2014-02-02, 23:19
Medlem
GrizzlyMans avatar
Funderar på att ta flyget från Göteborg den första helgen? Är det nån annan som åker här i från? Vore gött med lite sällskap då man kanske kommer åka själv...
Citera
2014-02-02, 23:27
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spritochweed
Slängde just ett sms åt polarn att langa numret, han sitter ju nu på flyget så antar han svarar om en timme. Lägger upp det då

Ingen fler som råkat köpa 8biljetter? alltså gjort en dubbelbokning :/
Jo vi råkade ut för samma sak. Sitter nu på 8 GJ för mycket, då vi köpte 3 ggr för 4 pers. Samma errormeddelande fick vi: "invalid request, tampering with the querystring", och därför trodde vi inte att köpet hade gått igenom. Förhoppningsvis tillåter de ett återköp, annars får jag sälja biljetterna på svarta marknaden (fast flygbiljetterna går ju inte att sälja förstås).
Citera
2014-02-02, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrizzlyMan
Funderar på att ta flyget från Göteborg den första helgen? Är det nån annan som åker här i från? Vore gött med lite sällskap då man kanske kommer åka själv...

Mina kompisar tyckte inte det var värt att dra till Tomorrowland så jag kommer dra dit själv första helgen från Gbg
Citera
2014-02-03, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobe33
Mina kompisar tyckte inte det var värt att dra till Tomorrowland så jag kommer dra dit själv första helgen från Gbg

Jag och en kompis åker den första helgen, åker också från gbg!
Citera
2014-02-03, 07:41
Medlem
GrizzlyMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobe33

Citat:
Ursprungligen postat av whoppwhopp
Jag och en kompis åker den första helgen, åker också från gbg!

Låter najs ju! Vilket flyg tar ni?
Citera
2014-02-03, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrizzlyMan
Låter najs ju! Vilket flyg tar ni?

11.35 åker vi!
Citera
2014-02-03, 11:57
Medlem
Jag funderar eventuellt på att köpa biljett när själva biljetten släpps. Ni som har kört på det har alternativet, hur gjorde ni med transporter till och från Tomorrowland? Bodde ni ute vid Tomorrowland på hotell då? Eller hur gjorde ni?

Tack på förhand.
Citera
2014-02-03, 13:03
Medlem
En fråga. Jag läste på Personalization sidan på tomorrowland att man ska registrera biljetterna man köper den 15e mellan 17e feb till 16 mars. Men under "Important" stod detta:

"In case you have bought an Easy Tent, Relax Room or Dream Lodge Pack, you only need to register 1 name in order to personalize this type of ticket."

Betyder detta att det räcker att jag registrerar mitt namn vid köpet av ett packet där man har en lodge eller easy tent, och de andra inte behöver registreras alls? => Jag kan ta med mig vilka jag vill på de resterande biljetterna så länge de är födda 96 eller tidigare?

Tacksam för svar!
Citera
2014-02-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 116821
En fråga. Jag läste på Personalization sidan på tomorrowland att man ska registrera biljetterna man köper den 15e mellan 17e feb till 16 mars. Men under "Important" stod detta:

"In case you have bought an Easy Tent, Relax Room or Dream Lodge Pack, you only need to register 1 name in order to personalize this type of ticket."

Betyder detta att det räcker att jag registrerar mitt namn vid köpet av ett packet där man har en lodge eller easy tent, och de andra inte behöver registreras alls? => Jag kan ta med mig vilka jag vill på de resterande biljetterna så länge de är födda 96 eller tidigare?

Tacksam för svar!

Det gällde bara dom vanliga biljetterna och inte gj va?
Citera
2014-02-03, 13:09
Medlem
Kanske en dum fråga men hur är de med att ta in alkohol på dreamville , några problem alls eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteeeon
Det gällde bara dom vanliga biljetterna och inte gj va?

Ja min fråga är gällande de vanliga biljetterna som säljs från 15e februari! På GJ måste man såklart registrera namn på alla då det krävs flygbiljetter!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 116821

Tacksam för svar!

Det låter korrekt

Dock så kan det vara så att om du är 96a och fyller 18 efter den 18 Juli så finns det en chans att de inte går at köpa biljetten PGA "Age Regulation". Detta var fallet i Global Journey släppet.

Detta hände alltså.

Alla som var födda efter ovanstående datum kunde inte köpa biljetter. Dock så har de ju verkligen gått fram med info att ALLA som fyller 18 år 2014 ska kunna köpa biljetter (Även bekräftat i mail jag skickat).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in