2014-02-06, 21:08
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Laidback Luke. Båda helgerna. Hans set förra året var det sjukaste jag hört.
Citera
2014-02-06, 21:18
Medlem
Hur ligger priserna på berss och sånt inne på festivalområdet ?
Citera
2014-02-06, 21:24
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteeeon
Hur ligger priserna på berss och sånt inne på festivalområdet ?

Det är tokens som gäller där inne. Om du läser första (FÖRSTA) inlägget i tråden så står det faktiskt lite mer detaljerat om vilka priser som gäller.
Citera
2014-02-06, 23:16
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrhraxxx
Vad menas med "International Invites"? Är det biljettsläppet till de 10 utvalda från varje nation?
Ja, men de är "utvalda" för att de var de 10 första från respektive nation att pre-registrera sig för TML-biljettsläppet.
Citera
2014-02-06, 23:20
Medlem
snickarstickans avatar
Är det bara jag som tycker att det ändå var ganska jämt fördelat på könen förra året?
Såg folk som skrivit typ 90/10 killar/tjejer..
Jag såg fan brudar överallt, hela tiden.. Men jag kanske hade bra tältplats också
Visst äre mer grabbar men förstår inte varför grabbar tittar på dom hehe
Citera
2014-02-06, 23:43
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Är det bara jag som tycker att det ändå var ganska jämt fördelat på könen förra året?
Såg folk som skrivit typ 90/10 killar/tjejer..
Jag såg fan brudar överallt, hela tiden.. Men jag kanske hade bra tältplats också
Visst äre mer grabbar men förstår inte varför grabbar tittar på dom hehe

Nej det var enligt mig korvfest
Citera
2014-02-07, 00:36
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Det är tokens som gäller där inne. Om du läser första (FÖRSTA) inlägget i tråden så står det faktiskt lite mer detaljerat om vilka priser som gäller.

Är väl ändå en 2 år gammal text? Inte nödvändigtvis up to date med tanke på hypen TL har fått. Inläggen fanns åtminstone i Tomorrowland 2013-tråden också.
Citera
2014-02-07, 02:26
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Nej det var enligt mig korvfest

Kanske jag som bara minns de fina stunderna med extrem hetta och lättklädda brudar

Visst va de mer grabbar men det är det ju mest överallt känns det som..
eller så är det bara "vi" som syns och hörs mest helt enkelt
Citera
2014-02-07, 07:04
Medlem
dafuqups avatar
Har några polare som fortfarande tvekar, jag ska försöka få biljetter till oss iaf.

Vad tror ni, kommer jag kunna välja vilka polare som ska med sen? Menar att man inte ska regga biljetterna förrän den 17e så egentligen har jag två dagar på mig att hitta kompisar som vill med?
Citera
2014-02-07, 08:21
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Är väl ändå en 2 år gammal text? Inte nödvändigtvis up to date med tanke på hypen TL har fått. Inläggen fanns åtminstone i Tomorrowland 2013-tråden också.

Det är ingenting nytt angående priserna. Det är tokens som gäller men jag vill inte uttala mig om exakta antal för bärs.
Citera
2014-02-07, 10:04
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Har några polare som fortfarande tvekar, jag ska försöka få biljetter till oss iaf.

Vad tror ni, kommer jag kunna välja vilka polare som ska med sen? Menar att man inte ska regga biljetterna förrän den 17e så egentligen har jag två dagar på mig att hitta kompisar som vill med?
Köper du Gj skriver du in deras personuppgifter när du köper biljetterna. Och varför i helvete tvekar dom?
Citera
2014-02-07, 12:37
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Det är ingenting nytt angående priserna. Det är tokens som gäller men jag vill inte uttala mig om exakta antal för bärs.

har för mig att en bärs kosta 2 / Desperados (mest alkohol för pengarna) = 3st
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in