Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Hej
Att jag felaktigt blandade in TP har att göra med att han erbjudit sina kunskaper till MPS och dessa kunskaper erbjöd även KJ något namn på KJ hade jag ej erhållit drog en för snabb slutsats av erbjudandet om att hjälpa till med sina kunskaper
Vid nästkommande skallgång passade jag på att fråga om nån av dom som sökte kom ihåg namnet på killen som hon varit hos och då fick jag de namnet KJ kollade på facebook och det var den killen som deltagit
Dessutom är det lite oklarheter med KJ deltagande i skallgång han hade tydligen inte skrivit in sig i MPS listor som deltagare i skallgång och detta kan man ju undra över vad är orsaken
För mig var det ganska självklart, att du var ironisk el vad man nu ska kalla det, om den rosa sportbagen och som sedan kunde ev vara en banankartong..

Jag tror som sagt, att det var som du skrev från början (bortsett från namnförväxlingen), med ditt inlägg om den berömda påsen osv.
Det skulle inte förvåna mig det minsta, om den numera ev upphittade berömda gula icapåsen, visar sig innehålla/tillhöra Kjs kallingar (Kjs dna) och ev även dna från Vb. Om nu dem bemödar sig med, att skicka detta vidare till Skl, vill säga. Gör dem inte det, ja då....