?
Blir ju så mycket billigare om man enbart köper biljetter och inte global journey o fixar transport själv.

Ser att det är två weekends, har de alltid kört med det?
Senast redigerad av anabolakillen95 2014-02-03 kl. 16:59.
Citera
2014-02-03, 16:52
Bannlyst
När man försöker köpa biljett så står det:
Ticket sale has not started yet
The Tomorrowland 2014 ticket sale starts at Belgian sale: 08-02-2014 11:00 (CET) // WorldWide sale: 15-02-2014 17:00 (CET)..
Citera
2014-02-03, 17:14
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Den riktiga svåra försäljningen med enbart biljetter är väl inte föräns de 15 februari?
Blir ju så mycket billigare om man enbart köper biljetter och inte global journey o fixar transport själv.

Ser att det är två weekends, har de alltid kört med det?

Tror det är första gången dom kör 2 weekends. Det är väldigt svårt att få tag på dom "vanliga" biljetterna. Kan nog bli lättare i år eftersom dom kör 2 helger istället för en.
Citera
2014-02-03, 17:17
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spritochweed
Sitter och ryser då jag läser detta, så sjukt taggad är jag har även en fråga till dig angående "tomorrowland gadget" vad fan är det för något
Förra året var den en tyg påse med TL association + TL solglasögon.. jag misstänker att det var de
Citera
2014-02-03, 17:25
Medlem
GrizzlyMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobe33
Alright, har också bokat flyget 11.35

Gött!
Citera
2014-02-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Jag funderar eventuellt på att köpa biljett när själva biljetten släpps. Ni som har kört på det har alternativet, hur gjorde ni med transporter till och från Tomorrowland? Bodde ni ute vid Tomorrowland på hotell då? Eller hur gjorde ni?

Tack på förhand.

Vi köpte worldwide ifjol och löste resten själv. Flög från arlanda till amsterdam sen flyg vidare till Bryssel (Dock värt att lägga på någon krona extra å flyga direkt till bryssel) alternativt flyg till amsterdam sen tåg. Vi bodde mitt i Antwerpen cirka 20 min med taxi, 30 med nån sorts tomorrowland-buss. Taxin kostade runt 500kr om jag inte missminner mig helt, tmd bussarna var gratis! Dock sjukt trångt.
Citera
2014-02-03, 18:10
Medlem
Mattias.Petersens avatar
This Wednesday, the first names of the incredible 2014 line-up will be revealed. Each day 3 new names will be added to the line-up, during the next 10 days.

If you don't want to miss a single name, activate "get notifications" using the page like button. Are you ready?

Fan va gött!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in