Citat:
Ursprungligen postat av CloneWar
Det låter bra det! Jag tror innerst inne inte heller han är den skyldige, men jag kan inte släppa honom och hans fru med hennes kommentarer helt.
Exet/kompisen är min huvudmisstänkte numero uno och har så varit en längre tid. Jag har långt tidigare tidigare i tråden skrivit i tråden om likheter mellan VB:s försvinnande och vad som hände i fallet Nathalie.
Då var det Nathalies pojkvän som var den skyldige efter att: "Nathalie plötsligt lämnat parets lägenhet utan skor".
I det här fallet tror jag på att exet som också uppenbarligen var den siste som bevisligen sett henne i livet är den skyldige.
Jag delar till stor del dina tankar. Jag är öppen för att han i raseri strypt henne, sen mellanlagrat kroppen någonstans och styckat utomhus eller i det aktuella huset.
Då är det ett svårt case, om han inte lämnat DNA på kroppen eller eventuella förpackningar. Möjligen även i eller runt huset.
Har han styckat henne hemma kommer det vara styrkt inom timmar och sen kommer allt gå som på räls.
Caset blir dock avsevärt konstigare om det är MB och AN. Då blir det en jävla röra.