Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Och återigen har flashbackmobben bestämt sig för en huvudmisstänkt, vad gör denne T så speciell mer än att en anonym bodengrabb varit in och namedroppat i tråden? Att ni aldrig lär er, idioter

Det är lätt att ryckas med i ett drev, sticker inte under stol med att även jag gör det ibland. Det är viktigt det du lyfter, att behandla alla som oskyldiga tills motsatsen kan bevisas. Dock kan jag inte se att någon här har anklagat något som skyldig till något brott, det har mer handlat om att ifrågasätta vissa uppgifter kopplat till person. Det är väl ett steg i att närma sig en gemensam sanning att resonera kring, det är min uppfattning.
Tyvärr blev Bodengrabb:s uppgifter snabbt en trådsanning, trots att vissa här klart och tydligt ifrågasatt äktheten i informationen hen delgivit oss. Självklart undrar man då vad syftet är med att gå ut med sådan information som blandar in personer som kanske inte har med saken att göra? Självklart riktas strålkastaren mot en sådan person, som någon menade, sätter sig själv i händelsernas centrum.