2014-02-03, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteeeon
Kanske en dum fråga men hur är de med att ta in alkohol på dreamville , några problem alls eller?
Man får ta in exakt hur mycket man vill! Men förbjudet att ta in på festivalområdet, endast vatten i flaska utan kork ska vara tillåtet.
Citera
2014-02-03, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 116821
En fråga. Jag läste på Personalization sidan på tomorrowland att man ska registrera biljetterna man köper den 15e mellan 17e feb till 16 mars. Men under "Important" stod detta:

"In case you have bought an Easy Tent, Relax Room or Dream Lodge Pack, you only need to register 1 name in order to personalize this type of ticket."

Betyder detta att det räcker att jag registrerar mitt namn vid köpet av ett packet där man har en lodge eller easy tent, och de andra inte behöver registreras alls? => Jag kan ta med mig vilka jag vill på de resterande biljetterna så länge de är födda 96 eller tidigare?

Tacksam för svar!
Du behöver bara 1namn till tälten. Armbandet ska ha bådas namn.
Citera
2014-02-03, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Det låter korrekt

Dock så kan det vara så att om du är 96a och fyller 18 efter den 18 Juli så finns det en chans att de inte går at köpa biljetten PGA "Age Regulation". Detta var fallet i Global Journey släppet.

Detta hände alltså.

Alla som var födda efter ovanstående datum kunde inte köpa biljetter. Dock så har de ju verkligen gått fram med info att ALLA som fyller 18 år 2014 ska kunna köpa biljetter (Även bekräftat i mail jag skickat).

Jag är äldre än 96 så det ska inte inte vara några problem!
Men vad skönt isåfall! Då kan man ju välja bland sina kompisar (och kunna byta) vilka som får komma med!
Citera
2014-02-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
Du behöver bara 1namn till tälten. Armbandet ska ha bådas namn.

Så jag måste oavsett registrera namn på alla? Men då endast på festivalbiljetterna? Och endast mitt egna på tälten/lodgen?
Citera
2014-02-03, 13:14
Medlem
Fattar ingenting, finns så mycket o välja på...

Vad är dreamville?

Vad är Global Journey?

Är inte allt tomorrowland? jag e helt ute o cyklar
Citera
2014-02-03, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av draken88

Vad är dreamville?

Vad är Global Journey?

Hur svårt är det att läsa på deras hemsida klarar du inte av det ska du nog inte åka dit.
Citera
2014-02-03, 13:35
Medlem
GrizzlyMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoppwhopp
11.35 åker vi!

Låter kanon! Det blir nog den tiden här med om inte någon av mina polare som kanske ska åka väljer nån annan tid. Skickar ett PM med lite info, så man kan hålla kontakten.
Citera
2014-02-03, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av draken88

Vad är dreamville?

Vad är Global Journey?

Suck... Här har du länkarna

http://www.tomorrowland.com/en/global-journey

http://www.tomorrowland.com/en/dreamville

http://www.tomorrowland.com/en/node/2267
Citera
2014-02-03, 13:49
Medlem
DrApples avatar
Jag +2 åker 15.15 från Copenhagen weekend 1. Fler från Skåne som det danska alternativet?

Ang. Alkohol; jag misstänker att man inte tar det med på flyget utan får fixa efter bästa förmåga i Belgien?
Citera
2014-02-03, 14:26
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Jag +2 åker 15.15 från Copenhagen weekend 1. Fler från Skåne som det danska alternativet?

Ang. Alkohol; jag misstänker att man inte tar det med på flyget utan får fixa efter bästa förmåga i Belgien?
Ja vi körde också på CPH. Vi bor i Lund, Halmstad och Gbg.

Lite sprit kan man nog köpa på flygplatsen om man vill det, men det är billigare att köpa i en matvarubutik någonstans runt Boom. Öl är ju också omöjligt att transportera i några mängder.
Citera
2014-02-03, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faragon
Lite sprit kan man nog köpa på flygplatsen om man vill det, men det är billigare att köpa i en matvarubutik någonstans runt Boom. Öl är ju också omöjligt att transportera i några mängder.

Så som jag minns det så fick man inte köpa sprit på flygplatsen (detta var på landvetter) när vi skulle till tomorrowland förra året, detta hade någonting att göra med att man bara fick köpa med sig alkohol till länder som inte tillhörde EU.

Det finns supermarkets nära dreamville där dom säljer alkohol för löjliga priser om man jämför med vad det kostar i Sverige. Vi köpte 70cl sprit för cirka 70kr, och en ölburk kostade runt 2kr. Att köpa sin alkohol inne på dreamville kommer att sluta på en saftig summa.
Citera
2014-02-03, 14:37
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple

åkte flyg förra året från Landvetter I GBG, där fick vi inte köpas med oss någonting till belgien pga av Monopolet osv. Vet inte hur det funkar i Danmark om dem har liknande reglar. om inte det så finns det en butik på flygplatsen där ni kan köpa lite...

tänk på att även inget glas får tas med på campingen om det är där ni skall bo. Men det antar jag att du redan vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in