2013-05-21, 10:08
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
Vad är "snuff" om man får fråga?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Snuff

Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Nä, det finns bara två potentiella GM att välja mellan, båda hade kontakt med VB samma kväll hon försvann, antingen är det KJ eller så är det MB.

Någon annan har aldrig varit intressant.

Så fadern/styvfadern är helt ointressanta i din mening? Brukar inte de mesta våldet hända hemma?
Citera
2013-05-21, 10:08
Medlem
doejanes avatar
Skulle någon kunna sammanfatta senaste dagars info som har framkommit, för oss som inte hinner ifatt tråden.
Vad är det som har kommit fram som får LajLajLaj att vara övertygad om MB? Vad är det för text AB skrivit på fejjan?
Citera
2013-05-21, 10:12
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
http://sv.wikipedia.org/wiki/Snuff

Så fadern/styvfadern är helt ointressanta i din mening? Brukar inte de mesta våldet hända hemma?

Ja, nej inte hemma hos förldrarna.

Det överlägset mesta våldet mot kvinnor sker i relationer såsom sambo/make/pojkvän/ex.
Citera
2013-05-21, 10:13
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Va fan... finner inga ord.
Om det nu är sant. Hoppas de tar den sjuka jäveln. Inte en chans att hon tog livet av sig.
Kanske nån har försökt att få det att likna ett självmord.
Citera
2013-05-21, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Någon som kan länka till MB:s FB?

Hans FB är stängd som sagt var. Men jag kan berätta lite vad som fanns där.
En bild på honom själv. Ett stort runt klubbmärke för hans karateklubb.
Två bilder på någon sorts vätskestänk, ett med svar vätska och ett med röd (påminnande om blod så klart)
Sedan en bild som kom från TV-serien Dexter som föreställde ett inplastat ansikte.

Han hade också en bloggsida på passagen där han hade beskrivit sig själv.
Han skrev bland annat att han var en fullblodsegoist som kunde vara generös när det krävdes.

Han sida på passagen är också stängd: http://hem.passagen.se/mickebe*/ (r)
Citera
2013-05-21, 10:17
Medlem
Spontant känns det som om de har hittat henne hängd.
Citera
2013-05-21, 10:18
Medlem
Jag tror inte på mord, då hade någon sannolikt anhållits nu. Kling&Klang har haft många dagar på sig att fundera och förhöra och bilda sig en teori om vad som hänt och har säkert tänkt på potentiella Gm, så hade kroppen varit styckad hade man säkert anhållit någon direkt. Ingen vill riskera att ha en styckmördare lös i lilla Boden.

Att hon överfallits av en främling är så klart möjligt, å andra sidan är Boden så pass litet att det inte är så jättetroligt att det springer lös en sådan mordisk galning där.

Jga sätter mina 5 cent på att hon efter år av mobbning och kill-dissningar hängt sig inne i fortet och jag är inte ödmjuk nu, men jag brukar tyvärr ha rätt
Citera
2013-05-21, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jo, men fan om man hör ett skott i närliggande område som den försvunna under samma tidpunkt måste man väl åtminstone dokumentera det. Det har t o m hänt att folk skjutits av ren olycka i jaktsammanhang. Det måste väl t o m norrlänningar förstå.
Säg att det i vart fall varannan dag hörs skott. Hur ska man då hålla reda på att ett av skotten var för ett par veckor sedan, samtidigt som någon försvann. Hade man vetat att hon varit försvunnnen hade man reagerat, men annars skulle man inte tänka på det.
Citera
2013-05-21, 10:20
Medlem
kommer nog fram lite mera på presskonferens...kan nog vara en tortyrkammare dom hittat
Citera
2013-05-21, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Jag tror inte på mord, då hade någon sannolikt anhållits nu. Kling&Klang har haft många dagar på sig att fundera och förhöra och bilda sig en teori om vad som hänt och har säkert tänkt på potentiella Gm, så hade kroppen varit styckad hade man säkert anhållit någon direkt. Ingen vill riskera att ha en styckmördare lös i lilla Boden.

Att hon överfallits av en främling är så klart möjligt, å andra sidan är Boden så pass litet att det inte är så jättetroligt att det springer lös en sådan mordisk galning där.

Jga sätter mina 5 cent på att hon efter år av mobbning och kill-dissningar hängt sig inne i fortet och jag är inte ödmjuk nu, men jag brukar tyvärr ha rätt

Det är ju ett mord eftersom inte polisen går ut med vad man har funnit. Hade hon bara hängt sig tex vad har polisen för anledning att hemlighålla det? Du verkar inte förstå mycket du.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jag har aldrig varit intresserad av MB tidigare, det går så mycket rykten och snack i en liten stad som Boden, men nu är han förstås högintressant då det finns information som talar för att han hade ett förhållande med VB.

MB sätter på VB vilket får AN att gå i taket. AN ber MB att fixa problemet men VB accepterar inte det. Det sker en smskommunikation mellan MB och VB under kvällen och AN börjar, som den klimakteriekärring hon är, att koka av ilska och MB säger att han ska ta en slutlig diskussion med VB.

De träffas och kör till en undanskymd plats för att diskutera. Kanske de börjar med en snabbis i det övergivna huset och sedan övergår diskussionerna i ett praktgräl där MB känner att saker ställs på sin spets.

MB tar livet av VB och börjar stycka henne, men som den hellyle och mjuka kille han är så grejer han inte att slutföra utan beger sig hem och gråter ut hos AN.

Nu har både MB och AN stängt ned sina Facebook, förmodligen i förebyggande syfte då de nu vet vad som väntar den närmsta tiden.

Går folk omkring med något som duger att stycka en kropp med utifall att ?
Citera
Medlem
P4iNs avatar
Avspärrningarna utökas.
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6845374
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem