2013-05-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Det är det vi inte vet.

Men herregud är vi tillbaka på ruta ett?
Citera
2013-05-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Vem är nu "kompisen" för nu har det blivit riktigt rörigt med TROLL i tråden.

Var har detta möte/pluggande ägt rum, adress, när kom hon dit i sådant fall.
Kan det vara så att adressen egentligen är ett fordon för polisen är väldigt svävande.

Sträckan vi talar om Ugglegatan - Bodsvedjan vid denna tid på em är ganska hyfsat frekventerad av bilar, cycklister och diverse motionärer, hundpromenader så någon borde uppmärksammat VB raskt gående/joggande och även på väg in i Bodsvedjans område. Framförallt nu då detta blivit så uppmärksammat i media.
Som sagt det största misstag som kan göras är att nån "bekant" kommer in och försvarar. Ger man sig in på det så ska man ha jävligt bra och tydliga kort. Annars blir det suspekt som fan. Tex nämna "alibi" utan att redogöra det fruktansvärt noggrant ställer bara till det för den utpekade om den är oskyldig.
Följdfrågan är ju naturligtvis varför nån som inte känner, träffat, på något sett haft nånting att göra med den tråden hamnar om skulle ha alibi? Skriver man så gäller det att jävligt tydligt framföra hur det alibit ser ut. Annars lägger man bara spot på nån man vill försvara.
Citera
2013-05-10, 21:07
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tusenfia
Men herregud är vi tillbaka på ruta ett?

Ser så ut.
Citera
2013-05-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Och återigen har flashbackmobben bestämt sig för en huvudmisstänkt, vad gör denne T så speciell mer än att en anonym bodengrabb varit in och namedroppat i tråden? Att ni aldrig lär er, idioter

Finns väldigt få deltagare i den flashbackmobben om du hade orkat läsa tråden.
1-3 st max som fäster vikt vid något namedroppande. Däremot är vi många som vågar ifrågasätta uppgifterna.

Idoit!
Citera
2013-05-10, 21:10
Medlem
Soffpotatis1s avatar
https://twitter.com/Bangsuan

Hennes twitter? Något man kan gräva fram där? Något namn i Boden eller mer information om henne...
Citera
2013-05-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vem fan vet med dagens unga, lite varmare ute o vips skall sommarnatten utforskas. men gör man ngt sådant själv kan det gå hemskt fel.

Mordteorin om ngn bekant tror jag inte på, mer då en total främling som tagit sina mörka lustar i akt när tillfället gavs.
Du dissar mordteorin, men pratar om mörka lustar. Antar du menar nån sorts sexuellt övergrepp?
Men varför saknas tjejen då fortfarande? Nån som knullar konstant i flera dagar eller vad menar du?
Citera
2013-05-10, 21:12
Medlem
highfives avatar
Bättre beskrvning av gärningsmannen 2011 på denna länk.

http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?articleid=6460131

Visst är det mysko att överfallet 2011 skedde på samma sträcka som sträckan som vi tror VB färdades på också? Lördagar bägge gångerna. Kan Boden ganska bra och det är framförallt området jag reagerar på.
Citera
2013-05-10, 21:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Du dissar mordteorin, men pratar om mörka lustar. Antar du menar nån sorts sexuellt övergrepp?
Men varför saknas tjejen då fortfarande? Nån som knullar konstant i flera dagar eller vad menar du?
Nej, mord via främling,slarvigt uttryckt kanske.

Dvs , ngn total främling sett henne, förföljt o mördat,forslat bort. Fan, hoppas tösstackarn lever o ligger skadad men detta ser onekligen jävligt mörkt ut.
Citera
2013-05-10, 21:13
Medlem
Polisen säger nu att den manliga vännen INTE är misstänkt för något. Dom sa det väldigt klart och tydligt.

Tycker det mer och mer ser ut som en för henne okänd GM som valt ett slumpmässigt offer längs vägen. Som Sigrid-fallet.
Citera
2013-05-10, 21:15
Medlem
Soffpotatis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Bättre beskrvning av gärningsmannen 2011 på denna länk.

http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?articleid=6460131

Visst är det mysko att överfallet 2011 skedde på samma sträcka som sträckan som vi tror VB färdades på också? Lördagar bägge gångerna. Kan Boden ganska bra och det är framförallt området jag reagerar på.

Ja det är verkligen ett sammanträffande.
Citera
2013-05-10, 21:16
Medlem
Citat:
Vem fan vet med dagens unga, lite varmare ute o vips skall sommarnatten utforskas. men gör man ngt sådant själv kan det gå hemskt fel.

Mordteorin om ngn bekant tror jag inte på, mer då en total främling som tagit sina mörka lustar i akt när tillfället gavs.

Sorry jag läste så snabbt att jag fick det till typ "den bekanta mordteorin tror jag inte på"
jag ber väldans om ursäkt för mitt dryga tidigare inlägg.
Citera
2013-05-10, 21:17
Medlem
Citat:
Nej, mord via främling,slarvigt uttryckt kanske.

Dvs , ngn total främling sett henne, förföljt o mördat,forslat bort. Fan, hoppas tösstackarn lever o ligger skadad men detta ser onekligen jävligt mörkt ut.
Nej nej jag som var slarvig. Är ju solklart vad du menade. My bad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in